Розкрито повні ціни та характеристики оновленого Peugeot 208 у Великобританії: ціни починаються з 20 400 фунтів стерлінгів (1,1 млн гривень) за модель початкового рівня з бензиновим двигуном і від 32 400 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень) за повністю електричний e- 208. Усі моделі вже доступні для замовлення в роздрібних магазинах Peugeot, а постачання розпочнеться у найближчі кілька місяців.
Рестайлінг торкнеться обох модифікацій 208, випущених ще в 2019 році, тому його було проведено якраз вчасно, щоб допомогти зберегти його «свіжість» у складному сегменті суперміні. Хетчбек розділяє основу CMP з нещодавно оновленим Opel Corsa і конкуруватиме з ним, оновленим гібридним Renault Clio та майбутнім Citroen C3.
Модельний ряд 208 представлений трьома варіантами виконання – Active, Allure та GT, – а ще одна лімітована версія E-Style буде доступна виключно для e-208. Рівні оснащення всіх моделей були змінені: усередині покупці 208 Active знайдуть аналогову комбінацію приладів з 3,5-дюймовим кольоровим екраном, тоді як версії Allure та GT отримають 10-дюймовий цифровий дисплей підвищеної роздільної здатності та новітню інформаційно-розважальну систему Peugeot i-Connect. GT в стандартній комплектації отримує 3D-дисплей, що настроюється. 10-дюймовий центральний сенсорний екран замінює старий 7-дюймовий у всіх моделях.
Великою зміною рестайлінгу 208, принаймні зовні, став новий дизайн фар: вони, як і раніше, мають форму «кігтя», але зсунуті назовні, роблячи автомобіль візуально ширшим. Нова передня частина також прикрашена оновленим логотипом Peugeot та акцентами у колір кузова на решітці радіатора. Ззаду — новий підпис задніх ліхтарів із горизонтальними, а не вертикальними світлодіодними смугами. Два з семи кольорів кузова є новими – Agueda Yellow та Selenium Grey, додані нові 16- та 17-дюймові легкосплавні диски.
Що стосується силових агрегатів, в оновленому 208 з’явилося кілька нових пропозицій із технологією MHEV . Новинкою стали два варіанти м’яко-гібридного бензинового двигуна PureTech, доступні з потужністю 100 або 136 к.с. У цих автомобілях потужність передається виключно через 6-ступінчасту автоматичну коробку передач, оснащену невеликим електродвигуном. Peugeot стверджує, що гібриди споживають на 15% менше від палива.
З автомобіля до рестайлінгу буде перенесено 1,2-літровий трициліндровий двигун потужністю 75 л. з 5-ступінчастою механічною коробкою передач та версія потужністю 99 к.с. з 6-ступінчастою механічною трансмісією. Електричний Peugeot e-208 зберігає останні оновлення кінця 2022 року, коли він отримав збільшений до 400 км запас ходу завдяки новому акумулятору ємністю 51 кВт-год і потужнішому двигуну потужністю 154 к.с.
Найближчим часом Peugeot також запропонує модель з акумулятором ємністю 50 кВт-год та менш потужним двигуном потужністю 135 к.с. у висококласному виконанні E-Style за ціною 32650 фунтів стерлінгів (1,7 млн гривень).
Всі моделі e-208 оснащені трифазним зарядним пристроєм потужністю 11 кВт, але електромобіль також може підтримувати швидке заряджання потужністю 100 кВт, що дозволяє перезарядити 20-80% менш ніж за 25 хвилин. Наступне покоління моделі 208 буде виключно електричним, тому це останній раз, коли ми побачимо ДВС в новій версії суперміні французької фірми.
На дорогах часто можна зустріти знак 3.29 "Обмеження швидкості", але не всі водії знають, як…
Європейська асоціація автовиробників (ACEA) висловила занепокоєння через плани Єврокомісії щодо нових правил, які можуть суттєво…
Пройшло вже шість років з дебюту концепту BMW 4 Series у 2019 році, коли компанія…
Міністерство промисловості та інформаційних технологій КНР офіційно представило оновлену версію електричного кросовера Toyota bZ4X 2026.…
Tesla представила новий сервіс MultiPass , який дозволяє власникам електромобілів використовувати один обліковий запис для…
Компанія Renault розглядає можливість створення нових моделей із високими динамічними характеристиками, а перші концепти можуть…
Leave a Comment