Щороку журнал Consumer Reports проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на їхні транспортні засоби та оцінюючи їх за такими показниками, як комфорт, досвід водіння, простота використання та легкість у володінні.
Нещодавно журнал опублікував новий рейтинг лояльності, в якому перелічив автовиробників, у яких нинішні власники не стали б купувати авто знову. Несподівано найгіршим виявився японський бренд, який виробляє автомобілі преміум-класу.
Найгіршим виявився Infiniti. Це був єдиний бренд, чий рейтинг схвалення серед нинішніх власників був нижчим за 50%.
Згідно з опитуванням, близько 57% власників Infiniti заявили, що не обрали б Infiniti знову, виходячи з їхнього досвіду володіння автомобілем протягом останніх трьох років.
Ще одним цікавим аспектом опитування є те, що два найпопулярніші бренди у світі, Volkswagen та Nissan, можуть конкурувати з Infiniti з точки зору відсутності любові до автомобілів Infiniti серед нинішніх власників.
Німецький бренд отримав підтримку лише 51% власників у рейтингу, а решта 49% користувачів його автомобілів заявили, що вони не задоволені і не будуть купувати його знову.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників його продукції була дещо вищою – 55%, але 45% заявили, що не були б готові купити його автомобілі знову.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment