Статті

Експерти пояснили, для чого потрібні підголовники в автомобілі

Share

Більшість водіїв торкалися підголівника дуже давно. У пасажирів, які сідають в автомобіль, також не виникає думки відрегулювати підголівник. Деякі взагалі не знають про його функцію та необхідність регулювання.

Проте основна функція підголовників – не просто зручність для водія, а запобігання травмам голови та шиї при ДТП.

При сильному ударі в задню частину авто, сидіння різко переміщає тіло водія і пасажирів вперед. Тому завдання підголовників – перемістити голову одночасно з переміщенням тіла.

Якщо ж підголовника немає чи він неправильно відрегульований, то тіло різко переміщується вперед, а голова неконтрольовано закидається назад, що створює великий ризик перелому шиї.

Тому підголовники є дуже важливим елементом захисту водія. І вони повинні бути правильно відрегульовані. Якщо підголовники відрегульовані неправильно, то користі від них мало.

До автовиробників ставляться вимоги щодо обладнання автомобілів підголовниками. Проте більшість водіїв не приділяє жодної уваги правильному їх регулюванню, щоб запобігти травмам. Є ще і старі авто, в яких підголовники взагалі відсутні. Це є потенційно небезпечно!

В сучасних автомобілях функції безпеки постійно удосконалюються, проте на жаль більшість водіїв і пасажирів не використовують ці можливості для самозбереження при ДТП.

Зокрема, вони повинні бути підняті саме на рівень голови. Середня частина підголовника повинна бути розміщена орієнтовно на рівні вух водія чи пасажира. Якщо ріст не дозволяє, то потрібно підняти підголовник на максимально високий рівень. Якщо навпаки – то на мінімально можливий.

Важливим моментом є те, що підголовник повинен практично торкатись голови. Максимально допустима відстань, при якій підголовник захищає від можливої травми, становить не більше 9 см.

Тому, коли сідаєте в автомобіль, обов’язково відрегулюйте правильно підголовник під себе, щоб зменшити ризик травми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mazda CX-5 готується скласти конкуренцію Toyota RAV4

Mazda готується до прем'єри нового покоління свого популярного кросовера CX-5. Третя генерація цього автомобіля має…

17.02.2025

Майбутнє Chevrolet Camaro під загрозою: GM не схвалила проект, але надія лишається

Chevrolet Camaro може так і не отримати сьоме покоління . Внутрішні джерела повідомляють, що General…

17.02.2025

Чому машину з АКП можна завести тільки з натиснутою педаллю гальма

Один із читачів поставив експертам таке запитання: «Чому при пуску двигуна на машинах з автоматом…

17.02.2025

Представлені автомобілі Kia у абсолютно новому дизайні

Kia представила EV4, продемонструвавши седан та хетчбек напередодні другого заходу бренду Kia EV Day, що…

17.02.2025

Представлено новий Dacia Duster для бездоріжжя (ФОТО)

Dacia представила нову версію позашляховика Dacia Duster Adventure та відкрила прийом попередніх замовлень у Румунії.…

17.02.2025

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025