Авто

Porsche 911 встановив новий рекорд під час роботи на синтетичному паливі

Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти, досягнувши вершини вулкана в Чилі, працюючи на синтетичному паливі HIF Global. Porsche прагне врятувати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в умовах переходу до електрифікації, просуваючи синтетичне паливо, також відоме як eFuel. Під час останнього виступу на eFuel спортивне купе підкорило вершину західного хребта Охос-дель-Саладо – найвищого вулкана у світі.

Німецький автовиробник представив два 911 (названих Доріс та Едіт) для спроби встановлення світового рекорду висоти, а на автомобілі, що встановив рекорд, пілотував триразовий чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма. Цей проект ознаменував повернення команди після сходження на вулкан у 2022 році.

Як і минулого разу, автомобілі, засновані на нинішньому 911 Carrera 4S зі стандартним 3,0-літровим опозитним шестициліндровим двигуном потужністю 443 кінських сили, використовували портальні осі, щоб збільшити дорожній просвіт до 35 см і покращити роботу дросельної заслінки. Завдяки системі повного приводу (AWD) та роз’єму Warp команда по дорозі долала сніг.

Головний автомобіль оснащений спеціальною системою дистанційного керування під назвою Space Drive, розробленою Schaeffler Group, яка забезпечує Дюма точний та детальний зворотний зв’язок при маневруванні. У салоні встановлені сидіння з вуглецевого волокна та п’ятиточкові ремені безпеки. У проекті працювали два лікарі, які стежили за станом здоров’я команди під час спроби сходження. Дюма також підтримала міжнародна команда, яка складається з представників США, Чилі, Франції, Німеччини, Канади та Швейцарії.

«Я ніколи не забуду цього досвіду. Це було незвичайне почуття — їхати туди, де ще не було жодної машини», — сказав Дюма. «Це момент гордості для всієї команди, і ми вдячні за підтримку та віру всім нашим партнерам, кожен із яких зробив це можливим».

Рекордний заїзд доводить не лише продуктивність 911, а й компетентність eFuel. Екологічно чистий продукт виробляється в Чилі, і компанія Porsche планує розпочати будівництво найбільшого у світі заводу з виробництва електронного палива в Техасі, починаючи з наступного року. До масового впровадження можливо ще далеко, але Porsche допомагає прискорити цей процес. Збір рекордів на шляху – це бонус, який нагадує нам, що електромобілі – це ще не все, що на нас чекає в майбутньому.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025