Щороку журнал Consumer Reports проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на їхні транспортні засоби та оцінюючи їх за такими показниками, як комфорт, досвід водіння, простота використання та легкість у володінні.
Нещодавно журнал опублікував новий рейтинг лояльності, в якому перелічив автовиробників, у яких нинішні власники не стали б купувати авто знову. Несподівано найгіршим виявився японський бренд, який виробляє автомобілі преміум-класу.
Найгіршим виявився Infiniti. Це був єдиний бренд, чий рейтинг схвалення серед нинішніх власників був нижчим за 50%.
Згідно з опитуванням, близько 57% власників Infiniti заявили, що не обрали б Infiniti знову, виходячи з їхнього досвіду володіння автомобілем протягом останніх трьох років.
Ще одним цікавим аспектом опитування є те, що два найпопулярніші бренди у світі, Volkswagen та Nissan, можуть конкурувати з Infiniti з точки зору відсутності любові до автомобілів Infiniti серед нинішніх власників.
Німецький бренд отримав підтримку лише 51% власників у рейтингу, а решта 49% користувачів його автомобілів заявили, що вони не задоволені і не будуть купувати його знову.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників його продукції була дещо вищою – 55%, але 45% заявили, що не були б готові купити його автомобілі знову.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment