Статті

Експерти пояснили, для чого потрібні підголовники в автомобілі

Share

Більшість водіїв торкалися підголівника дуже давно. У пасажирів, які сідають в автомобіль, також не виникає думки відрегулювати підголівник. Деякі взагалі не знають про його функцію та необхідність регулювання.

Проте основна функція підголовників – не просто зручність для водія, а запобігання травмам голови та шиї при ДТП.

При сильному ударі в задню частину авто, сидіння різко переміщає тіло водія і пасажирів вперед. Тому завдання підголовників – перемістити голову одночасно з переміщенням тіла.

Якщо ж підголовника немає чи він неправильно відрегульований, то тіло різко переміщується вперед, а голова неконтрольовано закидається назад, що створює великий ризик перелому шиї.

Тому підголовники є дуже важливим елементом захисту водія. І вони повинні бути правильно відрегульовані. Якщо підголовники відрегульовані неправильно, то користі від них мало.

До автовиробників ставляться вимоги щодо обладнання автомобілів підголовниками. Проте більшість водіїв не приділяє жодної уваги правильному їх регулюванню, щоб запобігти травмам. Є ще і старі авто, в яких підголовники взагалі відсутні. Це є потенційно небезпечно!

В сучасних автомобілях функції безпеки постійно удосконалюються, проте на жаль більшість водіїв і пасажирів не використовують ці можливості для самозбереження при ДТП.

Зокрема, вони повинні бути підняті саме на рівень голови. Середня частина підголовника повинна бути розміщена орієнтовно на рівні вух водія чи пасажира. Якщо ріст не дозволяє, то потрібно підняти підголовник на максимально високий рівень. Якщо навпаки – то на мінімально можливий.

Важливим моментом є те, що підголовник повинен практично торкатись голови. Максимально допустима відстань, при якій підголовник захищає від можливої травми, становить не більше 9 см.

Тому, коли сідаєте в автомобіль, обов’язково відрегулюйте правильно підголовник під себе, щоб зменшити ризик травми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025