Японська компанія оголосила великий відгук у Сполучених Штатах, пише Reuters із посиланням на Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA). До сервісних центрів запросять власників 750 тисяч автомобілів, на яких виявили проблеми із подушками безпеки. Про смерті чи травми не повідомлялося, але Honda отримала понад три тисячі скарг, пов’язаних з несправністю.
З’ясувалося, що подушки безпеки ряд моделей ненавмисно спрацьовують при зіткненні. Справа в датчику ваги сидіння переднього пасажира, який може тріснути та викликати коротке замикання. Через це ейрбег відкривається без потреби.
У дилерських центрах Honda безкоштовно замінять дефектні датчики. Компанія торкається автомобілів Honda Pilot, Accord і Civic 2020-2022 років, а також Honda CR-V і Passport 2020-го і 2021 року.
Японський виробник звітував про 3834 претензії щодо гарантії, пов’язаних із проблемою, але зазначив, що з червня 2020 року не було даних ні про травми, ні про смерті.
За словами експертів Honda, у всьому винні проблеми у підрядника, якому довелося тимчасово замінити стандартний матеріал датчика. Новий матеріал чинить додатковий тиск на плату пристрою, що спричиняє пошкодження.
Ще один великий відгук Honda оголосила у грудні минулого року. У сервіс направили 1,1 мільйона проданих в Японії машин через відмову паливного насоса: подача бензину може бути обмежена, що призведе до зупинки двигуна.
Leave a Comment