Авто

Електромобілі Volkswagen ID.3 та ID.7 Tourer отримали «заряджені» версії GTX

Компанія Volkswagen одночасно розширила відразу два модельні сімейства лінійки ID: хетчбек ID.3 та універсал ID.7 отримали «гарячі» модифікації з позначенням GTX. Перший вийде ринку у двох варіантах із різними типами приводу, другий може бути лише повноприводным. З новою силовою установкою ID.7 стане найпотужнішим універсалом VW в історії. Продаж обох електроновинок стартує найближчим часом.

Базова версія електричного хот-хетчу оснащуватиметься 286-сильним двигуном від ID.4, з яким прискорюється до 100 км/год за 6 секунд. ID.3 GTX Performance отримає додатковий двигун, з яким віддача силової установки збільшується до 326 к.с., а час розгону до сотні становить 5,6 секунди. Максимальна швидкість – 180 та 200 км/год відповідно. В обох випадках електромобіль оснастять 79-кіловат-годинною батареєю, яка обіцяє запас ходу до 600 кілометрів.

Для ID.3 GTX розроблені нові аеродинамічні деталі – альтернативний передній бампер та інший дифузор на кормі. Змінено передню та задні світлотехніки. Передбачені також 20-дюймові колеса та спортивні акценти в інтер’єрі, для якого опційно доступні просунуті крісла ergoActive із вбудованими підголовниками та регулюванням опори для стегон. Кожна модифікація супроводжується переналаштованою підвіскою, але ID.3 GTX Performance за умовчанням отримає і адаптивні амортизатори.

Volkswagen ID.7 GTX Tourer також отримає доопрацьовану аеродинаміку та спортивний інтер’єр. Для універсала адаптивні амортизатори DCC доступні як опція, а колісні диски можна збільшити до 21 дюйма. Згадуються також посилені стабілізатори поперечної стійкості та переналаштований кермовий механізм.

Два мотори «зарядженого» універсала розвивають 340 к.с. і дозволяють новинці розганятися до максимальних 180 км/год. Динамічні характеристики поки що не опубліковані. У звичайних умовах ID.7 GTX пересувається з використанням заднього двигуна, передній при необхідності підключається. У силовій установці передбачена електронна імітацію блокування диференціала.

Батарея також пропонується лише один – на 86 кВт*год. Підзарядити її з 10% до 80% на потужній зарядній станції можна менше ніж за півгодини. VW ID.7 Tourer Pro, що продається зараз в Європі, комплектується тільки одним електромотором на 286 сил, а його 77-кіловат-годинна батарея забезпечує запас ходу до 607 кілометрів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Які функції повинні бути в сучасному авто у 2025 році

Сучасний автомобільний ринок розвивається настільки швидко, що власник ще не встигає освоїти одну систему, як…

03.10.2025

Tesla Model 3 та Model Y отримали збільшений запас ходу без підвищення ціни

Компанія Tesla представила оновлення для своїх середньорозмірних електромобілів Model 3 та Model Y, завдяки якому…

03.10.2025

5 порад, як перевірити шиномонтаж, навіть якщо ви новачок

Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою…

03.10.2025

Названо найзручніші і надійні сімейні кросовери 2025 року

Найкращі сімейні SUV у 2025 році охоплюють різні категорії та типи приводу, щоб задовольнити потреби…

03.10.2025

Топ-10 моделей авто із найбільшою кількістю поломок

Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…

03.10.2025

Експерт назвала найнадійніші автомобілі з дизельним двигуном

Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…

03.10.2025