Статті

Чи варто встановлювати захист двигуна на сучасні машини

Коли хтось недавно купував новий автомобіль, йому доводилося встановлювати безліч обов’язкових компонентів. Вони були оснащені металевим захистом картера двигуна, який зменшує ступінь пошкодження двигуна у разі зіткнення з чимось. Однак сьогодні багато водіїв скептично ставляться до необхідності введення цього захисту, оскільки вважають його застарілим, непотрібним і навіть небезпечним.

Добре продумана конструкція

Сучасні двигуни не тільки мають кращі технологічні рішення, ніж попередні, але і працюють при іншій температурі, виконуючи ту саму роботу. У минулому температура двигуна 110 градусів була приводом для тривоги. Наразі експлуатація автомобіля в такому режимі вважається нормою. Однак оскільки при цьому виділяється значна кількість тепла, двигуну потрібна високоефективна система охолодження. У цьому процесі використовуються не тільки антифриз і масло, але й традиційніший метод продування повітрям. Циркуляція повітря під капотом не може, якщо під двигун поміщений сталевий лист; в результаті двигун може не охолоджуватися ефективно.

Надмірний захист

Оскільки мало хто використовує свої автомобілі на бездоріжжі, ризик зіткнення картера двигуна з каменем чи стволом дерева невеликий. Крім того, всі виробники використовують штатний захист для своїх автомобілів, який виконаний або з тонкого металу, або з пластику. Вона запобігає попаданню в двигун таких предметів, як бруд та каміння, а також перешкоджає попаданню сміття між колесами у двигун. Тому лише тим, хто їздить у сільській місцевості, де дороги не в найкращому стані, потрібні міцні сталеві пластини під двигуном.

У людей існує помилка, що металевий щит, що оточує двигун, не робить великого внеску на захист пасажирів у разі аварії. Коли залізний лист мав бути встановлений, за проектом він мав просто видалити болти, що утримують двигун на місці, що дозволило б двигуну непомітно ковзати під днищем. Але оскільки для встановлення захисту часто використовуються стандартні болти, а не ті, які були спеціально ослаблені, лист міг опинитися на шляху двигуна і призвести до його втискання у моторний щит. Це станеться тому, що зазвичай використовуються звичайні елементи кріплення. Тому у разі лобового зіткнення захист двигуна може становити загрозу безпеці.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автомеханік пояснив, чому сучасні авто не потребують тривалого прогріву взимку

Багато водіїв щоранку запускають двигун і чекають, поки стрілка температури підніметься, бо ще з часів…

12.11.2025

Головні дорожні пастки, що підстерігають навіть досвідчених водіїв

Навіть досвідчені водії в Україні нерідко потрапляють у неприємні ситуації на дорозі. Причина - постійні…

12.11.2025

Коли можна і не можна вмикати аварійну сигналізацію

Використання аварійної сигналізації для "подяки" або "привітання" на дорозі може обернутися штрафом. Правила дорожнього руху…

12.11.2025

Популярний сімейний кросовер Nissan X-Trail показали на свіжих рендерах

До прем'єри нового покоління популярного сімейного кросовера Nissan X-Trail залишилося зовсім небагато часу. Наразі модель…

12.11.2025

Експерт попередив про небезпеку купівлі автомобілів після ДТП

Автомобілі, які потрапляли в аварії, зазвичай продають на вторинному ринку зі знижкою, але вони можуть…

12.11.2025

Mercedes показав інтер’єр нового електричного GLB із запасом ходу до 650 км

Mercedes-Benz готує нове покоління компактного кросовера GLB 2026. Розробка завершилася цього літа, а тестові автомобілі…

12.11.2025