Авто

Електромобілі Volkswagen ID.3 та ID.7 Tourer отримали «заряджені» версії GTX

Share

Компанія Volkswagen одночасно розширила відразу два модельні сімейства лінійки ID: хетчбек ID.3 та універсал ID.7 отримали «гарячі» модифікації з позначенням GTX. Перший вийде ринку у двох варіантах із різними типами приводу, другий може бути лише повноприводным. З новою силовою установкою ID.7 стане найпотужнішим універсалом VW в історії. Продаж обох електроновинок стартує найближчим часом.

Базова версія електричного хот-хетчу оснащуватиметься 286-сильним двигуном від ID.4, з яким прискорюється до 100 км/год за 6 секунд. ID.3 GTX Performance отримає додатковий двигун, з яким віддача силової установки збільшується до 326 к.с., а час розгону до сотні становить 5,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 та 200 км/год відповідно. В обох випадках електромобіль оснастять 79-кіловат-годинною батареєю, яка обіцяє запас ходу до 600 кілометрів.

Для ID.3 GTX розроблені нові аеродинамічні деталі – альтернативний передній бампер та інший дифузор на кормі. Змінено передню та задні світлотехніки. Передбачені також 20-дюймові колеса та спортивні акценти в інтер’єрі, для якого опційно доступні просунуті крісла ergoActive із вбудованими підголовниками та регулюванням опори для стегон. Кожна модифікація супроводжується переналаштованою підвіскою, але ID.3 GTX Performance за умовчанням отримає і адаптивні амортизатори.

Volkswagen ID.7 GTX Tourer також отримає доопрацьовану аеродинаміку та спортивний інтер’єр. Для універсала адаптивні амортизатори DCC доступні як опція, а колісні диски можна збільшити до 21 дюйма. Згадуються також посилені стабілізатори поперечної стійкості та переналаштований кермовий механізм.

Два мотори «зарядженого» універсала розвивають 340 к.с. і дозволяють новинці розганятися до максимальних 180 км/год. Динамічні характеристики поки що не опубліковані. У звичайних умовах ID.7 GTX пересувається з використанням заднього двигуна, передній при необхідності підключається. У силовій установці передбачена електронна імітацію блокування диференціала.

Батарея також пропонується лише один – на 86 кВт*год. Підзарядити її з 10% до 80% на потужній зарядній станції можна менше ніж за півгодини. VW ID.7 Tourer Pro, що продається зараз в Європі, комплектується тільки одним електромотором на 286 сил, а його 77-кіловат-годинна батарея забезпечує запас ходу до 607 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Аптечка і вогнегасник в авто: коли поліція має право штрафувати, а коли ні

Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…

30.06.2025

Що робити, якщо акумулятор розрядився: поради від поліції

Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…

30.06.2025

Audi розсекретила перші дані про майбутній Q3 Sportback

Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…

30.06.2025

Автоінструктор розповів, що робити, коли зустрічна машина сліпить фарами

Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…

30.06.2025

Експерти склали рейтинг найменш надійних позашляховиків 2025 року

Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…

30.06.2025

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025