За попередніми даними, виробництво нового сперміні налагодять на заводі Renault у Нове Место, Словенія. У модельній лінійці марки він заповнить прогалину, що утворилася після припинення випуску Twingo, що протримався на ринку 10 років.

Появу нової моделі Renault початкового рівня генеральний директор компанії Лука де Мео анонсував раніше цього року. Він назвав її «однією з речей, яка дозволить демократизувати електромобілі, що потенційно збільшить обсяги продажів» у Великій Британії та Європі. Джерелом натхнення для створення нового суперміні, зі слів де Мео, стали японські кей-кари, розмір та потужність яких суворо регулюються. У 2022 році на них припало понад третина із 4,2 мільйона нових автомобілів, проданих у Японії.

Група Renault вже продає найдешевший повнорозмірний легковий електромобіль у Європі – кросовера Spring. У Франції з урахуванням пільг він коштує близько 17 400 доларів, дешевше за Ford Fiesta.

Запас ходу Spring складає 225 км, максимальна швидкість 100 км/м. Досягати таких показників йому дозволяють двигун потужністю 44 к.с. (125 Нм) та акумуляторний блок на 26,8 кВт•год. В основі кросовера лежить електрична модифікація платформи CMF-A, тоді як будь-який Renault початкового рівня, швидше за все, буде заснований на варіації платформи CMF-BEV. Зокрема, цю архітектуру отримають майбутній Renault 5 та більш спортивний Alpine A290.