Автомобілістам, хочуть вони того чи ні, доводиться постійно пристосовуватись до зимових умов та готувати до них свою машину. Однак тут слід зазначити, що більшість сучасних автомобілів мають підвищений функціонал, який узимку може бути корисним. Особливо, якщо мова йде про так званий «зимовий пакет», в який можуть входити акумулятор підвищеної ємності, електричні обігріви всіх крісел, керма та лобового скла тощо. Однак є й не найкорисніші для зими опції. Більше того, у деяких випадках вони можуть бути навіть шкідливими. І сьогодні поговоримо про них – пройдемося невеликим списком.
Почати хотілося б зі світлодіодної головної оптики. Такі фари застосовуються на переважній більшості сучасних автомобілів і часто можуть входити до їхньої базової комплектації. Оптика з LED-елементами надає зовнішньому вигляду машини ефектності, а в моделях середнього класу і вище забезпечує високий рівень освітлення дороги, що дозволяє комфортно їздити в темний час доби, особливо на далекі відстані.
Однак, якщо йдеться про зимову поїздку, то зі світлодіодними фарами вона не завжди буває по-справжньому зручною. Справа в тому, що по-перше, така оптика може обмерзати льодом, бо зовнішня її частина практично не нагрівається і через це падає яскравість освітлення і розмивається світлотіньова межа, що не є добре.
По-друге, світлодіодна оптика – це оптика, яка випромінює світловий потік з колірною температурою не менше 4000 Кельвінів. Тобто, ми маємо на виході біле світло, а воно вкрай непрактичне у снігопад, бо дорога починає зливатися зі снігом в одне ціле і можна втратити орієнтири.
Друга марна опція взимку – це датчик дощу. Звичайно ж, він і не призначений для використання за температури нижче 0 градусів. Однак ті, хто живе у великих містах, цілком можуть залишати функцію активованою, оскільки часом виникає необхідність в очищенні скла від бруду, дорожніх реагентів і при міській експлуатації це дозволяє не відволікатися на зайві маніпуляції руками. Тільки от вимикати датчик перед тим, як надовго піти з машини, думають не всі.
В результаті, коли наступного разу автовласник повертається у свою машину і включає запалювання, двірники «на автоматі» починають елозити по склу. Це не є добре, особливо якщо самі двірники примерзли до його поверхні – у такому випадку, зростає ризик пошкодження трапецій, склоочисників, ремонт яких може бути дорогим.
Ще одна опція, яка марна взимку або навіть може бути шкідливою – це система утримання у своїй смузі руху. Вона набуває все більшої популярності, оскільки належить до класу систему активної безпеки і теоретично, покликана убезпечити водія від з’їзду з дороги чи то з виїзду на зустрічну смугу тоді, коли він втратив пильність. Ну а, у своїй смузі руху система утримує машину шляхом підрулювань.
Так, на сухій дорозі вона може працювати. Однак, коли замість чистого та сухого асфальту ми маємо ожеледицю або сніжну кашу, то таку опцію краще відключити. Інакше будуть непотрібні коливання кермом, що може спровокувати втрату контролю над автомобілем.
Як бачите, далеко не весь функціонал в авто може бути корисним у зимову пору року.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment