Щороку журнал Consumer Reports проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на їхні транспортні засоби та оцінюючи їх за такими показниками, як комфорт, досвід водіння, простота використання та легкість у володінні.
Нещодавно журнал опублікував новий рейтинг лояльності, в якому перелічив автовиробників, у яких нинішні власники не стали б купувати авто знову. Несподівано найгіршим виявився японський бренд, який виробляє автомобілі преміум-класу.
Найгіршим виявився Infiniti. Це був єдиний бренд, чий рейтинг схвалення серед нинішніх власників був нижчим за 50%.
Згідно з опитуванням, близько 57% власників Infiniti заявили, що не обрали б Infiniti знову, виходячи з їхнього досвіду володіння автомобілем протягом останніх трьох років.
Ще одним цікавим аспектом опитування є те, що два найпопулярніші бренди у світі, Volkswagen та Nissan, можуть конкурувати з Infiniti з точки зору відсутності любові до автомобілів Infiniti серед нинішніх власників.
Німецький бренд отримав підтримку лише 51% власників у рейтингу, а решта 49% користувачів його автомобілів заявили, що вони не задоволені і не будуть купувати його знову.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників його продукції була дещо вищою – 55%, але 45% заявили, що не були б готові купити його автомобілі знову.
BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…
Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Компанія Jeep опублікувала нове зображення моделі Cherokee майбутнього покоління. Крім того, оприлюднено відеотизер, який показує…
Leave a Comment