Skoda Enyaq був перероблений і отримав більше потужності та запасу ходу. Покращення стосуються Skoda Enyaq у версіях iV 80 та RS, тобто з акумуляторною батареєю ємністю 77 кВт/год.
Раніше цього місяця Volkswagen представив оновлені ID.4 та ID.5, а тепер чергу Skoda Enyaq та Enyaq Coupé. Як було оголошено раніше, вони здобули аналогічні технічні інновації. Наприклад, версії 80 iV потужністю 204 л. йдуть з ринку, оскільки тепер електромотор видає близько 285 л. потужності. Це, звичайно, дуже близько до 300-сильного Skoda Enyaq RS, але останній матиме потужність близько 340 к.с.
Збільшення потужності, звичайно, дозволяє Skoda Enyaq швидше розганятися. Enyaq тепер розганяється від 0 до 100 км/год за 6,7 замість 8,8 секунд. Заряджання акумулятора ємністю 77 кВтг тепер відбувається з 10 до 80 відсотків за 25 хвилин. Крім того, акумуляторна батарея відтепер розряджатиметься повільніше, адже максимальний запас ходу Skoda Enyaq збільшився з 540 до 565 км. Skoda Enyaq Coupé проїде трохи далі: 573 км.
Однак разом із покращеннями збільшаться і ціни на моделі. Звичайні версії Skoda Enyaq iV 80 будуть на 1000 євро дорожче, RS отримає збільшення в 1700 дорожче.
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Leave a Comment