Авто

Audi A4 перейде на електротягу та отримає 500-сильну версію

Audi A4 отримає повністю електричну трансмісію із звичайним доповненням e-tron до назви. Таким чином, компанія з Інгольштадта готує культовий автомобіль з 90-х до битви з BMW i3 або Tesla Model 3. Audi планує випустити A4 з нульовим рівнем викидів поряд з варіантами ДВС, починаючи з наступного покоління моделі. Створений на основі A4, він фактично називатиметься A5, згідно з новою стратегією іменування бренду.

Повідомляється, що автомобіль буде доступний у кузовах седан та універсал. Версія Allroad також є частиною плану. В основі майбутнього A4 має лежати нова архітектура PPE (Premium Platform Electric), розроблена спільно Audi та Porsche, на якій засновані як A6 e-tron, так і Q6 e-tron.

Модель отримає акумуляторну батарею нового покоління з корисною ємністю 100 кВт-год, встановлену між осями. За даними Autocar, майбутній електричний A4 отримає більший запас ходу, ніж його позашляховик Q6 e-tron із запасом ходу за стандартом WLTP 600 км. Враховуючи, що він легший, нижчий і витонченіший, його запас ходу має становити близько 644 км.

Audi A4 з нульовим рівнем викидів у стандартній комплектації буде оснащено зарядним пристроєм на 800В. Це означає, що він буде здатний розвивати максимальну швидкість зарядки 270 кВт, що вдвічі більше, ніж Q4 e-tron, побудованого на більш старій архітектурі MEB. Таким чином, майбутній A4 повинен заповнювати запас ходу приблизно на 250 км. всього за 10 хвилин. Він отримає нову нікель-марганцево-кобальтову батарею, що складається з 15 окремих призматичних елементів, розміщених таким чином, що вони не створюють жодних компромісів з погляду бортового простору або обсягу багажного відділення.

У лінійці має з’явитися задньопривідний A4 45 e-tron початкового рівня потужністю 261 л. та 425 Нм. На протилежному кінці модельного ряду повинен бути двомоторний повнопривідний A4 55 e-tron потужністю 402 к.с. і крутний момент 664 Нм. Audi випустить більш спортивну версію S4 e-tron потужністю понад 500 к.с., яка зможе розганятись від 0 до 97 км/год приблизно за 4 секунди. Пізніше може з’явитися ще потужніший варіант, який отримав назву RS4 e-tron.

Очікується, що нове покоління A4 буде представлено приблизно за два роки. Модель має надійти у виробництво в середині 2025 року і цього року вийти на ринок.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Універсали Volvo відходять у минуле: ринок віддає перевагу позашляховикам

Volvo офіційно оголосила про завершення випуску свого флагманського універсала V90 2025 – останні екземпляри зійдуть…

02.09.2025

Названо 3 корейські авто, які не виправдали очікувань власників

Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…

02.09.2025

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025