Авто

Volkswagen представив електричний універсал ID.7 Tourer із запасом ходу 685 кілометрів

Share

Volkswagen поповнив свою лінійку електричних моделей першим універсалом – ID.7 Tourer. Він побудований на базі однойменного ліфтбека та відрізняється зміненою задньою частиною з акцентом на практичність.

За стилем Volkswagen називає новинку середнім варіантом між традиційним Passat Variant та шутінг-брейком Arteon. Стандартний об’єм багажника становить 605 літрів, при складеному задньому дивані та завантаженні під дах він збільшується до 1714 літрів.

Універсал продаватиметься лише в Європі. Його можна буде замовити з батареєю ємністю 77 чи 86 кВт*год. З другою запасу ходу на одному заряді досягає 685 кілометрів. Автономність молодшої версії поки що не розкрита, але ліфтбек ID.7 проїжджає 616 кілометрів. Батареї підтримують зарядку потужністю до 175 та 200 кВт відповідно.

Volkswagen ID.7 Tourer представлений з одним електромотором потужністю 286 к.с., встановленим на задніх колесах. Не виключено, що надалі з’являться «енергоозброєний» двомоторний універсал з повним приводом.


До стандартної комплектації увійшов інноваційний проекційний дисплей із функцією доповненої реальності. Він дозволив зменшити у розмірах стандартну комбінацію приладів. Медіасистема з дисплеєм діагоналлю 15 дюймів доповнена штучним інтелектом ChatGPT.

Серед інших інновацій значяться сидіння з покращеною масажною системою та дефлектори вентиляції з електроприводом. Також ID.7 отримав панорамний дах з технологією, яка раніше застосовувалася на преміальних і люксових моделях: водій може на власний розсуд змінювати ступінь прозорості скла.

Ціни на Volkswagen ID.7 Tourer поки що не названі. Найімовірніше, за вартістю він виявиться між Passat Variant з ДВЗ (від 39 тисяч євро) і BMW i5 Touring (від 74 тисяч євро), які нещодавно вийшли. Баварський універсал потужніший – 340 або 601 к.с., але проїжджає менше – від 445 до 560 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024