Уживаний європейський автомобіль програє новому китайському в тому, що перший вже не має гарантії, проте азіатський автопром ще не має репутації надійних виробників. Про це в бесіді з виданням URA.RU розповів фахівець з підбору автомобілів.
Експерт зазначив, що останнім часом деякі автолюбителі пересіли з дуже добрих європейських автомобілів на китайські. На думку Володимира Ларіна , на таку поведінку людей могла вплинути гарантія, тому багато автовласників хочуть робити ТО, і щоб не було раптових поломок. Але якщо такі й виникнуть, їх буде усувати дилер. У цьому плані стара європейська машина без гарантії програє новому китайцю.
Однак є люди, які вже не можуть пересісти з коханої марки автомобіля. Олі краще все життя їздитимуть на вживаній машині з Європи, ніж пересядуть на нового «китайця». Цих людей уже не перемогти. У них є стереотипи, що склалися, додав Володимир Ларін.
У європейських моделей є репутація, що склалася роками, а у нових китайських машин її поки немає. Це новинки. Люди ще не розпізнали, з чим їм доведеться зіткнутися, у них є страх чогось незвіданого і незрозумілого. Крім того, ще не зрозуміло, який ресурс мають китайські авто.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment