Будь-яка АКПП не прослужить довго, якщо навантажувати цю трансмісію в непрогрітому стані, а також вчасно не змінювати масло і фільтр. Але є «автомат», який і ці поради не врятують: його вроджені вади змусили розщедритися не одну тисячу автовласників, розповів експерт.
Йдеться про автоматичну трансмісію AL4(DP0) , яка ставилася в модернізованому вигляді на Duster, Logan, Sandero, Megane, Kangoo та багато інших моделей компаній Peugeot , а також Citroen . На вторинному авторинку купувати ці машини з АКПП варто лише за пробігу трохи більше 100 тис. км.
Розробляли цю автоматичну трансмісію згадані французькі автовиробники, але, незважаючи на різні прошивки, хвороби у всіх модифікацій АКПП однакові: при перегрівах досить швидко виходить з ладу головний соленоїд, вимагають заміни втулки валів, а також збоїть електроніка.
У 2009 році коробку AL4 (DP0) модернізували і вийшов 4-діапазонний AT8 ( DP2 у марки Renault ). Ця трансмісія переходить під час перегріву в аварійний режим, що береже його вузли. Крім того, у АКПП з’явилися більш досконала система охолодження та гідротрансформатор від компанії ZF . Але “автомат” при цьому все одно залишився примхливим: зі слабкими соленоїдами, а також втулками. Ресурс трансмісії АТ8/DP2 становить приблизно 220-250 тис. км. Це важливо враховувати, вибираючи французьку машину із пробігом.
Leave a Comment