Прогрівання автоматичної трансмісії дозволить уникнути зайвих проблем протягом усього заявленого виробником терміну служби. В автоматичній коробці передач, як і в двигуні використовується масло для змащення деталей, що труться. При прогріванні підвищується його плинність та робочі властивості. У випадку з варіатором на морозі знижується еластичність ременя та ущільнювачів і також погіршуються змащувальні властивості робочої рідини.
Час прогрівання підбирається залежно від конструктивних особливостей машини та коробки, а також від погодних умов. Експерти кажуть, що починати рух можна вже за температури трансмісії, що дорівнює +30˚С. Дані можна вивести на панель приладів. Якщо такої можливості не передбачено, доведеться покладатися на досвід. Зазвичай, при температурі за бортом від 0˚С до -10˚С достатньо прогрівати коробку 5 – 10 хвилин, при температурі від -10˚С і нижче – до 15 хвилин. Найбільш ефективно буде поєднувати початкову роботу автомобіля на холостих обертах з подальшим плавним розігрівом у русі. У цьому випадку під час поїздки перші 5 – 10 хвилин не рекомендується підвищувати обороти вище 3000.
Нагрівання “автомата” або варіатора відбувається швидше, якщо під час стоянки включити режим D або R. Але робити це слід тільки після того, як автомобіль попрацював кілька хвилин на холостих обертах. Починати рух слід плавно, уникаючи високих обертів двигуна. Іноді сучасні КПП оснащуються спеціальним «зимовим режимом» роботи, який знижує ризик пробуксування коліс. Його можна увімкнути на знижених оборотах, що допоможе зменшити навантаження на двигун.
Leave a Comment