Компанія Volkswagen одночасно розширила відразу два модельні сімейства лінійки ID: хетчбек ID.3 та універсал ID.7 отримали «гарячі» модифікації з позначенням GTX. Перший вийде ринку у двох варіантах із різними типами приводу, другий може бути лише повноприводным. З новою силовою установкою ID.7 стане найпотужнішим універсалом VW в історії. Продаж обох електроновинок стартує найближчим часом.
Базова версія електричного хот-хетчу оснащуватиметься 286-сильним двигуном від ID.4, з яким прискорюється до 100 км/год за 6 секунд. ID.3 GTX Performance отримає додатковий двигун, з яким віддача силової установки збільшується до 326 к.с., а час розгону до сотні становить 5,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 та 200 км/год відповідно. В обох випадках електромобіль оснастять 79-кіловат-годинною батареєю, яка обіцяє запас ходу до 600 кілометрів.
Для ID.3 GTX розроблені нові аеродинамічні деталі – альтернативний передній бампер та інший дифузор на кормі. Змінено передню та задні світлотехніки. Передбачені також 20-дюймові колеса та спортивні акценти в інтер’єрі, для якого опційно доступні просунуті крісла ergoActive із вбудованими підголовниками та регулюванням опори для стегон. Кожна модифікація супроводжується переналаштованою підвіскою, але ID.3 GTX Performance за умовчанням отримає і адаптивні амортизатори.
Volkswagen ID.7 GTX Tourer також отримає доопрацьовану аеродинаміку та спортивний інтер’єр. Для універсала адаптивні амортизатори DCC доступні як опція, а колісні диски можна збільшити до 21 дюйма. Згадуються також посилені стабілізатори поперечної стійкості та переналаштований кермовий механізм.
Два мотори «зарядженого» універсала розвивають 340 к.с. і дозволяють новинці розганятися до максимальних 180 км/год. Динамічні характеристики поки що не опубліковані. У звичайних умовах ID.7 GTX пересувається з використанням заднього двигуна, передній при необхідності підключається. У силовій установці передбачена електронна імітацію блокування диференціала.
Батарея також пропонується лише один – на 86 кВт*год. Підзарядити її з 10% до 80% на потужній зарядній станції можна менше ніж за півгодини. VW ID.7 Tourer Pro, що продається зараз в Європі, комплектується тільки одним електромотором на 286 сил, а його 77-кіловат-годинна батарея забезпечує запас ходу до 607 кілометрів.
Renault готується до важливої події – на автосалоні в Мюнхені компанія представить оновлений Clio 2026…
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Leave a Comment