У Великобританії стартував продаж хетчбека у виконанні E Classic. Від вихідної версії SE новинка відрізняється зменшеною на 25% тяговою батареєю, дефорсованою на 34 кінські сили електродвигуном та оснащенням. Початкова ціна – 30 тисяч фунтів стерлінгів, але за 17-дюймові колеса і фірмовий жовтий колір кузова доведеться доплатити по 550 фунтів стерилнгів.
Базовий MINI Cooper E Classic найскромніший за характеристиками: спереду встановлений 184-сильний (250 Нм) електромотор, а батарея ємністю 40,7 кіловат-години дозволяє проїхати без підзарядки всього 305 кілометрів (WLTP). Витрата електроенергії – близько 14 кіловат-годин на 100 кілометрів. Від розетки потужністю 75 кіловат зарядити від 10 до 80% можна за півгодини.
Рекламна ціна означає, що MINI Cooper E Classic буде взутий у 16-дюймові колеса з високим профілем, а кузов пофарбований у тривіальний колір. Однак двоколірне забарвлення з білим або чорним кольором даху і корпусів дзеркал доплати не вимагає, стандартну комплектацію включена медіасистема з круглим 9,4-дюймовим тачскрином. Салон базової версії обтягнутий штучною перфорованою шкірою.
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
Leave a Comment