Власники українських станцій технічного огляду почали відмовляти власникам не розмитнених автомобілів в обслуговуванні їх транспортних засобів.
Причина криється в стані левової частки ввезених в країну авто на європейські реєстрації. Люди звертаються для незначного ремонту, а в ході діагностики сервіс знаходить десяток куди більш серйозних проблем, що вимагає дорогого ремонту, пише Твоя МАШИНА з посиланням на ubr.
«Нерідко власники литовців погоджуються на повноцінний ремонт, обіцяють швидко знайти гроші або запчастини і просять не знімати машину з підйомника. Іноді процес затягується на кілька днів – станція простоює, а заробітку нема», – скаржиться власник київського СТО Олег.
За його словами, після безлічі аналогічних історій він прийняв рішення відмовитися брати в ремонт такі авто. Причому, з «бляхами» хочуть працювати все менше майстрів, не кажучи вже й про СТО з хорошою репутацією.
«Часто ремонт автомобіля ціною $1000 при першому ж заїзді на станцію обертається чеком в $1500. І в цьому немає нічого дивного. Однак багато людей чомусь перебувають в ілюзії, що педантичні європейці неодмінно захочуть продати свій доглянутий і справний автомобіль за кілька сотень євро. Але так не буває», – додає автомайстер Андрій Чалий.
Нагадаємо, нові законопроекти, які зараз пропонує прийняти голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, зроблять можливою легалізацію в Україні вживаного авто за 2500-3000 євро.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
View Comments
Вывсеврете)) Пол Eкраины ездит на укробляхах, зазы вазы москвичи, 50-90годов, ржавые что ноги выпадают, а вам все бляхи. какойто чувак в интересах "автозаза" начал тему, все подхватили. Даешь нормальную цену на авто!
Вывсеврете)) Пол украины ездит на укробляхах, зазы вазы москвичи, 50-90годов, ржавые что ноги выпадают, а вам все бляхи. какойто чувак в интересах "автозаза" начал тему, все подхватили. Даешь нормальную цену на авто!