До другої половини 2021 року Renault вже постачала Clio з двопаливним двигуном TCe 100 — джерелом енергії, яке, крім бензину, також використовує скраплений нафтовий газ (СНД). Однак Renault Clio тривалий час доводилося обходитися без газового двигуна. До теперішнього часу. Нещодавно Renault повернула в лінійку двопаливну версію Captur і тепер Renault Clio знову доступний у такій же версії.
Renault Clio із двигуном TCe 100 Bi-Fuel має потужність 100 к.с. та 170 Нм. Трициліндровий мотор 1.0 завжди з’єднаний з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Середня витрата зрідженого нафтового газу встановлена на рівні 7,0 л/100 км. Природно, витрата СНД вища за сукупну витрату бензину (5,4 л/100 км). Однак на літр СНД ви витратите значно менше грошей, ніж на літр бензину.
Renault Clio TCe 100 Bi-Fuel доступний у версії Evolution за ціною від 24 690 євро. Це робить його трохи дорожчим за найдешевший Clio з бензиновим двигуном 1.0 потужністю 91 к.с., який коштує 23 890 євро. Clio TCe 100 Bi-Fuel також доступний у комплектації Techno за ціною 26 690 євро. Топ-версія Esprit Alpine замикає лінійку Clio , що працює на СНД.
Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…
Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…
У модельній лінійці Citroen кросовер C5 Aircross з'явився далекого 2017 року. Через п'ять років паркетник…
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
View Comments
це якийсь особливий газ,чи той,що продається на всих заправках?