У листопаді дебютував новий Renault Master , який також буде доступний у повністю електричній версії Master E-Tech Electric . На той час Renault повідомила, що очікуваний максимальний запас ходу для версії з найбільшою батареєю складе понад 410 км. Як виявилося, з акумулятором ємністю 87 кВт-год. Master E-Tech Electric може проїхати набагато далі, а саме 460 км (WLTP). Таким чином, Renault встановлює новий стандарт, і, чесні, його конкуренти поки нездатні цього досягти. Найбільші електричні фургони Stellantis мають запас ходу 420 км, і це з батареєю на 110 кВт-год.
Що стосується Renault Master E – Tech Electric з акумулятором ємністю 40 кВт-год, то його запас ходу також дещо більший, ніж передбачалося раніше – 200 км замість раніше заявлених 180 км. Підзарядка можлива в обох випадках із зарядним пристроєм потужністю до 130 кВт, а із найбільшою батареєю заповнити заряд на 252 км пробігу можна за півгодини. Раніше в Renault оцінювали цю швидкість 229 км за півгодини. Поки невідомо, скільки все це коштує — постачання електрофургонів має розпочатися не раніше літа.
Прототипи першого в історії електричного Range Rover продовжують випробування на дорогах загального користування. Що відомо…
Tesla Cybertruck, один із найочікуваніших електромобілів, офіційно зареєстрований у Європі. 30 грудня 2024 року стало…
Водії у нетверезому стані часто роблять типові помилки, що призводять до виявлення їх на дорогах.…
Бренд Smart продовжує свій розвиток, презентуючи новаторські моделі, які дозволять йому вийти на нові ринки…
Mercedes готує до випуску новий електричний CLA, який все частіше зауважують на дорогах під час…
Коли мова заходить про зимові умови та вплив снігу на автомобільне скло, виробники одностайно рекомендують…
Leave a Comment