Світові автовиробники докладають безліч зусиль, комплектуючи свої моделі машин різними допоміжними функціями. Тільки при цьому суворий білоруський клімат, зрозуміло, не враховується, а тому низка опцій у автомобіля стає взимку марною.
Так, в умовах зими в нашій країні омивач фар перетворюється на марний та непотрібний аксесуар, який часто навіть шкодить автомобілю, пише видання «За кермом» . На фари взимку налипає не пил, а завись із води, солі та різних хімічних реагентів. І тому змити тверду кірку, яка з’являється на фарах, неможливо, а при кожному новому спрацьовуванні омивача рідина робить розлучення, які заломлюватимуть і без того тьмяний потік світла.
Екологічний режим, який є на багатьох сучасних авто, взимку краще не задіяти: при русі в сніговій каші двигун відчуватиме брак моменту і на колесах не буде достатньої тяги, щоб стабілізувати транспортний засіб при зустрічі зі сніговими наносами.
При цьому автоматичний підрулювання взимку марний і навіть шкідливий, зазначають експерти, його краще взагалі відключити. Камера зчитує дорожню розмітку і намагається утримувати машину в рамках зазначеного коридору. Активована камера може прийняти за розмітку дороги сніговий накат або сліди іншої машини, і тоді підрулювач втручається в керування транспортним засобом і намагається скоригувати траєкторію руху автомобіля.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment