Статті

Топ-3 причини недостатнього прогріву двигуна

Share

Привіт всім! У житті багатьох автовласників буває така ситуація, коли при експлуатації автомобіля двигун не прогрівається до робочої температури. У зимовий період це найактуальніше. То які можуть бути причини?

1. Першою, найпоширенішою причиною недостатнього прогріву двигуна є несправний термостат. Термостат зазвичай виходить з ладу несподівано, і передбачити його поломку майже не можливо. Якщо двигун не прогрівається до необхідної температури, швидше за все термостат заклинило у відкритому положенні або сталося руйнування деяких його деталей. Проблему можна вирішити шляхом демонтажу термостата та встановлення на його місце нового.

2. Другою причиною недостатнього прогріву двигуна автомобіля може бути наявність повітря або вихлопних газів у системі охолодження. У цьому пункті може бути кілька різних джерел проблеми.

  • повітря залишилося в системі охолодження після заміни антифризу (тосолу) або після проведення ремонтних робіт двигуна
  • відбувається підсмоктування повітря в систему охолодження під час роботи двигуна через нещільність з’єднань або інших елементів
  • в системі охолодження зовсім відсутня охолоджувальна рідина або її дуже маленька кількість.
  • в систему охолодження потрапляють вихлопні гази внаслідок серйозної несправності двигуна.

Що тут можна зробити? Спочатку перевірте рівень охолоджуючої рідини та доведіть його до норми. Потім, огляньте систему охолодження щодо її герметичності і усуньте недоліки. Якщо проблема зберігається, зверніться до фахівців за діагностикою.

3. Третьою причиною недостатнього прогріву двигуна може бути несправність в електросистемі автомобіля. Несправність може бути як незначною, так і досить серйозною. До простих причин можна зарахувати несправність датчика або покажчика температури. До серйозних можна віднести несправність блоку керування двигуном чи іншої складної електроніки.

У цьому пункті краще одразу звернутися до діагностів, з’ясувати точну причину та усунути її.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо головні зимові помилки водіїв, які призводять до штрафів

Зимовий сезон завжди супроводжується певними труднощами для водіїв і багато хто часто допускає одні й…

09.12.2024

Kia ненароком розсекретила плани щодо випуску нового електричного пікапа

Напередодні один із босів «Кіа» випадково підтвердив випуск «батарейного» пікапа. Причому зробив це максимально недбалим…

09.12.2024

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024