Статті

У яких ситуаціях можна загальмувати “ручником” замість звичайного гальма

Share

Багато водіїв звикли використовувати ручник тільки на машині, що стоїть, але в деяких випадках “смикнути” гальмо стоянки можна і на ходу.

Коли ми говоримо про використання ручника на ходу, такі прийоми на дорозі вимагають не тільки певних знань, а й непоганих навичок водіння авто. Сьогодні Bigmir Авто розповість про те, коли можна використовувати ручник на ходу під час руху, і як зробити це максимально правильно. 

Відразу пропишемо безперечно застереження для початківців водіїв. Варто розуміти, що використання гальма стоянки не за призначенням, може бути не просто небезпечним, а і мати фатальні наслідки.

За фактом, єдиним випадком, коли допускається використання гальма стоянки на ходу, є ситуація, в якій основна (гідравлічна) гальмівна система автомобіля вийшла з ладу.

Перед тим як застосовувати гальмо стоянки в автомобілі на ходу, потрібно переконатися в деяких нюансах:

  • максимально скиньте швидкість автомобіля за допомогою гальмування двигуном;
  • переконайтеся, що швидкість автомобіля не вища за 40 км/год;
  • поставте колеса автомобіля прямо;
  • по можливості тримайте обидві руки на кермі (щоб можна було зловити машину у разі занесення);
  • піднімайте ручник поступово (різке блокування коліс може призвести до занесення або перевороту автомобіля).

Зазначимо, що найефективнішим способом гальмування у разі відмови основної системи автомобіля залишається ручник разом із гальмуванням двигуна. Водночас варто пам’ятати, що подібний спосіб гальмування ефективний тільки на сухій дорозі. На мокрому або слизькому покритті слід застосовувати виключно гальмування двигуном.

Подібним чином можна загальмувати за допомогою електроручника, але не на всіх авто. Якщо автомобіль пише на табло помилку включення електроручника на ходу, спробуйте потримати кнопку електроручника в натиснутому положенні, в деяких авто подібний трюк дозволяє включити електроручник примусово.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen запустив дизельну версію Passat 2024 з повним приводом

Volkswagen Passat 2024 року , одна з найпопулярніших моделей на ринку седанів, тепер доступний з…

08.05.2024

Несподівані проблеми у власників електромобілів: чому їх так мало купують

Запас ходу на одній зарядці часто сприймається як проблема минулого, оскільки багато електромобілів тепер можуть…

08.05.2024

Дилер розкрив головний недолік Volkswagen Multivan, який робить його небезпечним

Volkswagen Multivan 2024 є одним із найстаріших авто в лінійці VAG. Люди купують його для…

08.05.2024

Audi A3 претендує на звання бюджетного автомобіля

З моменту останнього оновлення Audi A3 машина отримала не тільки оновлений екстер'єр, але й удосконалену…

08.05.2024

Представлений оновлений Land Rover Defender із найпотужнішим дизельним двигуном

Land Rover Defender оновився, став потужнішим та комфортнішим. Defender L663, представлений чотири роки тому, освіжили.…

08.05.2024

Представлений недорогий Cadillac Optiq 2025 з 33-дюймовим екраном та довічною гарантією на електричні системи

Cadillac представив Cadillac Optiq 2025 модельного року, який схожий на більший Cadillac Lyriq і оснащений…

08.05.2024