Статті

Півмільйона і це не межа. Найдоступніші надійні двигуни

Share
Будь-якому, навіть не автолюбителю, зрозуміло, що двигун – це серце машини. Тому при виборі автомобіля, тим більше уживаного, перш за все, звертають увагу на можливий ресурс двигуна. Зазвичай, чим дорожче модель, тим надійніше і сама силова установка. Однак і з правил бувають винятки.

BSE 1.6 MPI

Один з найвідоміших моторів компанії Volkswagen класичного типу. Алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ремінний привід ГРМ. Причому, останній автовласник здатний поміняти самостійно, що спрощує експлуатацію двигуна. Тривалості ресурсу сприяє невелика, 105 к.с., потужність мотора і застосування гидрокомпенсаторов. На жаль, але двигун, що називається з «старої гвардії», і тому його можна знайти лише на старих машинах. Таких як Volkswagen Golf шостого покоління, Volkswagen Jetta п’ятого, Skoda Octavia-2.

G4FA / G4FC

Ці два алюмінієвих мотора потужністю 107 і 123 к.с., об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, за даними виробника служать близько 200 000 км пробігу. Однак досвідчені автолюбителі знають, що, при дотриманні ряду нескладних правил, обидва мотори спокійно «пробігають» понад 500 000 км. Перш за все, слід за регламентом здійснювати регулювання клапанів. Крім цього, вони не терплять динамічної їзди, підвищеної маси автомобіля. І слід враховувати, що термін служби згаданих вище моторів безпосередньо залежить від типу машини. Найкраще, якщо це будуть Kia Rio або Hyundai Solaris.

К4М / F4R.

Споріднені силові установки з чавунним блоком, об’ємом 1,6 літра і 2 літри. Тут все просто. Щадна потужність, використання гідрокомпенсатором, мінімум ламких деталей, а, отже, пристойний термін служби. Ще один плюс цих моторів – установка в перевірених часом машинах, таких як Renault Logan, Sandero, Duster, Nissan Almera і Lada Largus (К4М). Або той же Duster, Kaptur, Nissan Terranо у випадку з F4R. Правда, у випадку з першим варіантом силової установки К4М максимальна потужність складає всього 105 к.с., зате другий мотор здатний видавати до 143 «коней».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford оновив пікап Ranger, додавши йому новий двигун

У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль…

17.06.2025

Як швидкість впливає на витрату пального: експерт назвав точні цифри

Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…

17.06.2025

Небезпечні звички водіїв на АЗС: за що можна отримати штраф

Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…

17.06.2025

Audi представила третє покоління компактного кросовера Q3 з новим дизайном і гібридною версією

Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…

17.06.2025

Mazda CX-5 третього покоління показали до прем’єри (ФОТО)

Головною новинкою компанії Mazda цього року є її світовий бестселер CX-5, якому належить перейти в…

17.06.2025

Водіям нагадали про правила використання аварійного сигналу

Автоюрист у бесіді з порталом naav.ru перерахував ситуації, за яких водіїв можуть покарати за увімкнений…

17.06.2025