У оновленого Porsche Cayenne з’явився новий мотор. “Проміжна” версія S E-Hybrid , якої не було в початковій лінійці, використовує гібридну трансмісію на основі 3,0-літрового турбомотора V6, електродвигуна, вбудованого в коробку передач, та тягової батареї ємністю 25,9 кВт-год. Максимальна віддача двигуна 519 л. і 750 Нм крутного моменту. Тільки на електротязі кросовер здатний проїхати 79-90 км.
В актуальній лінійці Cayenne тепер доступні три заряджувані гібридні версії: E-Hybrid , S E-Hybrid і Turbo E-Hybrid . Cayenne S E-Hybrid буде продаватися у двох типах кузова: звичайному та купеподібному. У списку доступних опцій – червоні гальмівні супорти, адаптивна двокамерна пневмопідвіска, матричні фари, 20-дюймові колісні легкосплавні диски і “спортивна” вихлопна система.
Вартість Porsche Cayenne S E-Hybrid стартує з позначки 101 750 доларів (10 млн рублів, згідно з актуальним курсом), за версію з похилим дахом доведеться заплатити 105 650 доларів (10,3 млн рублів). Перші моделі клієнти отримають навесні 2024 року. Про подальше розширення лінійки поки не повідомляється, але в оновленій гамі поки що відсутні «заряджені» версії GTS.
Citroen робить ставку на доступні автомобілі з оптимальним набором функцій, за винятком надлишкових технологій, які…
У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…
Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…
У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…
Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…
На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…
Leave a Comment