У Великобританії стартував продаж хетчбека у виконанні E Classic. Від вихідної версії SE новинка відрізняється зменшеною на 25% тяговою батареєю, дефорсованою на 34 кінські сили електродвигуном та оснащенням. Початкова ціна – 30 тисяч фунтів стерлінгів, але за 17-дюймові колеса і фірмовий жовтий колір кузова доведеться доплатити по 550 фунтів стерилнгів.
Базовий MINI Cooper E Classic найскромніший за характеристиками: спереду встановлений 184-сильний (250 Нм) електромотор, а батарея ємністю 40,7 кіловат-години дозволяє проїхати без підзарядки всього 305 кілометрів (WLTP). Витрата електроенергії – близько 14 кіловат-годин на 100 кілометрів. Від розетки потужністю 75 кіловат зарядити від 10 до 80% можна за півгодини.
Рекламна ціна означає, що MINI Cooper E Classic буде взутий у 16-дюймові колеса з високим профілем, а кузов пофарбований у тривіальний колір. Однак двоколірне забарвлення з білим або чорним кольором даху і корпусів дзеркал доплати не вимагає, стандартну комплектацію включена медіасистема з круглим 9,4-дюймовим тачскрином. Салон базової версії обтягнутий штучною перфорованою шкірою.
Близько двох тижнів тому керівництво Audi офіційно натякнуло на плани створити новий позашляховик, який, за…
Lexus знову дивує публіку своїм підходом до цифрових технологій у автомобілях. У новому концепті Lexus…
Восени українські дороги часто оповиті туманом. Для багатьох це звична картина, але саме через туман…
Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…
На виставці Japan Mobility Show 2025 компанія Mazda представила два концептуальні автомобілі - MAZDA VISION…
Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю…
Leave a Comment