Серед автомобілістів поширена думка, що сучасні шини обкатувати не потрібно. Чи так це.
Деякі помічають, що після зміни гуми поведінка автомобіля змінюється не в кращу сторону. Можуть погіршитися керованість і гальмування, відчуватися ковзання. Не дивно, що після купівлі нових шин водії розчаровуються.
Однак сумніви розсіюються через пару тижнів, коли машина повертає свої якості: шум зникає, колеса добре зчіплюються з дорогою і жваво відгукуються на кермо. Це означає, що гума “прикаталася”.
Насправді сучасні шини теж потребують обкатки. Технологія виробництва і малюнки протекторів удосконалилися, але сам процес виготовлення покришок практично не змінився. Шини випікаються у формах з гладкою поверхнею. Щоб гума легше відходила від форми, її змащують, і її частина залишається на шинах.
Покришка складається з кількох шарів. Обкатка потрібна для того, щоб з гуми зійшли залишки мастила, шари міцніше з’єдналися один з одним, і протектор отримав максимальне зчеплення з дорожнім покриттям. Рекомендується проїхати 200-300 км, хоча для деяких моделей обкатка може тривати довше.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment