У листопаді дебютував новий Renault Master , який також буде доступний у повністю електричній версії Master E-Tech Electric . На той час Renault повідомила, що очікуваний максимальний запас ходу для версії з найбільшою батареєю складе понад 410 км. Як виявилося, з акумулятором ємністю 87 кВт-год. Master E-Tech Electric може проїхати набагато далі, а саме 460 км (WLTP). Таким чином, Renault встановлює новий стандарт, і, чесні, його конкуренти поки нездатні цього досягти. Найбільші електричні фургони Stellantis мають запас ходу 420 км, і це з батареєю на 110 кВт-год.
Що стосується Renault Master E – Tech Electric з акумулятором ємністю 40 кВт-год, то його запас ходу також дещо більший, ніж передбачалося раніше – 200 км замість раніше заявлених 180 км. Підзарядка можлива в обох випадках із зарядним пристроєм потужністю до 130 кВт, а із найбільшою батареєю заповнити заряд на 252 км пробігу можна за півгодини. Раніше в Renault оцінювали цю швидкість 229 км за півгодини. Поки невідомо, скільки все це коштує — постачання електрофургонів має розпочатися не раніше літа.
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…
В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…
Експерти порталу TopSpeed склали рейтинг найнадійніших розкішних SUV та кросоверів, враховуючи якість збірки, двигуни та…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…
Leave a Comment