Golf у версії «Edition 50» створений на основі топової комплектації Style, що містить кілька відмінних рис для відзначення цієї важливої віхи.

Помітні доповнення включають значки «50», що прикрашають центральні стійки, непомітні емблеми «Edition 50» на бічних порогах і кермі, а також покращення зовнішнього вигляду, такі як 18-дюймові легкосплавні диски Leeds, світлодіодна стрічка на решітці радіатора та тоноване заднє скло. В салоні можна побачити матові педалі з нержавіючої сталі та чорну обшивку стелі.

Стандартне обладнання включає флагманську 12,9-дюймову інформаційно-розважальну систему Discover з навігацією та вибором профілю водіння, доступ без ключа, голосовий помічник IDA з інтеграцією ChatGPT й заводська сигналізація.

За бажанням можна поставити опціональний пакет Plus, який додає поворотний і розсувний панорамний люк, проекційний дисплей та матричні світлодіодні фари IQ. Light.

Чотири комплектації, чотири варіанти трансмісії

Крім спеціальної комплектації, VW оголосив про повну лінійку для серії, яка включає початкову версію Golf, середню комплектацію Life та флагман Style.

Конфігуратор показує, що базова комплектація оснащена 15-дюймовими сталевими колесами, хоча вона все ще має такі функції, як світлодіодні фари та бездротовий зв’язок Apple CarPlay / Android Auto.

На момент запуску модельний ряд силових агрегатів включає неелектрифіковані 1.0 TSI і 1.5 TSI в поєднанні з шестиступеневою механічною коробкою передач, а також м’які гібриди 1.0 eTSI та 1.5 eTSI в поєднанні з семиступеневою DSG.

Обидва 1,0-літрові двигуни видають 113 к.с. (85 кВт / 115 PS), тоді як більші 1,5-літрові двигуни виробляють 148 к.с. (110 кВт / 150 PS). Однак автоматичні м’які гібридні версії виграють від покращеної ефективності та продуктивності завдяки системі 48 В. Крім того, силові агрегати оснащені турбокомпресором VTG (змінною геометрією турбіни) і технологіями активного керування циліндрами (ACTplus).

VW підтвердив, що «подальші похідні та системи приводу» з’являться в майбутньому. Сюди, швидше за все, увійдуть покращені плагін-гібриди, які принесуть значне збільшення діапазону на електриці, і старий добрий турбодизель, який з’явиться востаннє перед виходом на пенсію. Також очікується запуск прокачаного Golf GTI та майбутнього Golf R.

Дорожче, ніж раніше

Оновлений VW Golf тепер доступний для попереднього замовлення на європейських ринках. У Німеччині ціни починаються від 27 180 євро за початковий рівень Golf (хетчбек) і 28 280 євро (30 442 доларів США) за Golf (Variant). Це означає зростання цін порівняно з оновленою моделлю, що пов’язано з рівнем інфляції та додатковими функціями.

Стосовно VW Golf Edition 50 із топовими специфікаціями, то він коштує від 36 820 євро, оскільки він доступний лише з більш потужними 1,5-літровими двигунами.

Загалом VW продав понад 37 мільйонів одиниць Golf з моменту його дебюту в 1974 році, коли його розробив Джуджаро, що робить його одним із найуспішніших автомобілів. Незважаючи на те, що компактний хетчбек був бестселером у Європі протягом багатьох років, зараз він поступається у світових рейтингах кросоверу Tiguan.