Categories: Авто

Які таємниці приховують вживані автомобілі (ВІДЕО)

Візуальний огляд, тест-драйв, самостійна перевірка автомобіля під час руху, новомодні прилади, «своя» СТО. Усе це, звісно, трохи може вам допомогти. Але практика показує, що виявити недоліки автомобіля, підготованого майстрами для продажу, дуже важко.

Майданчики для продажу машин щонайменше вбережуть вас від крадіжки ваших грошей. Нададуть можливість для торгів, незручних запитань до експертів. Тут найчастіше розказують усю правду та мають надавати вам усі необхідні прилади для тестування. Тобто вам не треба шукати та брати в оренду, наприклад, прилад, що вимірює товщину лакофарбового покриття.

Професіонали запевняють: ці прибори не вбережуть вас від обману. Умільці можуть робити такі дива, що ніхто не здогадається, що машина бита і фарбована. Але задля спокою перевірити приладом все-таки можна. Але краще, якщо це буде робити фахівець, якому довіряєте ви.

Ось приклад, коли прибор не збреше, але продавець обдурить. Якщо умільці поставлять, наприклад, нову деталь, крило, бампер, тощо і знову пофарбують його, то прилад покаже заводську величину.

Пробіг – не показник. Його перевіряють за вторинними ознаками: зношеність гуми, стан салону, керма, лакофарбового покриття. Тож, якщо пробіг скромний, а руль потертий, скоріше за все, його «підкрутили». Відмотати пробіг – легка справа. Коштує ця послуга від 400 гривень. Оптимальний пробіг – до 100 тисяч кілометрів. Такий зазвичай буває в автомобілів до п’яти років.

Професіонали радять: після покупки авто на вторинному ринку у будь-якому випадку замінить ремінь ГРМ, мастило, усі фільтри. Адже не факт, що заявлений пробіг співпадає з реальним.

Перевірте іржу. Не страшно, якщо вона є. Страшно – якщо вона «проїла» автівку наскрізь. На ринку вживаних авто є також послуги псевдоекспертів. Будьте обережні, щоб не потрапити у пастку нерозумної економії. Ніяких гарантій за ваш вибір ці люди не несуть. Майте на увазі: продавці частенько працюють в ланці з автомеханіками на СТО.

Купляючи машину на вторинному ринку, можна натрапити на так званих «потопельників». Левова частка таких авто прибуває до нас із Європи чи США. Але й місцеві машини, що були затоплені, теж трапляються. Ззовні виглядають начебто непогано, але треба придивитися до перших  ознак. Найголовніші – специфічні запахи та іржа там, де її не повинно бути. Якщо з відкритих дверей відчуваєте різкий запах пахощів – будьте обережні. Саме таким чином найчастіше намагаються приховати  аромат вологи. Подивіться, чи є корозія під килимками, наприклад, у багажнику, під обшивкою, пластиковими накладками, гумовими заглушками. Знайшли там іржу – є привід задуматися. При найменшій підозрі, що автомобіль був відновлений після утоплення, відвезіть його у сервісний центр до фахівців-електриків, які зможуть діагностувати стан електронної системи.

Джерело: ranok.ictv.ua

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві розбили розкішний Porsche 911 GTS (ФОТО)

2 листопада на Русанівській набережній у Києві сталася аварія за участю Porsche 911 GTS, про…

02.11.2025

Чи можна їздити на літніх шинах узимку

Їздити на літніх шинах узимку небезпечно і категорично не рекомендується, оскільки гума втрачає еластичність при…

02.11.2025

Які кольори авто приваблюють птахів і як захистити фарбу

Багато автолюбителів помічали, що їхні машини страждають від птахів частіше за інші. Виявляється, тут не…

02.11.2025

Новий Audi TT вперше показали на якісних фото

На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…

02.11.2025

Нова Nissan Versa отримає сучасний вигляд і залишиться доступною

Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…

02.11.2025

Новий Mercedes-Benz S-Class отримає агресивний дизайн і двомоторну установку

Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…

02.11.2025