Україна має шанс відродити вітчизняну автопромисловість завдяки виробництву електрокарів. Таку думку висловив директор зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу Корпорації «Богдан» Михайло Сокол у прямому ефірі Громадського радіо.
За його словами, недалекоглядна та безсистемна державна політика за останні 10 років призвела до катастрофічних наслідків у галузі автовиробництва. Але Україна може скористатися зростаючим попитом на електромобілі для виходу з кризи.
«На сьогодні відомі автомобільні концерни шукають майданчики для розміщення заводів з виробництва електромобілів та літій-іонних акумуляторів до них. Ми має гігантські запаси літію на території України, одні з найбільших в світі. І ми маємо сьогодні вільний доступ на ринки Європи. Тому Україна є привабливою для інвестицій у цій сфері. Іноземні концерни можуть прийти партнерами до нас – діючих заводів, а можуть будувати заводи з нуля», – пояснив Михайло Сокол.
На його думку, держава повинна створити сприятливі умови для такої співпраці і активно підтримати вітчизняний автопром.
«У даному випадку необхідна 100-відсоткова робота нашого уряду щодо створення таких пропозицій цим зарубіжним автоконцернам, які були б їм цікавіші, ніж пропозиції інших країн – Польщі, Словаччини, Туреччини. Так, тут існує жорстка конкуренція, але цим потрібно займатися, якщо ми хочемо отримати нових інвесторів у сегменті ринку, який розвивається просто шаленими темпами», – зауважив директор зі стратегічного маркетингу.
Нагадаємо, що потужності українського автопрому завантажені менше, ніж на 1,5%. Обсяги виробництва скоротилися з 401 599 автомобілів у 2008 році до 7 296 у 2017 році та продовжують знижуватися. Це призвело до скорочення 400 тис. робочих місць в автомобільній промисловості та суміжних сферах. Катастрофічне падіння виробництва спричинила низка факторів, зокрема економічна криза, вступ України до Світової організації торгівлі на невигідних умовах, відсутність контролю за автомобілями з іноземною реєстрацією тощо.
В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…
Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…
Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…
Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…
У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…
Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…
View Comments
І традиційно електрокар українського виробництва буде дорожчим від імпортного. Згадаємо скільки дерли з нас за Ланос!!!
Ланос в Україні коштував 10 тис доларів, тоді як в Росії він продавався по 6 тис.доларів.
МАЮТЬ УКРАЇНЦІ ВЕЛИКЕ ЩАСТЯ, ЩО ТАК ЗВАНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ АВТОПРОМ( якого по суті ніколи і не було) НАКРИВСЯ. Сподіваюся, що більше ніколи не підніметься це наїбалово.
І будуть українці вже скоро їздити на доступних авто.