Світові автовиробники докладають безліч зусиль, комплектуючи свої моделі машин різними допоміжними функціями. Тільки при цьому суворий білоруський клімат, зрозуміло, не враховується, а тому низка опцій у автомобіля стає взимку марною.
Так, в умовах зими в нашій країні омивач фар перетворюється на марний та непотрібний аксесуар, який часто навіть шкодить автомобілю, пише видання «За кермом» . На фари взимку налипає не пил, а завись із води, солі та різних хімічних реагентів. І тому змити тверду кірку, яка з’являється на фарах, неможливо, а при кожному новому спрацьовуванні омивача рідина робить розлучення, які заломлюватимуть і без того тьмяний потік світла.
Екологічний режим, який є на багатьох сучасних авто, взимку краще не задіяти: при русі в сніговій каші двигун відчуватиме брак моменту і на колесах не буде достатньої тяги, щоб стабілізувати транспортний засіб при зустрічі зі сніговими наносами.
При цьому автоматичний підрулювання взимку марний і навіть шкідливий, зазначають експерти, його краще взагалі відключити. Камера зчитує дорожню розмітку і намагається утримувати машину в рамках зазначеного коридору. Активована камера може прийняти за розмітку дороги сніговий накат або сліди іншої машини, і тоді підрулювач втручається в керування транспортним засобом і намагається скоригувати траєкторію руху автомобіля.
Постачання Tesla Cybertruck 2026 у Північній Америці розпочалися наприкінці 2023 року, проте пікап не став…
Компанія Renault представила експериментальний електромобіль Filante Record 2025, який здатний проїхати до 1000 кілометрів на…
Взимку тиск у шинах падає через охолодження повітря: при зниженні температури на 10 °C він падає…
Volkswagen припиняє прямі продажі електромобілів приватним клієнтам через агентську модель по всій Європі. Рішення ухвалено…
Зарубіжні фотошпигуни помітили на тестах новий BMW M5 2027 року. Судячи зі знімків, модель отримала…
Взимку мити автомобіль можна - прямої заборони немає. Так, існують ризики: можуть примерзнути двері, ущільнювачі…
Leave a Comment