Авто

Toyota порадує шанувальників гібридною версією популярного позашляховика

Toyota збирається порадувати австралійських шанувальників позашляховиків новинкою – гібридною версією Toyota Prado 250 серії вже цього року. Очікується, що новий Prado буде представлений у середині 2024 року та отримає м’яку гібридну версію 2,8-літрового чотирициліндрового турбодизельного двигуна потужністю 204 к.с. і крутний момент 500 Нм, відомого за поточною серією 150.

Однак найбільший інтерес викликає новий гібридний двигун i-FORCE MAX потужністю 330 л. і крутний момент 630 Нм, що поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електромотор. Ця версія спочатку планувалася для ринків Китаю та Північної Америки, де Prado буде відомий як Land Cruiser.

Представник Toyota Australia з продажу, маркетингу та франчайзингу Шон Хенлі поділився, що автомобіль з’явиться на ринку Австралії “швидше раніше, ніж пізніше”. Введення гібридної моделі є частиною стратегії Toyota з декарбонізації та диверсифікації джерел енергії. Проте конкретну дату запуску поки що не оголошено.

Незважаючи на високий попит на гібридні автомобілі в усьому світі, гібридний Prado , ймовірно, коштуватиме дорожче за дизельну версію, хоча остаточна ціна поки не оголошена. Нова модель, безумовно, продовжить домінування Prado у сегменті великих позашляховиків, незважаючи на ймовірні тривалі списки очікування, як і в інших популярних моделей Toyota , таких як RAV4 Hybrid та  Land Cruiser 70 Series V8 .

Гібридна система 250-ї серії вже була представлена ​​на американському пікапі Toyota Tacoma  і, як очікується, з’явиться в розкішному побратимі Prado  – новому Lexus GX , який також дебютує в Австралії приблизно в середині року.

Система включає 35 кВт електромотор, інтегрований в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач, і нікель-металгідридний акумулятор ємністю 1,87 кВт-год. Це орієнтована на продуктивність система забезпечить Prado провідні у класі показники потужності та крутного моменту. Заявлена ​​суміщена витрата палива в Північній Америці становить 10,2 л/100 км, що є значним покращенням порівняно з поточним дизельним Prado 150, що споживає в середньому 7,9 л/100 км.

Зниження витрати палива та викидів CO2 стає критично важливим аспектом для Toyota Australia на тлі запровадження нових стандартів ефективності транспортних засобів, що передбачають значні штрафи за високоемісійні автомобілі, такі як великі дизельні позашляховики та пікапи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025