Компанія Lamborghini представила революційну систему активного регулювання кутів розвалу та сходження коліс AWC (Active Wheel Carrier). Ця технологія фактично перетворює маточини на активні, здатні в режимі реального часу змінювати параметри шасі для оптимізації ходових якостей.
Журналістам надали можливість випробувати прототипи Huracan, оснащені AWC. Хоча серійна модель її не отримає, система відпрацьовується саме на ній для майбутніх гібридних суперкарів італійської марки. Діапазон регулювання вражає: від -5,5 до +2,5 градусів за розвалом і на 6,6 градусів за сходженням в обидві сторони. Налаштування змінюються автоматично зі швидкістю до 60 градусів за секунду.
За даними Lamborghini, AWC підвищує бічні прискорення на 25%, скорочує час проходження Нюрбургрингу на 5 секунд, а траси в Імолі – на 2,2 секунди. Система працює від 48-вольтової електромережі через спеціальні електроприводи. Найскладніше — гармонійно налаштувати її взаємодію Космосу з іншими електронними помічниками. Поки що AWC залишається перспективною розробкою, але презентація з тест-драйвом для преси демонструє серйозність намірів Lamborghini.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment