Skoda Enyaq був перероблений і отримав більше потужності та запасу ходу. Покращення стосуються Skoda Enyaq у версіях iV 80 та RS, тобто з акумуляторною батареєю ємністю 77 кВт/год.
Раніше цього місяця Volkswagen представив оновлені ID.4 та ID.5, а тепер чергу Skoda Enyaq та Enyaq Coupé. Як було оголошено раніше, вони здобули аналогічні технічні інновації. Наприклад, версії 80 iV потужністю 204 л. йдуть з ринку, оскільки тепер електромотор видає близько 285 л. потужності. Це, звичайно, дуже близько до 300-сильного Skoda Enyaq RS, але останній матиме потужність близько 340 к.с.
Збільшення потужності, звичайно, дозволяє Skoda Enyaq швидше розганятися. Enyaq тепер розганяється від 0 до 100 км/год за 6,7 замість 8,8 секунд. Заряджання акумулятора ємністю 77 кВтг тепер відбувається з 10 до 80 відсотків за 25 хвилин. Крім того, акумуляторна батарея відтепер розряджатиметься повільніше, адже максимальний запас ходу Skoda Enyaq збільшився з 540 до 565 км. Skoda Enyaq Coupé проїде трохи далі: 573 км.
Однак разом із покращеннями збільшаться і ціни на моделі. Звичайні версії Skoda Enyaq iV 80 будуть на 1000 євро дорожче, RS отримає збільшення в 1700 дорожче.
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
З настанням сильних морозів автомобільні вузли та агрегати зазнають значних навантажень, що часто призводить до…
Головний дизайнер Renault розповів, що цілий список нових електромобілів компанії, які з'являться з 2028 року,…
Автомобіль потребує постійної уваги та регулярного технічного обслуговування, а ремонт часто стає суттєвою статтею витрат,…
За словами фахівців картон перед решіткою радіатора частково блокує надходження холодного повітря під капот, що…
Leave a Comment