Авто

Toyota порадує шанувальників гібридною версією популярного позашляховика

Toyota збирається порадувати австралійських шанувальників позашляховиків новинкою – гібридною версією Toyota Prado 250 серії вже цього року. Очікується, що новий Prado буде представлений у середині 2024 року та отримає м’яку гібридну версію 2,8-літрового чотирициліндрового турбодизельного двигуна потужністю 204 к.с. і крутний момент 500 Нм, відомого за поточною серією 150.

Однак найбільший інтерес викликає новий гібридний двигун i-FORCE MAX потужністю 330 л. і крутний момент 630 Нм, що поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електромотор. Ця версія спочатку планувалася для ринків Китаю та Північної Америки, де Prado буде відомий як Land Cruiser.

Представник Toyota Australia з продажу, маркетингу та франчайзингу Шон Хенлі поділився, що автомобіль з’явиться на ринку Австралії “швидше раніше, ніж пізніше”. Введення гібридної моделі є частиною стратегії Toyota з декарбонізації та диверсифікації джерел енергії. Проте конкретну дату запуску поки що не оголошено.

Незважаючи на високий попит на гібридні автомобілі в усьому світі, гібридний Prado , ймовірно, коштуватиме дорожче за дизельну версію, хоча остаточна ціна поки не оголошена. Нова модель, безумовно, продовжить домінування Prado у сегменті великих позашляховиків, незважаючи на ймовірні тривалі списки очікування, як і в інших популярних моделей Toyota , таких як RAV4 Hybrid та  Land Cruiser 70 Series V8 .

Гібридна система 250-ї серії вже була представлена ​​на американському пікапі Toyota Tacoma  і, як очікується, з’явиться в розкішному побратимі Prado  – новому Lexus GX , який також дебютує в Австралії приблизно в середині року.

Система включає 35 кВт електромотор, інтегрований в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач, і нікель-металгідридний акумулятор ємністю 1,87 кВт-год. Це орієнтована на продуктивність система забезпечить Prado провідні у класі показники потужності та крутного моменту. Заявлена ​​суміщена витрата палива в Північній Америці становить 10,2 л/100 км, що є значним покращенням порівняно з поточним дизельним Prado 150, що споживає в середньому 7,9 л/100 км.

Зниження витрати палива та викидів CO2 стає критично важливим аспектом для Toyota Australia на тлі запровадження нових стандартів ефективності транспортних засобів, що передбачають значні штрафи за високоемісійні автомобілі, такі як великі дизельні позашляховики та пікапи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Як підготувати автомобіль до зими: перевірка ключових систем і догляд

Зима ставить перед автовласниками особливі завдання щодо догляду за автомобілем, адже холодні умови впливають на…

20.11.2025

МВС пояснило, кому потрібно оновлювати водійські документи і навіщо це робити

Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…

20.11.2025

Скільки двигун може працювати на холостому ходу без ризику

Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…

20.11.2025

Чи обов’язкові бризковики на авто і як оскаржити штраф

Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…

19.11.2025

Як діяти, якщо поліція зупинила без пояснень: поради експертів

Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…

19.11.2025

Porsche показала Cayenne Electric 2026: найпотужніший електрокар у своїй лінійці

Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…

19.11.2025