Автомобіль не вимагатиме додаткової уваги у спеку, якщо справно стежити за його технічним станом протягом усього року. Сучасні машини можуть спокійно працювати за температури +40…+60 °C. Про це у розмові з Радіо 1 розповів керівник робочої групи «Захист прав автомобілістів» Загальноросійського народного фронту Петро Шкуматов.
При цьому експерт зауважив, що радіатору, що впливає на ефективність охолодження двигуна, у спеку варто приділяти особливу увагу .
Так, перед настанням спеки важливо перевірити стан радіатора, «соти» якого можуть забитися пухом або іншим сміттям , знизивши цим ефективність охолодження силового агрегату.
Потрібно якомога заїхати на спеціальну автомийку, щоб очистити радіатор . Тоді і кондиціонер функціонуватиме краще, і сам автомобіль охолоджуватиметься в штатному режимі.
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Французька компанія Renault готує для Європи оновлений електричний Twingo 2026 року - компактний та практичний…
На європейських дорогах помітили оновлений BMW iX1 2027, який демонструє новий стиль Neue Klasse та…
Компанія Mitsubishi, ймовірно, готує нову версію кросовера Outlander із більш вираженим позашляховим характером. Про це…
Leave a Comment