Україна має шанс відродити вітчизняну автопромисловість завдяки виробництву електрокарів. Таку думку висловив директор зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу Корпорації «Богдан» Михайло Сокол у прямому ефірі Громадського радіо.
За його словами, недалекоглядна та безсистемна державна політика за останні 10 років призвела до катастрофічних наслідків у галузі автовиробництва. Але Україна може скористатися зростаючим попитом на електромобілі для виходу з кризи.
«На сьогодні відомі автомобільні концерни шукають майданчики для розміщення заводів з виробництва електромобілів та літій-іонних акумуляторів до них. Ми має гігантські запаси літію на території України, одні з найбільших в світі. І ми маємо сьогодні вільний доступ на ринки Європи. Тому Україна є привабливою для інвестицій у цій сфері. Іноземні концерни можуть прийти партнерами до нас – діючих заводів, а можуть будувати заводи з нуля», – пояснив Михайло Сокол.
На його думку, держава повинна створити сприятливі умови для такої співпраці і активно підтримати вітчизняний автопром.
«У даному випадку необхідна 100-відсоткова робота нашого уряду щодо створення таких пропозицій цим зарубіжним автоконцернам, які були б їм цікавіші, ніж пропозиції інших країн – Польщі, Словаччини, Туреччини. Так, тут існує жорстка конкуренція, але цим потрібно займатися, якщо ми хочемо отримати нових інвесторів у сегменті ринку, який розвивається просто шаленими темпами», – зауважив директор зі стратегічного маркетингу.
Нагадаємо, що потужності українського автопрому завантажені менше, ніж на 1,5%. Обсяги виробництва скоротилися з 401 599 автомобілів у 2008 році до 7 296 у 2017 році та продовжують знижуватися. Це призвело до скорочення 400 тис. робочих місць в автомобільній промисловості та суміжних сферах. Катастрофічне падіння виробництва спричинила низка факторів, зокрема економічна криза, вступ України до Світової організації торгівлі на невигідних умовах, відсутність контролю за автомобілями з іноземною реєстрацією тощо.
Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…
Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…
В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…
Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…
Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…
Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…
View Comments
І традиційно електрокар українського виробництва буде дорожчим від імпортного. Згадаємо скільки дерли з нас за Ланос!!!
Ланос в Україні коштував 10 тис доларів, тоді як в Росії він продавався по 6 тис.доларів.
МАЮТЬ УКРАЇНЦІ ВЕЛИКЕ ЩАСТЯ, ЩО ТАК ЗВАНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ АВТОПРОМ( якого по суті ніколи і не було) НАКРИВСЯ. Сподіваюся, що більше ніколи не підніметься це наїбалово.
І будуть українці вже скоро їздити на доступних авто.