У листопаді дебютував новий Renault Master , який також буде доступний у повністю електричній версії Master E-Tech Electric . На той час Renault повідомила, що очікуваний максимальний запас ходу для версії з найбільшою батареєю складе понад 410 км. Як виявилося, з акумулятором ємністю 87 кВт-год. Master E-Tech Electric може проїхати набагато далі, а саме 460 км (WLTP). Таким чином, Renault встановлює новий стандарт, і, чесні, його конкуренти поки нездатні цього досягти. Найбільші електричні фургони Stellantis мають запас ходу 420 км, і це з батареєю на 110 кВт-год.
Що стосується Renault Master E – Tech Electric з акумулятором ємністю 40 кВт-год, то його запас ходу також дещо більший, ніж передбачалося раніше – 200 км замість раніше заявлених 180 км. Підзарядка можлива в обох випадках із зарядним пристроєм потужністю до 130 кВт, а із найбільшою батареєю заповнити заряд на 252 км пробігу можна за півгодини. Раніше в Renault оцінювали цю швидкість 229 км за півгодини. Поки невідомо, скільки все це коштує — постачання електрофургонів має розпочатися не раніше літа.
Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…
Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…
У світі автомобільних аксесуарів чимало елементів, які насправді не приносять користі, а іноді навіть шкодять…
Щороку в продаж виходять нові моделі автомобілів, але одночасно з цим деякі йдуть на спокій.…
Багато власників легкових автомобілів стикаються з потребою перевозити вантажі, які не поміщаються в салон, і…
Після того як у лінійці Kia з’явилася нова рамна утилітарна модель у сегменті пікапів, схожий…
Leave a Comment