Тенденція скорочення об’ємів мотора торкнулася і позашляховиків: автовиробники все частіше пропонують такі моделі з 4-циліндровими агрегатами, хоча раніше кількість циліндрів на SUV було близько 10.
Відкриває рейтинг позашляховиків з маленькими моторами новий Volvo XC90, який став більший, але оснащується куди більш скромним двигуном в порівнянні з першою генерацією. Бензинові агрегати моделі видають від 249 до 320 сил, а «дизелі» – від 190 до 245 к.с.
Рамний позашляховик Toyota Land Cruiser Prado пропонується з бензиновими і турбодизельними «четвірками» об’ємом 2,7 і 2,8 л. Мотори розвивають 166 і 177 «конячок» відповідно.
Німецький Mercedes-Benz GLE 250d 4Matic давно доступний з 4-циліндровими агрегатами, що працюють на бензині і «важкому» паливі.
Охочі купити BMW X5 з 4-циліндровим «серцем», можуть відшукати як 218-сильний дизельний варіант, так і модифікацію з таким же бензиновим мотором з віддачею в 313 сил.
Одна з найбільших моделей на сьогодні Volkswagen Teramont в базовій комплектації отримала під капот 220-сильну «четвірку».
Розкішному Audi Q7 також вистачає чотирьох циліндрів: при об’ємі в 2,0 літра мотор розвиває 252 «конячки». Модель прискорюється з 0 до 100 км/год за 6,3 с.
Infiniti QX60 частіше купують з V6, однак виробник пропонує і гібридний кросовер з 2,5-літровою компресорною «четвіркою» і електромотором.
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…
Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…
Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…
Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Leave a Comment