Статті

Як Китай ставить хрест на майбутньому автопрому США

Електрифікація автопрому, помножена на глобальне суперництво світових економік, часом призводить до химерних ефектів для учасників цієї гонки. Портал «АвтоПогляд» розповідає про одну з таких колізій.

На цей раз «вузлик зав’язався» навколо виробництва акумуляторів для електромобілів. Наразі США намагаються стати чи не світовим локомотивом у розвитку цього виду транспорту. Європа, яка до весни минулого року активно тріпотіла в тому ж напрямку, тепер бореться з вартістю електрогенерації, що підскочила в рази. І активно «чухає ріпу», раптово виявивши, що для харчування парку «зеленого» транспорту , що росте, потрібно палити на електростанціях все більше і більше неекологічного вугілля.

А в США, далеко від європейських політекономічних проблем, з 1 січня запрацював «Закон про зниження інфляції». Він дає купу преференцій зареєстрованим там компаніям, які займаються, зокрема, і випуском «електричок». Але біда: чи не половина світового виробництва «батарейок» для них зосереджена в Китаї! А з КНР на північноамериканському континенті з певного часу намагаються не дружити. Тобто китайські АКБ для патріотичних електрокарів , що випускаються в США , — «зашквар», харам та інше «фу-фу-фу». Перед американським автопромом на повне зростання постає питання доступності батарей для комплектування електрокарів.

Тим більше, що нещодавно LG Energy та General Motors відклали переговори (в рамках свого СП) щодо будівництва акумуляторного заводу в США. Через корейців, котрі почали «крутити носом». А все тому, що зараз отримати пристойний обсяг батарей для електротранспорту не китайського походження можна лише у Південній Кореї.

Кмітливі сини Країни ранкової свіжості чудово просікли сформовану «фішку». І тепер викручують руки не лише штатівському, а й європейському автопрому, вибиваючи високі ціни на свій товар та вимагаючи додаткових преференцій у спільних проектах.

— Три корейські постачальники акумуляторів — єдина можливість для світових автовиробників випускати електромобілі відповідно до Закону США про зниження інфляції, — повідомив аналітик Hi Investment&Securities Чунг Вон Сук виданню The Korea Times.

Таким чином, китайські акумуляторники, сам того не бажаючи, за допомогою американських законодавців загальмували розвиток найважливішого (з погляду екофанатиків) напряму світового автопрому.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025