Статті

У яких ситуаціях можна загальмувати “ручником” замість звичайного гальма

Share

Багато водіїв звикли використовувати ручник тільки на машині, що стоїть, але в деяких випадках “смикнути” гальмо стоянки можна і на ходу.

Коли ми говоримо про використання ручника на ходу, такі прийоми на дорозі вимагають не тільки певних знань, а й непоганих навичок водіння авто. Сьогодні Bigmir Авто розповість про те, коли можна використовувати ручник на ходу під час руху, і як зробити це максимально правильно. 

Відразу пропишемо безперечно застереження для початківців водіїв. Варто розуміти, що використання гальма стоянки не за призначенням, може бути не просто небезпечним, а і мати фатальні наслідки.

За фактом, єдиним випадком, коли допускається використання гальма стоянки на ходу, є ситуація, в якій основна (гідравлічна) гальмівна система автомобіля вийшла з ладу.

Перед тим як застосовувати гальмо стоянки в автомобілі на ходу, потрібно переконатися в деяких нюансах:

  • максимально скиньте швидкість автомобіля за допомогою гальмування двигуном;
  • переконайтеся, що швидкість автомобіля не вища за 40 км/год;
  • поставте колеса автомобіля прямо;
  • по можливості тримайте обидві руки на кермі (щоб можна було зловити машину у разі занесення);
  • піднімайте ручник поступово (різке блокування коліс може призвести до занесення або перевороту автомобіля).

Зазначимо, що найефективнішим способом гальмування у разі відмови основної системи автомобіля залишається ручник разом із гальмуванням двигуна. Водночас варто пам’ятати, що подібний спосіб гальмування ефективний тільки на сухій дорозі. На мокрому або слизькому покритті слід застосовувати виключно гальмування двигуном.

Подібним чином можна загальмувати за допомогою електроручника, але не на всіх авто. Якщо автомобіль пише на табло помилку включення електроручника на ходу, спробуйте потримати кнопку електроручника в натиснутому положенні, в деяких авто подібний трюк дозволяє включити електроручник примусово.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025