Коли хтось недавно купував новий автомобіль, йому доводилося встановлювати безліч обов’язкових компонентів. Вони були оснащені металевим захистом картера двигуна, який зменшує ступінь пошкодження двигуна у разі зіткнення з чимось. Однак сьогодні багато водіїв скептично ставляться до необхідності введення цього захисту, оскільки вважають його застарілим, непотрібним і навіть небезпечним.
Сучасні двигуни не тільки мають кращі технологічні рішення, ніж попередні, але і працюють при іншій температурі, виконуючи ту саму роботу. У минулому температура двигуна 110 градусів була приводом для тривоги. Наразі експлуатація автомобіля в такому режимі вважається нормою. Однак оскільки при цьому виділяється значна кількість тепла, двигуну потрібна високоефективна система охолодження. У цьому процесі використовуються не тільки антифриз і масло, але й традиційніший метод продування повітрям. Циркуляція повітря під капотом не може, якщо під двигун поміщений сталевий лист; в результаті двигун може не охолоджуватися ефективно.
Оскільки мало хто використовує свої автомобілі на бездоріжжі, ризик зіткнення картера двигуна з каменем чи стволом дерева невеликий. Крім того, всі виробники використовують штатний захист для своїх автомобілів, який виконаний або з тонкого металу, або з пластику. Вона запобігає попаданню в двигун таких предметів, як бруд та каміння, а також перешкоджає попаданню сміття між колесами у двигун. Тому лише тим, хто їздить у сільській місцевості, де дороги не в найкращому стані, потрібні міцні сталеві пластини під двигуном.
У людей існує помилка, що металевий щит, що оточує двигун, не робить великого внеску на захист пасажирів у разі аварії. Коли залізний лист мав бути встановлений, за проектом він мав просто видалити болти, що утримують двигун на місці, що дозволило б двигуну непомітно ковзати під днищем. Але оскільки для встановлення захисту часто використовуються стандартні болти, а не ті, які були спеціально ослаблені, лист міг опинитися на шляху двигуна і призвести до його втискання у моторний щит. Це станеться тому, що зазвичай використовуються звичайні елементи кріплення. Тому у разі лобового зіткнення захист двигуна може становити загрозу безпеці.
З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…
З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Leave a Comment