У Великобританії стартував продаж хетчбека у виконанні E Classic. Від вихідної версії SE новинка відрізняється зменшеною на 25% тяговою батареєю, дефорсованою на 34 кінські сили електродвигуном та оснащенням. Початкова ціна – 30 тисяч фунтів стерлінгів, але за 17-дюймові колеса і фірмовий жовтий колір кузова доведеться доплатити по 550 фунтів стерилнгів.
Базовий MINI Cooper E Classic найскромніший за характеристиками: спереду встановлений 184-сильний (250 Нм) електромотор, а батарея ємністю 40,7 кіловат-години дозволяє проїхати без підзарядки всього 305 кілометрів (WLTP). Витрата електроенергії – близько 14 кіловат-годин на 100 кілометрів. Від розетки потужністю 75 кіловат зарядити від 10 до 80% можна за півгодини.
Рекламна ціна означає, що MINI Cooper E Classic буде взутий у 16-дюймові колеса з високим профілем, а кузов пофарбований у тривіальний колір. Однак двоколірне забарвлення з білим або чорним кольором даху і корпусів дзеркал доплати не вимагає, стандартну комплектацію включена медіасистема з круглим 9,4-дюймовим тачскрином. Салон базової версії обтягнутий штучною перфорованою шкірою.
Китайська компанія Zeekr презентувала оновлену версію свого флагманського електромобіля 001 — це вже друге велике…
Актуальному Audi Q7 другого покоління виповнилося вже десять років. Попри дві модернізації, модель так і…
Питання проходження техогляду для вантажопасажирських автомобілів часто викликає суперечки. Поліція інколи прирівнює їх до вантажних…
На честь 20-річчя свого дизайн-центру Centro Stile компанія Lamborghini представила концепт-кар Manifesto – сміливе бачення…
Британський журнал What Car? оприлюднив результати масштабного дослідження Reliability Survey 2025, у якому проаналізували відгуки…
У мережі з'явилися перші фотографії нового, більш доступного Tesla Model Y, зроблені на дорогах Техасу.…
Leave a Comment