Авто

Toyota порадує шанувальників гібридною версією популярного позашляховика

Share

Toyota збирається порадувати австралійських шанувальників позашляховиків новинкою – гібридною версією Toyota Prado 250 серії вже цього року. Очікується, що новий Prado буде представлений у середині 2024 року та отримає м’яку гібридну версію 2,8-літрового чотирициліндрового турбодизельного двигуна потужністю 204 к.с. і крутний момент 500 Нм, відомого за поточною серією 150.

Однак найбільший інтерес викликає новий гібридний двигун i-FORCE MAX потужністю 330 л. і крутний момент 630 Нм, що поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електромотор. Ця версія спочатку планувалася для ринків Китаю та Північної Америки, де Prado буде відомий як Land Cruiser.

Представник Toyota Australia з продажу, маркетингу та франчайзингу Шон Хенлі поділився, що автомобіль з’явиться на ринку Австралії “швидше раніше, ніж пізніше”. Введення гібридної моделі є частиною стратегії Toyota з декарбонізації та диверсифікації джерел енергії. Проте конкретну дату запуску поки що не оголошено.

Незважаючи на високий попит на гібридні автомобілі в усьому світі, гібридний Prado , ймовірно, коштуватиме дорожче за дизельну версію, хоча остаточна ціна поки не оголошена. Нова модель, безумовно, продовжить домінування Prado у сегменті великих позашляховиків, незважаючи на ймовірні тривалі списки очікування, як і в інших популярних моделей Toyota , таких як RAV4 Hybrid та  Land Cruiser 70 Series V8 .

Гібридна система 250-ї серії вже була представлена ​​на американському пікапі Toyota Tacoma  і, як очікується, з’явиться в розкішному побратимі Prado  – новому Lexus GX , який також дебютує в Австралії приблизно в середині року.

Система включає 35 кВт електромотор, інтегрований в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач, і нікель-металгідридний акумулятор ємністю 1,87 кВт-год. Це орієнтована на продуктивність система забезпечить Prado провідні у класі показники потужності та крутного моменту. Заявлена ​​суміщена витрата палива в Північній Америці становить 10,2 л/100 км, що є значним покращенням порівняно з поточним дизельним Prado 150, що споживає в середньому 7,9 л/100 км.

Зниження витрати палива та викидів CO2 стає критично важливим аспектом для Toyota Australia на тлі запровадження нових стандартів ефективності транспортних засобів, що передбачають значні штрафи за високоемісійні автомобілі, такі як великі дизельні позашляховики та пікапи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Вперше Bentley Mulliner випустив авто в рожевому кольорі

У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…

26.06.2025

Топ-7 доступних кросоверів із мінімальними витратами на утримання

Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…

26.06.2025

Заряджання електромобілів стало дорожчим за заправку бензином чи газом

У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…

26.06.2025

Чи обов’язково використовувати ручне гальмо під час зупинки

У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…

26.06.2025

Як і коли використовувати режим N в АКПП або варіаторі

Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією - чи то робот, АКПП або варіатор - окрім стандартних…

26.06.2025

Кабмін підвищив штраф за паркування на місцях для водіїв з інвалідністю до 5 100 гривень

Кабінет Міністрів підвищив розмір штрафів за безпідставне паркування на місцях, призначених для водіїв з інвалідністю,…

26.06.2025