До другої половини 2021 року Renault вже постачала Clio з двопаливним двигуном TCe 100 — джерелом енергії, яке, крім бензину, також використовує скраплений нафтовий газ (СНД). Однак Renault Clio тривалий час доводилося обходитися без газового двигуна. До теперішнього часу. Нещодавно Renault повернула в лінійку двопаливну версію Captur і тепер Renault Clio знову доступний у такій же версії.
Renault Clio із двигуном TCe 100 Bi-Fuel має потужність 100 к.с. та 170 Нм. Трициліндровий мотор 1.0 завжди з’єднаний з 6-ступінчастою механічною коробкою передач. Середня витрата зрідженого нафтового газу встановлена на рівні 7,0 л/100 км. Природно, витрата СНД вища за сукупну витрату бензину (5,4 л/100 км). Однак на літр СНД ви витратите значно менше грошей, ніж на літр бензину.
Renault Clio TCe 100 Bi-Fuel доступний у версії Evolution за ціною від 24 690 євро. Це робить його трохи дорожчим за найдешевший Clio з бензиновим двигуном 1.0 потужністю 91 к.с., який коштує 23 890 євро. Clio TCe 100 Bi-Fuel також доступний у комплектації Techno за ціною 26 690 євро. Топ-версія Esprit Alpine замикає лінійку Clio , що працює на СНД.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
View Comments
це якийсь особливий газ,чи той,що продається на всих заправках?