Статті

Стало відомо, чому в дизельному автомобілі взимку холодно

«Винен» у такій ситуації високий ККД дизельного мотора. Але проблема некомфортної температури взимку в салоні дизельної машини можна вирішити.

Дизельний силовий агрегат має більш високий, в порівнянні з бензиновим двигуном, ступінь стиснення, а тому є більш економічним. Дизельний мотор як би забирає все тепло собі, і тому не хоче ділитися ним з пасажирами та водієм.

Поки такий автомобіль їде, все нормально, але варто зменшити навантаження на силовий агрегат, як температура в салоні машини стає некомфортною. Тому автовиробникам доводиться ставити паливні догрівачі або електричні елементи обігріву в «пічки» дизельних транспортних засобів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 перевірених кросоверів, якщо не хочеться китайський автомобіль

Китайські кросовери сьогодні активно завойовують ринок - вони яскраві, з величезними екранами і привабливою ціною,…

26.08.2025

Opel відмовилася від жорстких термінів переходу на електромобілі

Компанія Opel змінила свої плани щодо повного переходу на електромобілі до 2028 року. Німецький виробник…

26.08.2025

Як за мінімальні гроші покращити шумоізоляцію авто

Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…

26.08.2025

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025