У листопаді дебютував новий Renault Master , який також буде доступний у повністю електричній версії Master E-Tech Electric . На той час Renault повідомила, що очікуваний максимальний запас ходу для версії з найбільшою батареєю складе понад 410 км. Як виявилося, з акумулятором ємністю 87 кВт-год. Master E-Tech Electric може проїхати набагато далі, а саме 460 км (WLTP). Таким чином, Renault встановлює новий стандарт, і, чесні, його конкуренти поки нездатні цього досягти. Найбільші електричні фургони Stellantis мають запас ходу 420 км, і це з батареєю на 110 кВт-год.
Що стосується Renault Master E – Tech Electric з акумулятором ємністю 40 кВт-год, то його запас ходу також дещо більший, ніж передбачалося раніше – 200 км замість раніше заявлених 180 км. Підзарядка можлива в обох випадках із зарядним пристроєм потужністю до 130 кВт, а із найбільшою батареєю заповнити заряд на 252 км пробігу можна за півгодини. Раніше в Renault оцінювали цю швидкість 229 км за півгодини. Поки невідомо, скільки все це коштує — постачання електрофургонів має розпочатися не раніше літа.
Гібридні технології проникають практично в усі сегменти автомобільного ринку, і трирядні кросовери не стали винятком.…
Отримання протоколу або постанови за порушення правил дорожнього руху - ситуація, яка викликає стрес у…
У Китаї стартував продаж нового седана Mercedes-AMG C 43 4MATIC 2025 року. Автомобіль виділяється переважно…
З настанням спеки багато водіїв вважають за краще не вмикати кондиціонер і відчиняють вікна, сподіваючись…
Розробка нових спортивних моделей компанії Toyota йде повним ходом, а список новинок у цьому сегменті…
У час, коли автовиробники активно просувають гібридні та електричні технології, не втрачають популярності й класичні…
Leave a Comment