Статті

Стало відомо, чому в дизельному автомобілі взимку холодно

«Винен» у такій ситуації високий ККД дизельного мотора. Але проблема некомфортної температури взимку в салоні дизельної машини можна вирішити.

Дизельний силовий агрегат має більш високий, в порівнянні з бензиновим двигуном, ступінь стиснення, а тому є більш економічним. Дизельний мотор як би забирає все тепло собі, і тому не хоче ділитися ним з пасажирами та водієм.

Поки такий автомобіль їде, все нормально, але варто зменшити навантаження на силовий агрегат, як температура в салоні машини стає некомфортною. Тому автовиробникам доводиться ставити паливні догрівачі або електричні елементи обігріву в «пічки» дизельних транспортних засобів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлений новий кросовер Volkswagen з незвичайним дизайном

Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…

16.11.2025

Червоні поворотники в Україні: що каже закон і який штраф передбачено

В Україні питання використання червоних покажчиків поворотів викликає чимало суперечок, особливо серед водіїв, які користуються…

16.11.2025

Новий Nissan Skyline залишиться бензиновим седаном із спортивним характером

У травні цього року Nissan анонсував роботу над наступником Skyline. Нові дані спростовують чутки про…

16.11.2025

Коли можна їхати лівою смугою і як уникнути штрафу

Водії, які без потреби залишаються на лівій смузі, можуть отримати штраф. За правилами дорожнього руху…

16.11.2025

Автомеханік назвав головні помилки водіїв при користуванні АКПП

Автомобілі з автоматичними коробками передач поступово витісняють машини з "механікою". Сьогодні все більше моделей отримують…

16.11.2025

Коли можна їхати на червоний сигнал світлофора: винятки з ПДР

Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…

15.11.2025