Останній екземпляр зійде з конвеєра заводу в канадському Оквіллі 26 квітня 2024 року, повідомляє Unifor Local 707 з посиланням на керівництво підприємства. Модель, яка випускалася з 2006 року, мала успіх — лише за перший рік було продано понад 130 тисяч штук у США, але в пандемію коронавірусу попит на Edge просів до 85 тисяч машин. Натомість паливного кросовера на канадському заводі налагодять виробництво п’яти електричних моделей.
Ford Edge вперше дебютував на початку 2006 року на автосалоні в Детройті, після чого став на конвеєр заводу в Канаді, де випускається досі. Це середньорозмірний кросовер довжиною 4,7 метра, який доступний у США як з переднім, так і повним приводом. За час свого існування модель змінила покоління та кілька разів оновлювалася. Вона була відзначена низкою нагород, у тому числі визнана «Найкращим сімейним автомобілем» (Parents Magazine, 2007 рік), а також потрапила до рейтингу Top Safety Pick Американського страхового інституту дорожньої безпеки (IIHS).
На ринку Ford Edge не продавався, однак із легалізацією паралельного імпорту до країни почали возити такі автомобілі. Наприклад, влітку минулого року продавали семимісний Edge, але не для американського ринку, а випущений у Китаї на спільному підприємстві Ford та Changan. На той момент модель оцінили у 4,7 мільйона рублів. До речі, від китайського Edge американський автовиробник не відмовиться, і модель продовжить продаватися після відставки свого канадського «брата».
А ось на американському ринку автовиробник має намір проредити лінійку SUV і надалі зосередитися на комерційних машинах, пікапах та дорожчих трирядних моделях. Наступний претендент на зняття з виробництва – Escape, відомий за межами США як Kuga. За неофіційними даними, це відбудеться 2025 року.
Повертаючись до заводу в Оквіллі, в нього інвестують 1,45 мільярда доларів та обладнають для випуску п’яти електричних моделей. Перша з них з’явиться 2025 року, а всі п’ять стануть на конвеєр до 2028-го.
Leave a Comment