Серед усіх можливих неприємностей, з якими бояться зіткнутися навіть більш досвідчені водії, найбільш неприємною є перегрів двигуна. Дійсно, адже ця проблема може принести абсолютно непередбачувані результати. Як мінімум, вам доведеться затриматися в дорозі, максимум – потрібно буде шукати кошти на дорогий ремонт, або ж заміну двигуна в цілому. Тому, уважно потрібно час від часу поглядати на датчик, який показує, в якому температурному режимі працює двигун і не допускати, щоб стрілка приладу заходила в червону зону.
Зрозуміло, якщо двигун перегрівся, значить, була поломка в системі охолодження, про яку ви не здогадувалися. Говорити про всі причини перегріву двигуна ми не будемо. Ми поговоримо про те, що потрібно робити, якщо двигун вашого автомобіля «закипів». Знати порядок дій необхідно кожному водієві, незалежно від того, є він власником дешевенького, або дорогого авто. Від проблеми перегріву не застрахований ніхто.
Припустимо, ви помітили, що стрілка приладу, що показує температуру двигуна, знаходиться в граничній зоні, які ваші дії? Більшість водіїв, тут же заглушили б мотор, проте цей крок є помилковим. Якщо ви помітили перегрівання, необхідно одразу ж «розвантажити» двигун, тобто прибрати ногу з педалі акселератора, перейти на нейтральну передачу і дати двигуну деякий час попрацювати на холостому ходу. При цьому необхідно на максимальну потужність включити обігрівач салону. У такий спосіб, двигун деякий час буде охолоджуватися зустрічними потоками повітря, а завдяки тому, що ми не вимкнемо запалювання, охолоджуюча рідина буде циркулювати по системі, а вентилятор охолодження обдувати радіатор, нагнітаючи потоки холодного повітря. У свою чергу, увімкнений обігрівач салону посилить охолодження двигуна, забравши частину розігрітого повітря на себе.
Після того, як автомобіль зупиниться і, буквально пару хвилин попрацює на холостих обертах, потрібно вимкнути двигун, потім назад провернути ключ, щоб знову запустився електровентилятор охолодження, але вже при непрацюючому двигуні. Вентилятор охолодження дозволить швидше охолонути мотору. Далі що потрібно зробити – це відкрити капот, щоб забезпечити двигун великою кількістю повітря, а також облити радіатор водою (якщо вона є у вас в машині).
У жодному разі не можна відкривати його і пробку радіатора та кришку розширювального бачка, адже охолоджувальна рідина в системі знаходиться під тиском, і можна отримати значні опіки.
Багато фахівців кажуть, що як тільки двигун охолоне, показники датчика знову будуть в допустимій зоні, можна запустити мотор, але це не так. Справа в тому, що коли двигун закипає, всі його складові збільшуються в розмірах, у буквальному сенсі слова, за рахунок розширення металу. І навіть після того, як двигун прийме нормальний температурний режим, є ймовірність того, що він може заклинити, тобто збільшений поршень намертво зупиниться в циліндрі, в результаті чого може обірвати шатун, або призвести до несправності колінчатого валу.
Після того, як ви надасте першу допомогу двигуну, ми рекомендуємо викликати евакуатор, щоб той доставив автомобіль на автосервіс до майстра, який зможе визначити наявні пошкодження. Лише після остаточного вердикту фахівця можна знову запустити двигун, або, якщо необхідно, провести ремонт.
Джерело: avtosovet.com.ua
Власники Jeep Cherokee з повним приводом (4WD) можуть зіткнутися з некоректною роботою трансмісії, особливо якщо…
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Leave a Comment