Власники українських станцій технічного огляду почали відмовляти власникам не розмитнених автомобілів в обслуговуванні їх транспортних засобів.
Причина криється в стані левової частки ввезених в країну авто на європейські реєстрації. Люди звертаються для незначного ремонту, а в ході діагностики сервіс знаходить десяток куди більш серйозних проблем, що вимагає дорогого ремонту, пише Твоя МАШИНА з посиланням на ubr.
«Нерідко власники литовців погоджуються на повноцінний ремонт, обіцяють швидко знайти гроші або запчастини і просять не знімати машину з підйомника. Іноді процес затягується на кілька днів – станція простоює, а заробітку нема», – скаржиться власник київського СТО Олег.
За його словами, після безлічі аналогічних історій він прийняв рішення відмовитися брати в ремонт такі авто. Причому, з «бляхами» хочуть працювати все менше майстрів, не кажучи вже й про СТО з хорошою репутацією.
«Часто ремонт автомобіля ціною $1000 при першому ж заїзді на станцію обертається чеком в $1500. І в цьому немає нічого дивного. Однак багато людей чомусь перебувають в ілюзії, що педантичні європейці неодмінно захочуть продати свій доглянутий і справний автомобіль за кілька сотень євро. Але так не буває», – додає автомайстер Андрій Чалий.
Нагадаємо, нові законопроекти, які зараз пропонує прийняти голова парламентського комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна, зроблять можливою легалізацію в Україні вживаного авто за 2500-3000 євро.
Японські ЗМІ повідомляють, що наступне покоління Toyota Land Cruiser може отримати два абсолютно нових формати…
В Україні обов'язковий техогляд для приватних легкових автомобілів скасували ще у 2011 році, і ця…
Новий Chevrolet Corvette, незважаючи на спортивний характер і складну конструкцію, знову довів свою надійність. Згідно…
Якщо в бензобак потрапляє вода, двигун починає працювати нестабільно, а при серйозному забрудненні може взагалі…
В останньому подкасті Джо Рогана Ілон Маск розповів про плани Tesla представити нове покоління спорткара…
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
View Comments
Вывсеврете)) Пол Eкраины ездит на укробляхах, зазы вазы москвичи, 50-90годов, ржавые что ноги выпадают, а вам все бляхи. какойто чувак в интересах "автозаза" начал тему, все подхватили. Даешь нормальную цену на авто!
Вывсеврете)) Пол украины ездит на укробляхах, зазы вазы москвичи, 50-90годов, ржавые что ноги выпадают, а вам все бляхи. какойто чувак в интересах "автозаза" начал тему, все подхватили. Даешь нормальную цену на авто!