Авто

Volkswagen представив електричний універсал ID.7 Tourer із запасом ходу 685 кілометрів

Share

Volkswagen поповнив свою лінійку електричних моделей першим універсалом – ID.7 Tourer. Він побудований на базі однойменного ліфтбека та відрізняється зміненою задньою частиною з акцентом на практичність.

За стилем Volkswagen називає новинку середнім варіантом між традиційним Passat Variant та шутінг-брейком Arteon. Стандартний об’єм багажника становить 605 літрів, при складеному задньому дивані та завантаженні під дах він збільшується до 1714 літрів.

Універсал продаватиметься лише в Європі. Його можна буде замовити з батареєю ємністю 77 чи 86 кВт*год. З другою запасу ходу на одному заряді досягає 685 кілометрів. Автономність молодшої версії поки що не розкрита, але ліфтбек ID.7 проїжджає 616 кілометрів. Батареї підтримують зарядку потужністю до 175 та 200 кВт відповідно.

Volkswagen ID.7 Tourer представлений з одним електромотором потужністю 286 к.с., встановленим на задніх колесах. Не виключено, що надалі з’являться «енергоозброєний» двомоторний універсал з повним приводом.


До стандартної комплектації увійшов інноваційний проекційний дисплей із функцією доповненої реальності. Він дозволив зменшити у розмірах стандартну комбінацію приладів. Медіасистема з дисплеєм діагоналлю 15 дюймів доповнена штучним інтелектом ChatGPT.

Серед інших інновацій значяться сидіння з покращеною масажною системою та дефлектори вентиляції з електроприводом. Також ID.7 отримав панорамний дах з технологією, яка раніше застосовувалася на преміальних і люксових моделях: водій може на власний розсуд змінювати ступінь прозорості скла.

Ціни на Volkswagen ID.7 Tourer поки що не названі. Найімовірніше, за вартістю він виявиться між Passat Variant з ДВЗ (від 39 тисяч євро) і BMW i5 Touring (від 74 тисяч євро), які нещодавно вийшли. Баварський універсал потужніший – 340 або 601 к.с., але проїжджає менше – від 445 до 560 кілометрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025