Розкрито повні ціни та характеристики оновленого Peugeot 208 у Великобританії: ціни починаються з 20 400 фунтів стерлінгів (1,1 млн гривень) за модель початкового рівня з бензиновим двигуном і від 32 400 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень) за повністю електричний e- 208. Усі моделі вже доступні для замовлення в роздрібних магазинах Peugeot, а постачання розпочнеться у найближчі кілька місяців.
Рестайлінг торкнеться обох модифікацій 208, випущених ще в 2019 році, тому його було проведено якраз вчасно, щоб допомогти зберегти його «свіжість» у складному сегменті суперміні. Хетчбек розділяє основу CMP з нещодавно оновленим Opel Corsa і конкуруватиме з ним, оновленим гібридним Renault Clio та майбутнім Citroen C3.
Модельний ряд 208 представлений трьома варіантами виконання – Active, Allure та GT, – а ще одна лімітована версія E-Style буде доступна виключно для e-208. Рівні оснащення всіх моделей були змінені: усередині покупці 208 Active знайдуть аналогову комбінацію приладів з 3,5-дюймовим кольоровим екраном, тоді як версії Allure та GT отримають 10-дюймовий цифровий дисплей підвищеної роздільної здатності та новітню інформаційно-розважальну систему Peugeot i-Connect. GT в стандартній комплектації отримує 3D-дисплей, що настроюється. 10-дюймовий центральний сенсорний екран замінює старий 7-дюймовий у всіх моделях.
Великою зміною рестайлінгу 208, принаймні зовні, став новий дизайн фар: вони, як і раніше, мають форму «кігтя», але зсунуті назовні, роблячи автомобіль візуально ширшим. Нова передня частина також прикрашена оновленим логотипом Peugeot та акцентами у колір кузова на решітці радіатора. Ззаду — новий підпис задніх ліхтарів із горизонтальними, а не вертикальними світлодіодними смугами. Два з семи кольорів кузова є новими – Agueda Yellow та Selenium Grey, додані нові 16- та 17-дюймові легкосплавні диски.
Що стосується силових агрегатів, в оновленому 208 з’явилося кілька нових пропозицій із технологією MHEV . Новинкою стали два варіанти м’яко-гібридного бензинового двигуна PureTech, доступні з потужністю 100 або 136 к.с. У цих автомобілях потужність передається виключно через 6-ступінчасту автоматичну коробку передач, оснащену невеликим електродвигуном. Peugeot стверджує, що гібриди споживають на 15% менше від палива.
З автомобіля до рестайлінгу буде перенесено 1,2-літровий трициліндровий двигун потужністю 75 л. з 5-ступінчастою механічною коробкою передач та версія потужністю 99 к.с. з 6-ступінчастою механічною трансмісією. Електричний Peugeot e-208 зберігає останні оновлення кінця 2022 року, коли він отримав збільшений до 400 км запас ходу завдяки новому акумулятору ємністю 51 кВт-год і потужнішому двигуну потужністю 154 к.с.
Найближчим часом Peugeot також запропонує модель з акумулятором ємністю 50 кВт-год та менш потужним двигуном потужністю 135 к.с. у висококласному виконанні E-Style за ціною 32650 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень).
Всі моделі e-208 оснащені трифазним зарядним пристроєм потужністю 11 кВт, але електромобіль також може підтримувати швидке заряджання потужністю 100 кВт, що дозволяє перезарядити 20-80% менш ніж за 25 хвилин. Наступне покоління моделі 208 буде виключно електричним, тому це останній раз, коли ми побачимо ДВС в новій версії суперміні французької фірми.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment