Статті

Півмільйона і це не межа. Найдоступніші надійні двигуни

Share
Будь-якому, навіть не автолюбителю, зрозуміло, що двигун – це серце машини. Тому при виборі автомобіля, тим більше уживаного, перш за все, звертають увагу на можливий ресурс двигуна. Зазвичай, чим дорожче модель, тим надійніше і сама силова установка. Однак і з правил бувають винятки.

BSE 1.6 MPI

Один з найвідоміших моторів компанії Volkswagen класичного типу. Алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ремінний привід ГРМ. Причому, останній автовласник здатний поміняти самостійно, що спрощує експлуатацію двигуна. Тривалості ресурсу сприяє невелика, 105 к.с., потужність мотора і застосування гидрокомпенсаторов. На жаль, але двигун, що називається з «старої гвардії», і тому його можна знайти лише на старих машинах. Таких як Volkswagen Golf шостого покоління, Volkswagen Jetta п’ятого, Skoda Octavia-2.

G4FA / G4FC

Ці два алюмінієвих мотора потужністю 107 і 123 к.с., об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, за даними виробника служать близько 200 000 км пробігу. Однак досвідчені автолюбителі знають, що, при дотриманні ряду нескладних правил, обидва мотори спокійно «пробігають» понад 500 000 км. Перш за все, слід за регламентом здійснювати регулювання клапанів. Крім цього, вони не терплять динамічної їзди, підвищеної маси автомобіля. І слід враховувати, що термін служби згаданих вище моторів безпосередньо залежить від типу машини. Найкраще, якщо це будуть Kia Rio або Hyundai Solaris.

К4М / F4R.

Споріднені силові установки з чавунним блоком, об’ємом 1,6 літра і 2 літри. Тут все просто. Щадна потужність, використання гідрокомпенсатором, мінімум ламких деталей, а, отже, пристойний термін служби. Ще один плюс цих моторів – установка в перевірених часом машинах, таких як Renault Logan, Sandero, Duster, Nissan Almera і Lada Largus (К4М). Або той же Duster, Kaptur, Nissan Terranо у випадку з F4R. Правда, у випадку з першим варіантом силової установки К4М максимальна потужність складає всього 105 к.с., зате другий мотор здатний видавати до 143 «коней».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi анонсувала зростання цін через нові тарифи в США

Audi заявила про можливе зростання цін на автомобілі у США. Компанія обговорює, наскільки сильно доведеться…

22.03.2025

У СТО пояснили, через що у вашому автомобілі може заклинити кермо

Заклинювання рульового колеса – це не просто неприємність, а серйозна загроза безпеці. Якщо кермо перестає…

22.03.2025

Названо три гібридні седани, які проїдуть 320 тисяч км без проблем

Зростання цін на паливо все частіше спонукає покупців автомобілів розглядати гібридні моделі. Але які з…

22.03.2025

Audi A3, який працює на газі, виявився переможцем німецького тесту на витривалість

Пробіг у 100 тисяч кілометрів є важливою позначкою для будь-якого автомобіля, після якої можуть з’явитися…

22.03.2025

АЗС знову знизили ціни: дешевшають бензин, дизель і газ

Автозаправні станції продовжують приємно дивувати українських водіїв – ціни на пальне знову пішли вниз. Про…

22.03.2025

Водіям розповіли, коли можна проїхати на червоне без покарання

В Україні проїзд на червоне світло зазвичай карається штрафом. Але є три випадки, коли це…

22.03.2025