Авто

Audi A4 перейде на електротягу та отримає 500-сильну версію

Audi A4 отримає повністю електричну трансмісію із звичайним доповненням e-tron до назви. Таким чином, компанія з Інгольштадта готує культовий автомобіль з 90-х до битви з BMW i3 або Tesla Model 3. Audi планує випустити A4 з нульовим рівнем викидів поряд з варіантами ДВС, починаючи з наступного покоління моделі. Створений на основі A4, він фактично називатиметься A5, згідно з новою стратегією іменування бренду.

Повідомляється, що автомобіль буде доступний у кузовах седан та універсал. Версія Allroad також є частиною плану. В основі майбутнього A4 має лежати нова архітектура PPE (Premium Platform Electric), розроблена спільно Audi та Porsche, на якій засновані як A6 e-tron, так і Q6 e-tron.

Модель отримає акумуляторну батарею нового покоління з корисною ємністю 100 кВт-год, встановлену між осями. За даними Autocar, майбутній електричний A4 отримає більший запас ходу, ніж його позашляховик Q6 e-tron із запасом ходу за стандартом WLTP 600 км. Враховуючи, що він легший, нижчий і витонченіший, його запас ходу має становити близько 644 км.

Audi A4 з нульовим рівнем викидів у стандартній комплектації буде оснащено зарядним пристроєм на 800В. Це означає, що він буде здатний розвивати максимальну швидкість зарядки 270 кВт, що вдвічі більше, ніж Q4 e-tron, побудованого на більш старій архітектурі MEB. Таким чином, майбутній A4 повинен заповнювати запас ходу приблизно на 250 км. всього за 10 хвилин. Він отримає нову нікель-марганцево-кобальтову батарею, що складається з 15 окремих призматичних елементів, розміщених таким чином, що вони не створюють жодних компромісів з погляду бортового простору або обсягу багажного відділення.

У лінійці має з’явитися задньопривідний A4 45 e-tron початкового рівня потужністю 261 л. та 425 Нм. На протилежному кінці модельного ряду повинен бути двомоторний повнопривідний A4 55 e-tron потужністю 402 к.с. і крутний момент 664 Нм. Audi випустить більш спортивну версію S4 e-tron потужністю понад 500 к.с., яка зможе розганятись від 0 до 97 км/год приблизно за 4 секунди. Пізніше може з’явитися ще потужніший варіант, який отримав назву RS4 e-tron.

Очікується, що нове покоління A4 буде представлено приблизно за два роки. Модель має надійти у виробництво в середині 2025 року і цього року вийти на ринок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Кінець ери дизелів у Європі: електрокари та гібриди лідирують

Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…

25.11.2025

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025

Mitsubishi готує новий Outlander: перші натяки на концепт Elevance

Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…

25.11.2025