Компанія Lamborghini представила революційну систему активного регулювання кутів розвалу та сходження коліс AWC (Active Wheel Carrier). Ця технологія фактично перетворює маточини на активні, здатні в режимі реального часу змінювати параметри шасі для оптимізації ходових якостей.
Журналістам надали можливість випробувати прототипи Huracan, оснащені AWC. Хоча серійна модель її не отримає, система відпрацьовується саме на ній для майбутніх гібридних суперкарів італійської марки. Діапазон регулювання вражає: від -5,5 до +2,5 градусів за розвалом і на 6,6 градусів за сходженням в обидві сторони. Налаштування змінюються автоматично зі швидкістю до 60 градусів за секунду.
За даними Lamborghini, AWC підвищує бічні прискорення на 25%, скорочує час проходження Нюрбургрингу на 5 секунд, а траси в Імолі – на 2,2 секунди. Система працює від 48-вольтової електромережі через спеціальні електроприводи. Найскладніше — гармонійно налаштувати її взаємодію Космосу з іншими електронними помічниками. Поки що AWC залишається перспективною розробкою, але презентація з тест-драйвом для преси демонструє серйозність намірів Lamborghini.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment