Авто

Електромобілі Volkswagen ID.3 та ID.7 Tourer отримали «заряджені» версії GTX

Компанія Volkswagen одночасно розширила відразу два модельні сімейства лінійки ID: хетчбек ID.3 та універсал ID.7 отримали «гарячі» модифікації з позначенням GTX. Перший вийде ринку у двох варіантах із різними типами приводу, другий може бути лише повноприводным. З новою силовою установкою ID.7 стане найпотужнішим універсалом VW в історії. Продаж обох електроновинок стартує найближчим часом.

Базова версія електричного хот-хетчу оснащуватиметься 286-сильним двигуном від ID.4, з яким прискорюється до 100 км/год за 6 секунд. ID.3 GTX Performance отримає додатковий двигун, з яким віддача силової установки збільшується до 326 к.с., а час розгону до сотні становить 5,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 та 200 км/год відповідно. В обох випадках електромобіль оснастять 79-кіловат-годинною батареєю, яка обіцяє запас ходу до 600 кілометрів.

Для ID.3 GTX розроблені нові аеродинамічні деталі – альтернативний передній бампер та інший дифузор на кормі. Змінено передню та задні світлотехніки. Передбачені також 20-дюймові колеса та спортивні акценти в інтер’єрі, для якого опційно доступні просунуті крісла ergoActive із вбудованими підголовниками та регулюванням опори для стегон. Кожна модифікація супроводжується переналаштованою підвіскою, але ID.3 GTX Performance за умовчанням отримає і адаптивні амортизатори.

Volkswagen ID.7 GTX Tourer також отримає доопрацьовану аеродинаміку та спортивний інтер’єр. Для універсала адаптивні амортизатори DCC доступні як опція, а колісні диски можна збільшити до 21 дюйма. Згадуються також посилені стабілізатори поперечної стійкості та переналаштований кермовий механізм.

Два мотори «зарядженого» універсала розвивають 340 к.с. і дозволяють новинці розганятися до максимальних 180 км/год. Динамічні характеристики поки що не опубліковані. У звичайних умовах ID.7 GTX пересувається з використанням заднього двигуна, передній при необхідності підключається. У силовій установці передбачена електронна імітацію блокування диференціала.

Батарея також пропонується лише один – на 86 кВт*год. Підзарядити її з 10% до 80% на потужній зарядній станції можна менше ніж за півгодини. VW ID.7 Tourer Pro, що продається зараз в Європі, комплектується тільки одним електромотором на 286 сил, а його 77-кіловат-годинна батарея забезпечує запас ходу до 607 кілометрів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

ТОП-10 сімейних кросоверів із найвищим рівнем безпеки

Сучасний автомобіль, особливо сімейний кросовер чи позашляховик, повинен бути не лише просторим, комфортним і надійним,…

26.12.2025

У 2026 році з ринку зникнуть понад 30 моделей автомобілів

Щороку з ринку зникають десятки моделей відомих автомобільних брендів, іноді без будь-яких анонсів. Часто автолюбителі…

26.12.2025

Ford знімає з виробництва Escape та робить ставку на Bronco Sport і Maverick

Популярний кросовер Ford Escape більше не випускають у США. Останній автомобіль цієї моделі зійшов із…

26.12.2025

Lucid Air Pure обійшла Tesla за рейтингом EPA

Серійний Lucid Air 2025 офіційно визнано найефективнішим електромобілем у США за оцінкою EPA, обійшовши Tesla.…

26.12.2025

На дорогах помітили електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026

У китайській провінції Аньхой помітили новий електроседан Volkswagen ID. Unyx 07 2026. Автомобіль середнього класу…

26.12.2025

Штраф за перевищення швидкості у 2025 році: це має знати кожен водій

У 2025 році в Україні за перевищення швидкості передбачено штрафи від 340 до 1700 гривень…

26.12.2025