У листопаді дебютував новий Renault Master , який також буде доступний у повністю електричній версії Master E-Tech Electric . На той час Renault повідомила, що очікуваний максимальний запас ходу для версії з найбільшою батареєю складе понад 410 км. Як виявилося, з акумулятором ємністю 87 кВт-год. Master E-Tech Electric може проїхати набагато далі, а саме 460 км (WLTP). Таким чином, Renault встановлює новий стандарт, і, чесні, його конкуренти поки нездатні цього досягти. Найбільші електричні фургони Stellantis мають запас ходу 420 км, і це з батареєю на 110 кВт-год.
Що стосується Renault Master E – Tech Electric з акумулятором ємністю 40 кВт-год, то його запас ходу також дещо більший, ніж передбачалося раніше – 200 км замість раніше заявлених 180 км. Підзарядка можлива в обох випадках із зарядним пристроєм потужністю до 130 кВт, а із найбільшою батареєю заповнити заряд на 252 км пробігу можна за півгодини. Раніше в Renault оцінювали цю швидкість 229 км за півгодини. Поки невідомо, скільки все це коштує — постачання електрофургонів має розпочатися не раніше літа.
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
В Україні на вторинному автомобільному ринку особливо популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі машини,…
Tesla Cybertruck після оновлень отримав престижну нагороду IIHS Top Safety Pick+ у США, що підтверджує…
Прототип Volkswagen ID. Cross 2026 знову помітили на тестах, цього разу майже без камуфляжу. На…
На українських дорогах часто можна побачити автомобілі з проблисковими маячками, і багато водіїв автоматично поступаються…
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Leave a Comment