Авто

Porsche 911 встановив новий рекорд під час роботи на синтетичному паливі

Share

Porsche 911 встановив новий світовий рекорд висоти, досягнувши вершини вулкана в Чилі, працюючи на синтетичному паливі HIF Global. Porsche прагне врятувати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння в умовах переходу до електрифікації, просуваючи синтетичне паливо, також відоме як eFuel. Під час останнього виступу на eFuel спортивне купе підкорило вершину західного хребта Охос-дель-Саладо – найвищого вулкана у світі.

Німецький автовиробник представив два 911 (названих Доріс та Едіт) для спроби встановлення світового рекорду висоти, а на автомобілі, що встановив рекорд, пілотував триразовий чемпіон Ле-Мана Ромен Дюма. Цей проект ознаменував повернення команди після сходження на вулкан у 2022 році.

Як і минулого разу, автомобілі, засновані на нинішньому 911 Carrera 4S зі стандартним 3,0-літровим опозитним шестициліндровим двигуном потужністю 443 кінських сили, використовували портальні осі, щоб збільшити дорожній просвіт до 35 см і покращити роботу дросельної заслінки. Завдяки системі повного приводу (AWD) та роз’єму Warp команда по дорозі долала сніг.

Головний автомобіль оснащений спеціальною системою дистанційного керування під назвою Space Drive, розробленою Schaeffler Group, яка забезпечує Дюма точний та детальний зворотний зв’язок при маневруванні. У салоні встановлені сидіння з вуглецевого волокна та п’ятиточкові ремені безпеки. У проекті працювали два лікарі, які стежили за станом здоров’я команди під час спроби сходження. Дюма також підтримала міжнародна команда, яка складається з представників США, Чилі, Франції, Німеччини, Канади та Швейцарії.

«Я ніколи не забуду цього досвіду. Це було незвичайне почуття — їхати туди, де ще не було жодної машини», — сказав Дюма. «Це момент гордості для всієї команди, і ми вдячні за підтримку та віру всім нашим партнерам, кожен із яких зробив це можливим».

Рекордний заїзд доводить не лише продуктивність 911, а й компетентність eFuel. Екологічно чистий продукт виробляється в Чилі, і компанія Porsche планує розпочати будівництво найбільшого у світі заводу з виробництва електронного палива в Техасі, починаючи з наступного року. До масового впровадження можливо ще далеко, але Porsche допомагає прискорити цей процес. Збір рекордів на шляху – це бонус, який нагадує нам, що електромобілі – це ще не все, що на нас чекає в майбутньому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Porsche

Останні записи

Tesla вирішила не використовувати заводську плівку для Cybertruck

Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…

20.11.2024

Китайські автомобілі віком 3 роки, від яких варто утриматися

На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…

20.11.2024

Європі загрожує нова криза в автоіндустрії

Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…

20.11.2024

Який податок потрібно сплатити при продажу авто між фізичними особами

Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…

20.11.2024

Представлено оновлений Volvo V60 2025: опубліковано ціни та оснащення

Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…

20.11.2024

Експерти визначили найпроблемніші моделі Nissan

Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…

20.11.2024