Про це в розмові з австралійським СarsSales сказав глава Porsche Олівер Блюм. За його словами, шоу-кар Mission X, представлений влітку минулого року, “зібрав безліч захоплених відгуків”, і це стало “відмінною мотивацією, щоб зайнятися розробкою серійної машини”. Якщо проекту потужного гіперкара дадуть зелене світло, він стане чотирма флагманом марки після моделей 959, Carrera GT і 918 Spyder.
За чутками, серійний гіперкар збудують на 900-вольтовій архітектурі з батареєю, розташованою за сидіннями, а відношення потужності до маси становитиме еталонні 1:1. Також відомо, що притискна сила у гіперкара буде більше, ніж у 911 GT3 RS (показник купе – 860 кг на 285 км/год), а заряджатися він буде вдвічі швидше за Taycan Turbo S.
У Porsche розраховують, що серійне втілення Mission X зможе відібрати звання найшвидшого дорожнього автомобіля у Mercedes-AMG One.
У конкуренти майбутньому гіперкар Porsche вже записали 1914-сильний хорватський Rimac Nevera, який вже став найшвидшим дорожнім електрокаром Нюрбургрингу. Значиться у конкурентах і Lotus Evija з електричною установкою на 2000 кінських сил.
Що ж до потужності самого Porsche Mission X, то вона досі тримається в секреті, як і кількість електромоторів. За однією версією, гіперкар розвиває 1500 кінських сил, за іншою – не менше ніж 1700.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Миськів Роман
Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.
Leave a Comment