Наступний спортседан (і, можливо, універсал) BMW розміром з актуальний M3 буде повністю електричним і вийде в 2027 році. Його побудують на новій платформі Neue Klasse, що допускає використання чотирьох незалежно керованих електродвигунів потужністю до 1000 кіловат (1360 к.с.). Про це пише британське видання Auto Express із посиланням на заяву керівника відділу розробок баварської марки Франка Вебера.
Однією з головних фішок батарейного BMW M3 стане новий блок ECU, який у компанії називають the heart of joy (серце задоволення). Він створений саме в рамках Neue Klasse і є єдиним центром керування всіма електронними системами, які постійно відстежують зміни їздових умов і дії водія і змінюють розподіл тяги між колесах з дуже високою швидкістю і точністю, підвищуючи стійкість і маневреність машини.
Водночас голова підрозділу BMW M Франк ван Міл не вважає, що новому M3 знадобиться цілий мегават потужності, оскільки саме керованість стане його основною перевагою перед конкурентами. Однак таку віддачу цілком може отримати більш важкий кросовер, наприклад наступний X5 M або XM.
Одночасно із презентацією концептуального седана Vision Neue Klasse, що відбулася на початку цього місяця, компанія BMW частково розкрила новий кросовер на тій самій платформі. Обрисами він не схожий на жодного з існуючих позашляховиків марки. Найімовірніше, його випустять після легкової чотиридверки, водночас на новій архітектурі планують створити не менше шести різних електромобілів.
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Leave a Comment