У Великобританії стартував продаж хетчбека у виконанні E Classic. Від вихідної версії SE новинка відрізняється зменшеною на 25% тяговою батареєю, дефорсованою на 34 кінські сили електродвигуном та оснащенням. Початкова ціна – 30 тисяч фунтів стерлінгів, але за 17-дюймові колеса і фірмовий жовтий колір кузова доведеться доплатити по 550 фунтів стерилнгів.
Базовий MINI Cooper E Classic найскромніший за характеристиками: спереду встановлений 184-сильний (250 Нм) електромотор, а батарея ємністю 40,7 кіловат-години дозволяє проїхати без підзарядки всього 305 кілометрів (WLTP). Витрата електроенергії – близько 14 кіловат-годин на 100 кілометрів. Від розетки потужністю 75 кіловат зарядити від 10 до 80% можна за півгодини.
Рекламна ціна означає, що MINI Cooper E Classic буде взутий у 16-дюймові колеса з високим профілем, а кузов пофарбований у тривіальний колір. Однак двоколірне забарвлення з білим або чорним кольором даху і корпусів дзеркал доплати не вимагає, стандартну комплектацію включена медіасистема з круглим 9,4-дюймовим тачскрином. Салон базової версії обтягнутий штучною перфорованою шкірою.
Електричний Volvo EX90 підтвердив високий рівень безпеки марки: у новому циклі тестів Euro NCAP SUV…
Фінансові труднощі не зупинили Nissan, а навпаки - підштовхнули компанію до активнішої розробки нових моделей.…
Експерти оприлюднили перелік найкращих позашляховиків, які варто розглянути для покупки у 2025 році. Це практичні…
У жовтні на дорожніх тестах помітили новий електричний кросовер Audi, який, за попередніми даними, буде…
Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…
Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…
Leave a Comment