Серед водіїв існує безліч порад щодо бензину. Один із них говорить про те, що для ДВЗ шкідливо заливати паливо з не рекомендованим октановим числом.
На дверцятах лючка бензобака як рекомендований вказаний один бензин, а в дужках інший. Другий можна застосовувати лише тоді, коли на заправній станції немає основного палива, а для постійного використання він не підходить.
Експерт розповів, що бензин, октанове число якого перевищує рекомендоване заводом-виробником, шкідливий хіба що для фінансів водія. Самому двигуну шкоди від нього не буде, як і користі. Бензин із підвищеним октановим числом має сенс заливати у дуже спекотну погоду – тоді ймовірність детонації в силовій установці помітно знижується.
Варто наголосити, що експлуатація палива з низьким октановим числом може спровокувати деякі проблеми. Наприклад, короткочасне використання бензину А-92 замість 95 -ї шкоди не принесе, якщо не робити різких прискорень і не навантажувати мотор. Справа в тому, що будь-який ДВЗ при проектуванні хоч і розраховується під певний тип палива, але має невеликий запас на випадок відхилення.
Однак, якщо постійно використовувати бензин з нижчим октановим числом, конструктивного запасу може не вистачити. А якщо замість АІ-92 колись трапиться 90-й, то відхилення від норми в 5 одиниць силова установка може не пережити.
Leave a Comment