Авто

Toyota порадує шанувальників гібридною версією популярного позашляховика

Share

Toyota збирається порадувати австралійських шанувальників позашляховиків новинкою – гібридною версією Toyota Prado 250 серії вже цього року. Очікується, що новий Prado буде представлений у середині 2024 року та отримає м’яку гібридну версію 2,8-літрового чотирициліндрового турбодизельного двигуна потужністю 204 к.с. і крутний момент 500 Нм, відомого за поточною серією 150.

Однак найбільший інтерес викликає новий гібридний двигун i-FORCE MAX потужністю 330 л. і крутний момент 630 Нм, що поєднує в собі 2,4-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун і електромотор. Ця версія спочатку планувалася для ринків Китаю та Північної Америки, де Prado буде відомий як Land Cruiser.

Представник Toyota Australia з продажу, маркетингу та франчайзингу Шон Хенлі поділився, що автомобіль з’явиться на ринку Австралії “швидше раніше, ніж пізніше”. Введення гібридної моделі є частиною стратегії Toyota з декарбонізації та диверсифікації джерел енергії. Проте конкретну дату запуску поки що не оголошено.

Незважаючи на високий попит на гібридні автомобілі в усьому світі, гібридний Prado , ймовірно, коштуватиме дорожче за дизельну версію, хоча остаточна ціна поки не оголошена. Нова модель, безумовно, продовжить домінування Prado у сегменті великих позашляховиків, незважаючи на ймовірні тривалі списки очікування, як і в інших популярних моделей Toyota , таких як RAV4 Hybrid та  Land Cruiser 70 Series V8 .

Гібридна система 250-ї серії вже була представлена ​​на американському пікапі Toyota Tacoma  і, як очікується, з’явиться в розкішному побратимі Prado  – новому Lexus GX , який також дебютує в Австралії приблизно в середині року.

Система включає 35 кВт електромотор, інтегрований в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач, і нікель-металгідридний акумулятор ємністю 1,87 кВт-год. Це орієнтована на продуктивність система забезпечить Prado провідні у класі показники потужності та крутного моменту. Заявлена ​​суміщена витрата палива в Північній Америці становить 10,2 л/100 км, що є значним покращенням порівняно з поточним дизельним Prado 150, що споживає в середньому 7,9 л/100 км.

Зниження витрати палива та викидів CO2 стає критично важливим аспектом для Toyota Australia на тлі запровадження нових стандартів ефективності транспортних засобів, що передбачають значні штрафи за високоемісійні автомобілі, такі як великі дизельні позашляховики та пікапи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Ілон Маск розповів про важливі зміни в головному кросовері Tesla

Tesla готується до запуску серійного виробництва оновленої Model Y Juniper, і, за чутками, вже з…

31.12.2024

Водіям на замітку: коли можна не показувати документи поліції

Водії в Україні повинні мати при собі водійське посвідчення відповідної категорії під час керування автомобілем.…

31.12.2024

Скільки витримують сучасні двигуни: середній пробіг за словами експертів

Термін служби двигуна — це важлива тема для кожного автовласника, адже від того, як довго…

31.12.2024

Поліція взялася за авто зі США: нові штрафи та загроза втрати прав

В Україні останнім часом справжнє полювання на власників авто зі США. Поліція буквально почала придивлятися…

31.12.2024

Новий кросовер Hyundai: відома дата прем’єри та характеристики

Субкомпактний кросовер Hyundai Venue з'явився в лінійці корейського автовиробника в 2019 році, оновившись у 2022-му.…

31.12.2024

Що означає новий знак заборони на дорогах ЄС

На дорогах Європи почали з'являтися нові дорожні знаки, які можуть заплутати водіїв. Один із них…

31.12.2024