Чимало автовласників переконані в тому, що при акуратній їзді на авто цілком можливо спокійно відкатати увесь літній сезон на зимовій гумі.
Як правило, так вважають ті, хто шукає спосіб заощадити або відтягнути покупку шин «до найкращих часів».
По-перше, заощадити все ж таки не вийде, оскільки під час спеки гума стає занадто м’якою, що призводить до підвищеного зносу протектора. Крім того, зростає ризик пошкодження шини.
Якщо, наприклад, ваші зимові шини на початку літнього сезону ще придатні до експлуатації (залишок протектора більше 4 мм), то після 5-6 місяців активної їзди у теплу пору року їх потрібно буде замінювати.
Також збільшується опір коченню. Трансмісія та двигун змушені витрачати більше зусилля для обертання колеса. Як результат – підвищена витрата пального.
Гальмівний шлях автомобіля влітку на зимовій гумі значно збільшується. А при різкому гальмуванні на асфальті з ошипованими шинами взагалі можна піти в некерований занос.
Тому, якщо ви ще не замінили шини на літні – не зволікайте!
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment