Власники електрокарів, особливо в штаті Вайомінг, висловлюють стурбованість через швидке зношування шин на своїх транспортних засобах. За даними звітів, комплект коліс доводиться міняти кожні 11 000 – 16 000 км, що в рази частіше, ніж у автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Ця проблема стає значним додатковим навантаженням для власників електромобілів, враховуючи вже існуючі турботи про дальність поїздок та вартості.
Електромобілі, на відміну від бензинових аналогів, мають більшу вагу і крутний момент, що підвищує тиск на шини і сприяє їх більш швидкому зносу. На додаток до цього, через те, що електрокари працюють без шуму двигуна, потрібне використання спеціальних тихих шин, що також може впливати на їхнє зношування.
Однак, варто відзначити, що стиль водіння, кліматичні умови та якість дорожнього покриття також впливають на знос шин. Власникам електромобілів доводиться стикатися із необхідністю заміни шин у рази частіше, ніж у звичайних автомобілів.
Відомо, що ціни на заміну шин для електрокарів можуть бути значними. Один із власників Tesla повідомив, що заплатив 1267 доларів за комплект із чотирьох шин, включаючи послуги з балансування та утилізації старих шин, а також гарантію на новий комплект. Це додаткова витрата, яка додається до вже існуючих витрат на експлуатацію електромобілів.
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
Leave a Comment