Чимало автовласників переконані в тому, що при акуратній їзді на авто цілком можливо спокійно відкатати увесь літній сезон на зимовій гумі.
Як правило, так вважають ті, хто шукає спосіб заощадити або відтягнути покупку шин «до найкращих часів».
По-перше, заощадити все ж таки не вийде, оскільки під час спеки гума стає занадто м’якою, що призводить до підвищеного зносу протектора. Крім того, зростає ризик пошкодження шини.
Якщо, наприклад, ваші зимові шини на початку літнього сезону ще придатні до експлуатації (залишок протектора більше 4 мм), то після 5-6 місяців активної їзди у теплу пору року їх потрібно буде замінювати.
Також збільшується опір коченню. Трансмісія та двигун змушені витрачати більше зусилля для обертання колеса. Як результат – підвищена витрата пального.
Гальмівний шлях автомобіля влітку на зимовій гумі значно збільшується. А при різкому гальмуванні на асфальті з ошипованими шинами взагалі можна піти в некерований занос.
Тому, якщо ви ще не замінили шини на літні – не зволікайте!
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment