Статті

У яких ситуаціях можна загальмувати “ручником” замість звичайного гальма

Share

Багато водіїв звикли використовувати ручник тільки на машині, що стоїть, але в деяких випадках “смикнути” гальмо стоянки можна і на ходу.

Коли ми говоримо про використання ручника на ходу, такі прийоми на дорозі вимагають не тільки певних знань, а й непоганих навичок водіння авто. Сьогодні Bigmir Авто розповість про те, коли можна використовувати ручник на ходу під час руху, і як зробити це максимально правильно. 

Відразу пропишемо безперечно застереження для початківців водіїв. Варто розуміти, що використання гальма стоянки не за призначенням, може бути не просто небезпечним, а і мати фатальні наслідки.

За фактом, єдиним випадком, коли допускається використання гальма стоянки на ходу, є ситуація, в якій основна (гідравлічна) гальмівна система автомобіля вийшла з ладу.

Перед тим як застосовувати гальмо стоянки в автомобілі на ходу, потрібно переконатися в деяких нюансах:

  • максимально скиньте швидкість автомобіля за допомогою гальмування двигуном;
  • переконайтеся, що швидкість автомобіля не вища за 40 км/год;
  • поставте колеса автомобіля прямо;
  • по можливості тримайте обидві руки на кермі (щоб можна було зловити машину у разі занесення);
  • піднімайте ручник поступово (різке блокування коліс може призвести до занесення або перевороту автомобіля).

Зазначимо, що найефективнішим способом гальмування у разі відмови основної системи автомобіля залишається ручник разом із гальмуванням двигуна. Водночас варто пам’ятати, що подібний спосіб гальмування ефективний тільки на сухій дорозі. На мокрому або слизькому покритті слід застосовувати виключно гальмування двигуном.

Подібним чином можна загальмувати за допомогою електроручника, але не на всіх авто. Якщо автомобіль пише на табло помилку включення електроручника на ходу, спробуйте потримати кнопку електроручника в натиснутому положенні, в деяких авто подібний трюк дозволяє включити електроручник примусово.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024