Компанія Volkswagen одночасно розширила відразу два модельні сімейства лінійки ID: хетчбек ID.3 та універсал ID.7 отримали «гарячі» модифікації з позначенням GTX. Перший вийде ринку у двох варіантах із різними типами приводу, другий може бути лише повноприводным. З новою силовою установкою ID.7 стане найпотужнішим універсалом VW в історії. Продаж обох електроновинок стартує найближчим часом.
Базова версія електричного хот-хетчу оснащуватиметься 286-сильним двигуном від ID.4, з яким прискорюється до 100 км/год за 6 секунд. ID.3 GTX Performance отримає додатковий двигун, з яким віддача силової установки збільшується до 326 к.с., а час розгону до сотні становить 5,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 та 200 км/год відповідно. В обох випадках електромобіль оснастять 79-кіловат-годинною батареєю, яка обіцяє запас ходу до 600 кілометрів.
Для ID.3 GTX розроблені нові аеродинамічні деталі – альтернативний передній бампер та інший дифузор на кормі. Змінено передню та задні світлотехніки. Передбачені також 20-дюймові колеса та спортивні акценти в інтер’єрі, для якого опційно доступні просунуті крісла ergoActive із вбудованими підголовниками та регулюванням опори для стегон. Кожна модифікація супроводжується переналаштованою підвіскою, але ID.3 GTX Performance за умовчанням отримає і адаптивні амортизатори.
Volkswagen ID.7 GTX Tourer також отримає доопрацьовану аеродинаміку та спортивний інтер’єр. Для універсала адаптивні амортизатори DCC доступні як опція, а колісні диски можна збільшити до 21 дюйма. Згадуються також посилені стабілізатори поперечної стійкості та переналаштований кермовий механізм.
Два мотори «зарядженого» універсала розвивають 340 к.с. і дозволяють новинці розганятися до максимальних 180 км/год. Динамічні характеристики поки що не опубліковані. У звичайних умовах ID.7 GTX пересувається з використанням заднього двигуна, передній при необхідності підключається. У силовій установці передбачена електронна імітацію блокування диференціала.
Батарея також пропонується лише один – на 86 кВт*год. Підзарядити її з 10% до 80% на потужній зарядній станції можна менше ніж за півгодини. VW ID.7 Tourer Pro, що продається зараз в Європі, комплектується тільки одним електромотором на 286 сил, а його 77-кіловат-годинна батарея забезпечує запас ходу до 607 кілометрів.
Hyundai IONIQ 5 N продовжує дивувати автомобільний світ своїми досягненнями, ставши найкращим електричним спортивним автомобілем…
Новий гіперкар Bugatti отримає двигун метрового класу потужністю 1000 к.с. У 2024 році вперше в…
Південнокорейський автовиробник розробляє новий субкомпактний кросовер, який стане найдоступнішим позашляховиком у своїй лінійці. Автомобіль вже…
Lamborghini виводить з виробництва суперкросовери Urus Performante та Urus S. Через чотири роки після першої…
Наприкінці 2021 року було представлено повністю електричний Lexus ES, що нагадує оновлену версію існуючої моделі.…
На початку 2024 року компанія Ford остаточно зняла з виробництва компактний позашляховик EcoSport. Автомобіль, на…
Leave a Comment