Авто

Volkswagen: експеримент із впровадження сенсорних екранів в авто провалився

Share

Компанія Volkswagen вирішила відмовитися від новомодної тенденції зводити до мінімуму фізичні елементи керування в автомобілях, покладаючись на сенсорні екрани. Прислухавшись до думок незадоволених клієнтів, автовиробник представив нову концепцію керування сучасними машинами.

Компромісом між компанією та водіями став новий концепт інтер’єру 2all. Він гармонійно поєднує сенсорні технології з фізичними елементами управління. На центральній консолі розташований великий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи, який є основним центром цифрової взаємодії. Але в той же час на периферії є ряд фізичних кнопок для управління такими загальними функціями, як клімат-контроль, звук та телефон. Поворотний регулятор на центральній консолі ще більше підвищує інтуїтивність інтерфейсу, що дозволяє налаштовувати параметри без відволікання від дороги.

Водії часто вважають сенсорні екрани занадто відволікаючими і підвищують ризик аварій, тому рішення Volkswagen здається цілком розумним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Нове покоління Ford EcoSport дебютує у 2025 році: які зміни нас чекають

Як і передбачалося у міжнародній пресі трохи більше року тому, Ford працює над поверненням моделі…

18.12.2024

Нові вимоги до продажу автомобілів в Україні: деталі змін

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…

17.12.2024

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024