У оновленого Porsche Cayenne з’явився новий мотор. “Проміжна” версія S E-Hybrid , якої не було в початковій лінійці, використовує гібридну трансмісію на основі 3,0-літрового турбомотора V6, електродвигуна, вбудованого в коробку передач, та тягової батареї ємністю 25,9 кВт-год. Максимальна віддача двигуна 519 л. і 750 Нм крутного моменту. Тільки на електротязі кросовер здатний проїхати 79-90 км.
В актуальній лінійці Cayenne тепер доступні три заряджувані гібридні версії: E-Hybrid , S E-Hybrid і Turbo E-Hybrid . Cayenne S E-Hybrid буде продаватися у двох типах кузова: звичайному та купеподібному. У списку доступних опцій – червоні гальмівні супорти, адаптивна двокамерна пневмопідвіска, матричні фари, 20-дюймові колісні легкосплавні диски і “спортивна” вихлопна система.
Вартість Porsche Cayenne S E-Hybrid стартує з позначки 101 750 доларів (10 млн рублів, згідно з актуальним курсом), за версію з похилим дахом доведеться заплатити 105 650 доларів (10,3 млн рублів). Перші моделі клієнти отримають навесні 2024 року. Про подальше розширення лінійки поки не повідомляється, але в оновленій гамі поки що відсутні «заряджені» версії GTS.
На початку жовтня український ринок пального опинився під тиском. Середня ціна бензину А-95 становила 58,7…
Компактний преміальний кросовер Lexus NX, який дебютував у 2014 році та отримав другу генерацію чотири…
Зупинка автомобіля поліцейським без чіткої законної підстави є грубим порушенням права на свободу пересування. Такі…
Електрокар Tesla Model X, який з'явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом…
Сучасні системи впорскування пального в автомобілях не потребують тривалого прогріву перед поїздкою. Експерт пояснює, що…
З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…
Leave a Comment