Компанія Lamborghini представила революційну систему активного регулювання кутів розвалу та сходження коліс AWC (Active Wheel Carrier). Ця технологія фактично перетворює маточини на активні, здатні в режимі реального часу змінювати параметри шасі для оптимізації ходових якостей.
Журналістам надали можливість випробувати прототипи Huracan, оснащені AWC. Хоча серійна модель її не отримає, система відпрацьовується саме на ній для майбутніх гібридних суперкарів італійської марки. Діапазон регулювання вражає: від -5,5 до +2,5 градусів за розвалом і на 6,6 градусів за сходженням в обидві сторони. Налаштування змінюються автоматично зі швидкістю до 60 градусів за секунду.
За даними Lamborghini, AWC підвищує бічні прискорення на 25%, скорочує час проходження Нюрбургрингу на 5 секунд, а траси в Імолі – на 2,2 секунди. Система працює від 48-вольтової електромережі через спеціальні електроприводи. Найскладніше — гармонійно налаштувати її взаємодію Космосу з іншими електронними помічниками. Поки що AWC залишається перспективною розробкою, але презентація з тест-драйвом для преси демонструє серйозність намірів Lamborghini.
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Місяць тому Toyota представила нового компактного позашляховика Land Cruiser, який отримав індекс FJ і став…
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Leave a Comment