Щороку журнал Consumer Reports проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на їхні транспортні засоби та оцінюючи їх за такими показниками, як комфорт, досвід водіння, простота використання та легкість у володінні.
Нещодавно журнал опублікував новий рейтинг лояльності, в якому перелічив автовиробників, у яких нинішні власники не стали б купувати авто знову. Несподівано найгіршим виявився японський бренд, який виробляє автомобілі преміум-класу.
Найгіршим виявився Infiniti. Це був єдиний бренд, чий рейтинг схвалення серед нинішніх власників був нижчим за 50%.
Згідно з опитуванням, близько 57% власників Infiniti заявили, що не обрали б Infiniti знову, виходячи з їхнього досвіду володіння автомобілем протягом останніх трьох років.
Ще одним цікавим аспектом опитування є те, що два найпопулярніші бренди у світі, Volkswagen та Nissan, можуть конкурувати з Infiniti з точки зору відсутності любові до автомобілів Infiniti серед нинішніх власників.
Німецький бренд отримав підтримку лише 51% власників у рейтингу, а решта 49% користувачів його автомобілів заявили, що вони не задоволені і не будуть купувати його знову.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників його продукції була дещо вищою – 55%, але 45% заявили, що не були б готові купити його автомобілі знову.
Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…
В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…
З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…
З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…
Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…
Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…
Leave a Comment