Авто

Porsche 911 встановив новий рекорд під час роботи на синтетичному паливі

Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти, досягнувши вершини вулкана в Чилі, працюючи на синтетичному паливі HIF Global. Porsche прагне врятувати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в умовах переходу до електрифікації, просуваючи синтетичне паливо, також відоме як eFuel. Під час останнього виступу на eFuel спортивне купе підкорило вершину західного хребта Охос-дель-Саладо – найвищого вулкана у світі.

Німецький автовиробник представив два 911 (названих Доріс та Едіт) для спроби встановлення світового рекорду висоти, а на автомобілі, що встановив рекорд, пілотував триразовий чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма. Цей проект ознаменував повернення команди після сходження на вулкан у 2022 році.

Як і минулого разу, автомобілі, засновані на нинішньому 911 Carrera 4S зі стандартним 3,0-літровим опозитним шестициліндровим двигуном потужністю 443 кінських сили, використовували портальні осі, щоб збільшити дорожній просвіт до 35 см і покращити роботу дросельної заслінки. Завдяки системі повного приводу (AWD) та роз’єму Warp команда по дорозі долала сніг.

Головний автомобіль оснащений спеціальною системою дистанційного керування під назвою Space Drive, розробленою Schaeffler Group, яка забезпечує Дюма точний та детальний зворотний зв’язок при маневруванні. У салоні встановлені сидіння з вуглецевого волокна та п’ятиточкові ремені безпеки. У проекті працювали два лікарі, які стежили за станом здоров’я команди під час спроби сходження. Дюма також підтримала міжнародна команда, яка складається з представників США, Чилі, Франції, Німеччини, Канади та Швейцарії.

«Я ніколи не забуду цього досвіду. Це було незвичайне почуття — їхати туди, де ще не було жодної машини», — сказав Дюма. «Це момент гордості для всієї команди, і ми вдячні за підтримку та віру всім нашим партнерам, кожен із яких зробив це можливим».

Рекордний заїзд доводить не лише продуктивність 911, а й компетентність eFuel. Екологічно чистий продукт виробляється в Чилі, і компанія Porsche планує розпочати будівництво найбільшого у світі заводу з виробництва електронного палива в Техасі, починаючи з наступного року. До масового впровадження можливо ще далеко, але Porsche допомагає прискорити цей процес. Збір рекордів на шляху – це бонус, який нагадує нам, що електромобілі – це ще не все, що на нас чекає в майбутньому.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Nissan представив тизери нового мінівена Gravite: сім місць у компактному кузові

Nissan опублікував перші тизери свого нового компактного мінівена під назвою Gravite, офіційна презентація якого запланована…

28.12.2025

Зимовий марафон для електромобілів: хто вижив при -25 °C

Найбільше зимове випробування електромобілів у Китаї показало, як різні моделі поводяться при температурах значно нижче…

28.12.2025

Як безпечно заводити авто у сильний мороз: поради експертів

У сильні морози навіть добре обслуговувані автомобілі можуть відмовитися заводитися, і в таких випадках важливо…

28.12.2025

Volkswagen представить Passat ePro PHEV у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що новий Passat ePro PHEV надійде у продаж у 2026 році. Прем'єра моделі…

28.12.2025

Електронний ручник в дії: як безпечно зупинити авто при відмові гальм

Електронне гальмо стоянки вже давно замінило класичний механічний "ручник" і сьогодні зустрічається навіть у бюджетних…

28.12.2025

Audi повертається до компактних спорткарів із повністю електричною моделлю

Наступник Audi TT поступово стає реальністю. Після зупинки виробництва відомого купе фанати довго чекали новин…

28.12.2025