Статті

Топ-3 причини недостатнього прогріву двигуна

Share

Привіт всім! У житті багатьох автовласників буває така ситуація, коли при експлуатації автомобіля двигун не прогрівається до робочої температури. У зимовий період це найактуальніше. То які можуть бути причини?

1. Першою, найпоширенішою причиною недостатнього прогріву двигуна є несправний термостат. Термостат зазвичай виходить з ладу несподівано, і передбачити його поломку майже не можливо. Якщо двигун не прогрівається до необхідної температури, швидше за все термостат заклинило у відкритому положенні або сталося руйнування деяких його деталей. Проблему можна вирішити шляхом демонтажу термостата та встановлення на його місце нового.

2. Другою причиною недостатнього прогріву двигуна автомобіля може бути наявність повітря або вихлопних газів у системі охолодження. У цьому пункті може бути кілька різних джерел проблеми.

  • повітря залишилося в системі охолодження після заміни антифризу (тосолу) або після проведення ремонтних робіт двигуна
  • відбувається підсмоктування повітря в систему охолодження під час роботи двигуна через нещільність з’єднань або інших елементів
  • в системі охолодження зовсім відсутня охолоджувальна рідина або її дуже маленька кількість.
  • в систему охолодження потрапляють вихлопні гази внаслідок серйозної несправності двигуна.

Що тут можна зробити? Спочатку перевірте рівень охолоджуючої рідини та доведіть його до норми. Потім, огляньте систему охолодження щодо її герметичності і усуньте недоліки. Якщо проблема зберігається, зверніться до фахівців за діагностикою.

3. Третьою причиною недостатнього прогріву двигуна може бути несправність в електросистемі автомобіля. Несправність може бути як незначною, так і досить серйозною. До простих причин можна зарахувати несправність датчика або покажчика температури. До серйозних можна віднести несправність блоку керування двигуном чи іншої складної електроніки.

У цьому пункті краще одразу звернутися до діагностів, з’ясувати точну причину та усунути її.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota, Nissan та Honda об’єднують зусилля для створення нового покоління автомобілів

Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…

17.05.2024

Tesla Cybertruck зіткнувся із серйозною проблемою корозії

Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…

17.05.2024

Новий Renault 5 б’є рекорди за попередніми замовленнями ще до старту продажів

Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…

17.05.2024

На фото показали новий кросовер BMW X3

Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…

17.05.2024

Новий кросовер Dacia Stepway показали на неофіційних зображеннях

У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…

17.05.2024

Один з найбільш непривабливих автомобілів у світі повернеться як конкурент Renault Duster

На початку квітня цього року в Мережу випливли плани концерну Stellantis, що володіє брендом Fiat,…

17.05.2024