Статті

Топ-3 причини недостатнього прогріву двигуна

Share

Привіт всім! У житті багатьох автовласників буває така ситуація, коли при експлуатації автомобіля двигун не прогрівається до робочої температури. У зимовий період це найактуальніше. То які можуть бути причини?

1. Першою, найпоширенішою причиною недостатнього прогріву двигуна є несправний термостат. Термостат зазвичай виходить з ладу несподівано, і передбачити його поломку майже не можливо. Якщо двигун не прогрівається до необхідної температури, швидше за все термостат заклинило у відкритому положенні або сталося руйнування деяких його деталей. Проблему можна вирішити шляхом демонтажу термостата та встановлення на його місце нового.

2. Другою причиною недостатнього прогріву двигуна автомобіля може бути наявність повітря або вихлопних газів у системі охолодження. У цьому пункті може бути кілька різних джерел проблеми.

  • повітря залишилося в системі охолодження після заміни антифризу (тосолу) або після проведення ремонтних робіт двигуна
  • відбувається підсмоктування повітря в систему охолодження під час роботи двигуна через нещільність з’єднань або інших елементів
  • в системі охолодження зовсім відсутня охолоджувальна рідина або її дуже маленька кількість.
  • в систему охолодження потрапляють вихлопні гази внаслідок серйозної несправності двигуна.

Що тут можна зробити? Спочатку перевірте рівень охолоджуючої рідини та доведіть його до норми. Потім, огляньте систему охолодження щодо її герметичності і усуньте недоліки. Якщо проблема зберігається, зверніться до фахівців за діагностикою.

3. Третьою причиною недостатнього прогріву двигуна може бути несправність в електросистемі автомобіля. Несправність може бути як незначною, так і досить серйозною. До простих причин можна зарахувати несправність датчика або покажчика температури. До серйозних можна віднести несправність блоку керування двигуном чи іншої складної електроніки.

У цьому пункті краще одразу звернутися до діагностів, з’ясувати точну причину та усунути її.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Рестайлінговий BMW iX1 2026 сфотографували на дорозі

BMW приступив до тестів рестайлінгової версії моделі X1 (U11), точніше його електричної версії iX1. Оновлений…

16.11.2024

Нові BMW 3-Series та i3 отримають однакову зовнішність

BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…

16.11.2024

Кросовер Mazda CX-50 отримав броньований кузов

Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…

16.11.2024

Названо 8 обов’язкових зимових опцій для комфортного водіння

Зима пред'являє особливі вимоги до автомобілів, і з настанням холодів важливо використовувати всі доступні функції…

16.11.2024

Названо головні недоліки китайських авто в морозну погоду

З настанням зими власники китайських автомобілів стали помічати, що кількість несправностей у машинах зросла. Так,…

16.11.2024

Новий BMW iX3 2026 виглядає простіше, ніж концепт Neue Klasse (ФОТО)

BMW Vision Neue Klasse X показали ще в березні 2024-го, і це був справжній вибух…

16.11.2024