Світові автовиробники докладають безліч зусиль, комплектуючи свої моделі машин різними допоміжними функціями. Тільки при цьому суворий білоруський клімат, зрозуміло, не враховується, а тому низка опцій у автомобіля стає взимку марною.
Так, в умовах зими в нашій країні омивач фар перетворюється на марний та непотрібний аксесуар, який часто навіть шкодить автомобілю, пише видання «За кермом» . На фари взимку налипає не пил, а завись із води, солі та різних хімічних реагентів. І тому змити тверду кірку, яка з’являється на фарах, неможливо, а при кожному новому спрацьовуванні омивача рідина робить розлучення, які заломлюватимуть і без того тьмяний потік світла.
Екологічний режим, який є на багатьох сучасних авто, взимку краще не задіяти: при русі в сніговій каші двигун відчуватиме брак моменту і на колесах не буде достатньої тяги, щоб стабілізувати транспортний засіб при зустрічі зі сніговими наносами.
При цьому автоматичний підрулювання взимку марний і навіть шкідливий, зазначають експерти, його краще взагалі відключити. Камера зчитує дорожню розмітку і намагається утримувати машину в рамках зазначеного коридору. Активована камера може прийняти за розмітку дороги сніговий накат або сліди іншої машини, і тоді підрулювач втручається в керування транспортним засобом і намагається скоригувати траєкторію руху автомобіля.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment