Skoda Enyaq був перероблений і отримав більше потужності та запасу ходу. Покращення стосуються Skoda Enyaq у версіях iV 80 та RS, тобто з акумуляторною батареєю ємністю 77 кВт/год.
Раніше цього місяця Volkswagen представив оновлені ID.4 та ID.5, а тепер чергу Skoda Enyaq та Enyaq Coupé. Як було оголошено раніше, вони здобули аналогічні технічні інновації. Наприклад, версії 80 iV потужністю 204 л. йдуть з ринку, оскільки тепер електромотор видає близько 285 л. потужності. Це, звичайно, дуже близько до 300-сильного Skoda Enyaq RS, але останній матиме потужність близько 340 к.с.
Збільшення потужності, звичайно, дозволяє Skoda Enyaq швидше розганятися. Enyaq тепер розганяється від 0 до 100 км/год за 6,7 замість 8,8 секунд. Заряджання акумулятора ємністю 77 кВтг тепер відбувається з 10 до 80 відсотків за 25 хвилин. Крім того, акумуляторна батарея відтепер розряджатиметься повільніше, адже максимальний запас ходу Skoda Enyaq збільшився з 540 до 565 км. Skoda Enyaq Coupé проїде трохи далі: 573 км.
Однак разом із покращеннями збільшаться і ціни на моделі. Звичайні версії Skoda Enyaq iV 80 будуть на 1000 євро дорожче, RS отримає збільшення в 1700 дорожче.
На автосалоні в Мюнхені технічний директор Mercedes-Benz Маркус Шефер спростував чутки про швидке зникнення двигунів…
Хоча Mazda традиційно вважається надійним японським брендом, деякі її моделі мають сумнівну репутацію. Сучасні автомобілі…
У серпні український автопарк поповнився понад 22,7 тисячами ввезених із-за кордону вживаних автомобілів, що на…
Флагманський седан Lexus LS, що дебютував у 1989 році, готується до шостого покоління, очікуваного у…
На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Audi представила оновлений кросовер Q3. Новий Q3 отримав…
На автосалоні IAA Mobility 2025 у Мюнхені Volkswagen представив концептуальну модель ID.Every1, яку позиціонують як…
Leave a Comment