Статті

Автомобільні опції, які можуть бути марними і навіть шкідливими у зимовий період

Share

Автомобілістам, хочуть вони того чи ні, доводиться постійно пристосовуватись до зимових умов та готувати до них свою машину. Однак тут слід зазначити, що більшість сучасних автомобілів мають підвищений функціонал, який узимку може бути корисним. Особливо, якщо мова йде про так званий «зимовий пакет», в який можуть входити акумулятор підвищеної ємності, електричні обігріви всіх крісел, керма та лобового скла тощо. Однак є й не найкорисніші для зими опції. Більше того, у деяких випадках вони можуть бути навіть шкідливими. І сьогодні поговоримо про них – пройдемося невеликим списком.

Почати хотілося б зі світлодіодної головної оптики. Такі фари застосовуються на переважній більшості сучасних автомобілів і часто можуть входити до їхньої базової комплектації. Оптика з LED-елементами надає зовнішньому вигляду машини ефектності, а в моделях середнього класу і вище забезпечує високий рівень освітлення дороги, що дозволяє комфортно їздити в темний час доби, особливо на далекі відстані.

Однак, якщо йдеться про зимову поїздку, то зі світлодіодними фарами вона не завжди буває по-справжньому зручною. Справа в тому, що по-перше, така оптика може обмерзати льодом, бо зовнішня її частина практично не нагрівається і через це падає яскравість освітлення і розмивається світлотіньова межа, що не є добре.

По-друге, світлодіодна оптика – це оптика, яка випромінює світловий потік з колірною температурою не менше 4000 Кельвінів. Тобто, ми маємо на виході біле світло, а воно вкрай непрактичне у снігопад, бо дорога починає зливатися зі снігом в одне ціле і можна втратити орієнтири.

Друга марна опція взимку – це датчик дощу. Звичайно ж, він і не призначений для використання за температури нижче 0 градусів. Однак ті, хто живе у великих містах, цілком можуть залишати функцію активованою, оскільки часом виникає необхідність в очищенні скла від бруду, дорожніх реагентів і при міській експлуатації це дозволяє не відволікатися на зайві маніпуляції руками. Тільки от вимикати датчик перед тим, як надовго піти з машини, думають не всі.

В результаті, коли наступного разу автовласник повертається у свою машину і включає запалювання, двірники «на автоматі» починають елозити по склу. Це не є добре, особливо якщо самі двірники примерзли до його поверхні – у такому випадку, зростає ризик пошкодження трапецій, склоочисників, ремонт яких може бути дорогим.

Ще одна опція, яка марна взимку або навіть може бути шкідливою – це система утримання у своїй смузі руху. Вона набуває все більшої популярності, оскільки належить до класу систему активної безпеки і теоретично, покликана убезпечити водія від з’їзду з дороги чи то з виїзду на зустрічну смугу тоді, коли він втратив пильність. Ну а, у своїй смузі руху система утримує машину шляхом підрулювань.

Так, на сухій дорозі вона може працювати. Однак, коли замість чистого та сухого асфальту ми маємо ожеледицю або сніжну кашу, то таку опцію краще відключити. Інакше будуть непотрібні коливання кермом, що може спровокувати втрату контролю над автомобілем.

Як бачите, далеко не весь функціонал в авто може бути корисним у зимову пору року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти назвали 7 причин, чому варто позбутися автомобіля

Багато автовласників прив'язуються до свого транспортного засобу і намагаються відновлювати його в міру сил та…

10.12.2024

Tesla планує випустити новий доступний електрокар у 2025 році

Компанія Tesla планує випустити бюджетний електрокар вартістю менше $30 000. Як повідомляє Deutsche Bank, новинка,…

10.12.2024

В автошколі назвали прості поради для безпечного зимового водіння

Водіння в умовах мінусових температур та обмерзлих доріг може бути дуже небезпечним. Тому дуже важливо…

10.12.2024

Toyota RAV4 нового покоління: перші деталі про дизайн кузова

Нещодавно Toyota вивела на перші тестові випробування нове покоління свого кросовера-бестселера RAV4. Одягнений у щільний…

10.12.2024

Продажі Ford Mustang впали майже вдвічі, незважаючи на відсутність конкурентів

Продаж Ford Mustang обвалився майже вдвічі, хоча конкурентів немає. Американський концерн підбив підсумки листопада, і…

09.12.2024

Експерти пояснили причини несправностей навіть у найнадійніших двигунах

Навіть найнадійніший двигун з часом може втрачати потяг, демонструвати роботу з перебоями або зовсім не…

09.12.2024