Власники електрокарів, особливо в штаті Вайомінг, висловлюють стурбованість через швидке зношування шин на своїх транспортних засобах. За даними звітів, комплект коліс доводиться міняти кожні 11 000 – 16 000 км, що в рази частіше, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Ця проблема стає значним додатковим навантаженням для власників електромобілів, враховуючи вже існуючі турботи про дальність поїздок та вартості.
Електромобілі, на відміну від бензинових аналогів, мають більшу вагу і крутний момент, що підвищує тиск на шини і сприяє їх більш швидкому зносу. На додаток до цього, через те, що електрокари працюють без шуму двигуна, потрібне використання спеціальних тихих шин, що також може впливати на їхнє зношування.
Однак, варто відзначити, що стиль водіння, кліматичні умови та якість дорожнього покриття також впливають на знос шин. Власникам електромобілів доводиться стикатися із необхідністю заміни шин у рази частіше, ніж у звичайних автомобілів.
Відомо, що ціни на заміну шин для електрокарів можуть бути значними. Один із власників Tesla повідомив, що заплатив 1267 доларів за комплект із чотирьох шин, включаючи послуги з балансування та утилізації старих шин, а також гарантію на новий комплект. Це додаткова витрата, яка додається до вже існуючих витрат на експлуатацію електромобілів.
Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…
Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…
Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…
Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…
Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…
Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…
Leave a Comment