Щороку журнал Consumer Reports проводить опитування власників трирічних автомобілів, підраховуючи кількість скарг на їхні транспортні засоби та оцінюючи їх за такими показниками, як комфорт, досвід водіння, простота використання та легкість у володінні.
Нещодавно журнал опублікував новий рейтинг лояльності, в якому перелічив автовиробників, у яких нинішні власники не стали б купувати авто знову. Несподівано найгіршим виявився японський бренд, який виробляє автомобілі преміум-класу.
Найгіршим виявився Infiniti. Це був єдиний бренд, чий рейтинг схвалення серед нинішніх власників був нижчим за 50%.
Згідно з опитуванням, близько 57% власників Infiniti заявили, що не обрали б Infiniti знову, виходячи з їхнього досвіду володіння автомобілем протягом останніх трьох років.
Ще одним цікавим аспектом опитування є те, що два найпопулярніші бренди у світі, Volkswagen та Nissan, можуть конкурувати з Infiniti з точки зору відсутності любові до автомобілів Infiniti серед нинішніх власників.
Німецький бренд отримав підтримку лише 51% власників у рейтингу, а решта 49% користувачів його автомобілів заявили, що вони не задоволені і не будуть купувати його знову.
Що стосується Nissan, то кількість лояльних власників його продукції була дещо вищою – 55%, але 45% заявили, що не були б готові купити його автомобілі знову.
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment