Щорічно аналітичне агентство «Consumer Reports» проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на машини, та виставляючи оцінки за комфорт, водійський досвід, а також зручність використання та володіння.
Нещодавно це видання випустило свіжий рейтинг лояльності, назвавши автовиробників, продукцію яких їх нинішні власники не куплять знову. Несподіваним чином найгіршою компанією виявився японський бренд, який випускає преміальні машини.
Автомобільною маркою з найгіршою оцінкою став Infiniti. Компанія посіла останнє місце в рейтингу, виявившись єдиним брендом із рейтингом схвалення від нинішніх власників нижче 50%.
Згідно з результатами опитування, близько 57% власників машин Infiniti, ґрунтуючись на власному досвіді володіння за останні 3 роки, не виберуть їх знову.
Інший цікавий момент цього дослідження полягає в тому, що за відсутності любові до автомобілів Infiniti з боку нинішніх власників можуть конкурувати відразу дві популярні у світі марки – Volkswagen та Nissan.
Німецький бренд у рейтингу отримав схвалення лише 51% власників, тоді як решта 49% користувачів машин цієї компанії заявили, що не задоволені ними і не куплять їх ще раз.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників продукції цієї компанії виявилася трохи вищою – 55%, а 45% заявили про те, що не готові придбати її автомобілі знову.
Leave a Comment