Якщо ви зібралися придивитися собі вживаний автомобіль, то обов’язково врахуйте: на вторинному ринку повнісінько шахраїв. У 99,9% пробіг машин скручений, а про несправності і ДТП намагаються змовчати до останнього. В ідеалі, звичайно, авто, що сподобалося, потрібно загнати на платну діагностику. Але навіть без неї в деяких випадках можна і самостійно оцінити стан транспорту. Звичайно ж, якщо кермо, накладки педалей і ручка КПП стерті в «м’ясо», а пробіг вказано 100-200 тисяч, то перед вами обманщик. Але і ці деталі можуть перед продажем “підшаманити”.
Ми зібрали поради, як відрізнити автомотлох від нормального засобу пересування.
Якщо під капотом занадто чисто, то недобросовісний продавець міг просто помити мотор, щоб приховати сліди витоку мастила. Якщо двигун весь покритий мастиом – від покупки варто утриматися. Також ознаками проблем з машиною служать сизий або чорний відтінки вихлопу. Тому при огляді авто обов’язково послухайте, який звук видає мотор, в якому стані двигун, який колір диму з вихлопної труби.
Уважно огляньте корпус авто. Якщо колір фарби або її текстура трохи відрізняються на будь-якій частині, то машина могла бути перефарбована після аварії. А то й гірше – покрита шаром шпаклі. Непряма ознака – продавець про підфарбовування промовчав. Також перевірте колісні арки і пороги на сліди іржі і корозії. Для цього можна використовувати фронтальну камеру мобільного телефона.
Якщо скло, а також фари автомобіля мають неправильну дату, машина могла побувати в ДТП. Для цього потрібно перевірити їх маркування. На ньому повинна бути вказана дата виготовлення. Якщо вона новіше, ніж дата випуску машини, варто насторожитися. А якщо старіше на рік-два, то це може бути варіантом норми. Але варто пам’ятати, що лобове скло автовласники змінюють досить часто через тріщини.
Остерігайтеся також машин, у яких одна фара відрізняється від кольору іншої або потіє, всередині є бруд, комахи тощо. Це теж може бути непряма ознака наслідків аварії або що машина – «потопельник».
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…
На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…
Leave a Comment