Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти, досягнувши вершини вулкана в Чилі, працюючи на синтетичному паливі HIF Global. Porsche прагне врятувати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в умовах переходу до електрифікації, просуваючи синтетичне паливо, також відоме як eFuel. Під час останнього виступу на eFuel спортивне купе підкорило вершину західного хребта Охос-дель-Саладо – найвищого вулкана у світі.
Німецький автовиробник представив два 911 (названих Доріс та Едіт) для спроби встановлення світового рекорду висоти, а на автомобілі, що встановив рекорд, пілотував триразовий чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма. Цей проект ознаменував повернення команди після сходження на вулкан у 2022 році.
Як і минулого разу, автомобілі, засновані на нинішньому 911 Carrera 4S зі стандартним 3,0-літровим опозитним шестициліндровим двигуном потужністю 443 кінських сили, використовували портальні осі, щоб збільшити дорожній просвіт до 35 см і покращити роботу дросельної заслінки. Завдяки системі повного приводу (AWD) та роз’єму Warp команда по дорозі долала сніг.
Головний автомобіль оснащений спеціальною системою дистанційного керування під назвою Space Drive, розробленою Schaeffler Group, яка забезпечує Дюма точний та детальний зворотний зв’язок при маневруванні. У салоні встановлені сидіння з вуглецевого волокна та п’ятиточкові ремені безпеки. У проекті працювали два лікарі, які стежили за станом здоров’я команди під час спроби сходження. Дюма також підтримала міжнародна команда, яка складається з представників США, Чилі, Франції, Німеччини, Канади та Швейцарії.
«Я ніколи не забуду цього досвіду. Це було незвичайне почуття — їхати туди, де ще не було жодної машини», — сказав Дюма. «Це момент гордості для всієї команди, і ми вдячні за підтримку та віру всім нашим партнерам, кожен із яких зробив це можливим».
Рекордний заїзд доводить не лише продуктивність 911, а й компетентність eFuel. Екологічно чистий продукт виробляється в Чилі, і компанія Porsche планує розпочати будівництво найбільшого у світі заводу з виробництва електронного палива в Техасі, починаючи з наступного року. До масового впровадження можливо ще далеко, але Porsche допомагає прискорити цей процес. Збір рекордів на шляху – це бонус, який нагадує нам, що електромобілі – це ще не все, що на нас чекає в майбутньому.
Porsche готує оновлення для свого найпотужнішого SUV — Cayenne Turbo GT. Прототип 2027 модельного року…
Кросовери залишаються найпопулярнішим типом авто серед українців, тому питання їх надійності має велике значення. Британське…
Журналісти опублікували свіжі «шпигунські» знімки Audi A6L 2026, яка готується до виходу на ринок. Ця…
Новий Volkswagen Tiguan 2026 помітно подорожчав на північноамериканському ринку. Базова версія моделі подорожчала на 610…
Термін служби моторного масла не є постійною величиною - він залежить від умов експлуатації, технічного…
Британське видання WhatCar оприлюднило рейтинг надійності бюджетних автомобілів 2025 року, у якому представлено шість моделей,…
Leave a Comment