Статті

У яких ситуаціях можна загальмувати “ручником” замість звичайного гальма

Share

Багато водіїв звикли використовувати ручник тільки на машині, що стоїть, але в деяких випадках “смикнути” гальмо стоянки можна і на ходу.

Коли ми говоримо про використання ручника на ходу, такі прийоми на дорозі вимагають не тільки певних знань, а й непоганих навичок водіння авто. Сьогодні Bigmir Авто розповість про те, коли можна використовувати ручник на ходу під час руху, і як зробити це максимально правильно. 

Відразу пропишемо безперечно застереження для початківців водіїв. Варто розуміти, що використання гальма стоянки не за призначенням, може бути не просто небезпечним, а і мати фатальні наслідки.

За фактом, єдиним випадком, коли допускається використання гальма стоянки на ходу, є ситуація, в якій основна (гідравлічна) гальмівна система автомобіля вийшла з ладу.

Перед тим як застосовувати гальмо стоянки в автомобілі на ходу, потрібно переконатися в деяких нюансах:

  • максимально скиньте швидкість автомобіля за допомогою гальмування двигуном;
  • переконайтеся, що швидкість автомобіля не вища за 40 км/год;
  • поставте колеса автомобіля прямо;
  • по можливості тримайте обидві руки на кермі (щоб можна було зловити машину у разі занесення);
  • піднімайте ручник поступово (різке блокування коліс може призвести до занесення або перевороту автомобіля).

Зазначимо, що найефективнішим способом гальмування у разі відмови основної системи автомобіля залишається ручник разом із гальмуванням двигуна. Водночас варто пам’ятати, що подібний спосіб гальмування ефективний тільки на сухій дорозі. На мокрому або слизькому покритті слід застосовувати виключно гальмування двигуном.

Подібним чином можна загальмувати за допомогою електроручника, але не на всіх авто. Якщо автомобіль пише на табло помилку включення електроручника на ходу, спробуйте потримати кнопку електроручника в натиснутому положенні, в деяких авто подібний трюк дозволяє включити електроручник примусово.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025