Статті

Топ-3 причини недостатнього прогріву двигуна

Share

Привіт всім! У житті багатьох автовласників буває така ситуація, коли при експлуатації автомобіля двигун не прогрівається до робочої температури. У зимовий період це найактуальніше. То які можуть бути причини?

1. Першою, найпоширенішою причиною недостатнього прогріву двигуна є несправний термостат. Термостат зазвичай виходить з ладу несподівано, і передбачити його поломку майже не можливо. Якщо двигун не прогрівається до необхідної температури, швидше за все термостат заклинило у відкритому положенні або сталося руйнування деяких його деталей. Проблему можна вирішити шляхом демонтажу термостата та встановлення на його місце нового.

2. Другою причиною недостатнього прогріву двигуна автомобіля може бути наявність повітря або вихлопних газів у системі охолодження. У цьому пункті може бути кілька різних джерел проблеми.

  • повітря залишилося в системі охолодження після заміни антифризу (тосолу) або після проведення ремонтних робіт двигуна
  • відбувається підсмоктування повітря в систему охолодження під час роботи двигуна через нещільність з’єднань або інших елементів
  • в системі охолодження зовсім відсутня охолоджувальна рідина або її дуже маленька кількість.
  • в систему охолодження потрапляють вихлопні гази внаслідок серйозної несправності двигуна.

Що тут можна зробити? Спочатку перевірте рівень охолоджуючої рідини та доведіть його до норми. Потім, огляньте систему охолодження щодо її герметичності і усуньте недоліки. Якщо проблема зберігається, зверніться до фахівців за діагностикою.

3. Третьою причиною недостатнього прогріву двигуна може бути несправність в електросистемі автомобіля. Несправність може бути як незначною, так і досить серйозною. До простих причин можна зарахувати несправність датчика або покажчика температури. До серйозних можна віднести несправність блоку керування двигуном чи іншої складної електроніки.

У цьому пункті краще одразу звернутися до діагностів, з’ясувати точну причину та усунути її.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW підняла ціну на M5 Touring 2026 року, незважаючи на відсутність оновлень

BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…

25.06.2025

Новий Nissan Juke стане електромобілем з запасом ходу до 500 км

Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…

25.06.2025

Автоексперт назвав головні проблеми вживаного Ford Focus третього покоління

Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…

25.06.2025

Tesla Model Y став найбільш продаваним електромобілем у Європі у травні 2025 року

За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…

25.06.2025

Skoda Elroq RS отримала спецверсію в матовому сірому кольорі (ФОТО)

Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…

25.06.2025

Jeep показав оновлений Cherokee із поверненням до класичного дизайну

Компанія Jeep опублікувала нове зображення моделі Cherokee майбутнього покоління. Крім того, оприлюднено відеотизер, який показує…

25.06.2025