Статті

Півмільйона і це не межа. Найдоступніші надійні двигуни

Будь-якому, навіть не автолюбителю, зрозуміло, що двигун – це серце машини. Тому при виборі автомобіля, тим більше уживаного, перш за все, звертають увагу на можливий ресурс двигуна. Зазвичай, чим дорожче модель, тим надійніше і сама силова установка. Однак і з правил бувають винятки.

BSE 1.6 MPI

Один з найвідоміших моторів компанії Volkswagen класичного типу. Алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ремінний привід ГРМ. Причому, останній автовласник здатний поміняти самостійно, що спрощує експлуатацію двигуна. Тривалості ресурсу сприяє невелика, 105 к.с., потужність мотора і застосування гидрокомпенсаторов. На жаль, але двигун, що називається з «старої гвардії», і тому його можна знайти лише на старих машинах. Таких як Volkswagen Golf шостого покоління, Volkswagen Jetta п’ятого, Skoda Octavia-2.

G4FA / G4FC

Ці два алюмінієвих мотора потужністю 107 і 123 к.с., об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, за даними виробника служать близько 200 000 км пробігу. Однак досвідчені автолюбителі знають, що, при дотриманні ряду нескладних правил, обидва мотори спокійно «пробігають» понад 500 000 км. Перш за все, слід за регламентом здійснювати регулювання клапанів. Крім цього, вони не терплять динамічної їзди, підвищеної маси автомобіля. І слід враховувати, що термін служби згаданих вище моторів безпосередньо залежить від типу машини. Найкраще, якщо це будуть Kia Rio або Hyundai Solaris.

К4М / F4R.

Споріднені силові установки з чавунним блоком, об’ємом 1,6 літра і 2 літри. Тут все просто. Щадна потужність, використання гідрокомпенсатором, мінімум ламких деталей, а, отже, пристойний термін служби. Ще один плюс цих моторів – установка в перевірених часом машинах, таких як Renault Logan, Sandero, Duster, Nissan Almera і Lada Largus (К4М). Або той же Duster, Kaptur, Nissan Terranо у випадку з F4R. Правда, у випадку з першим варіантом силової установки К4М максимальна потужність складає всього 105 к.с., зате другий мотор здатний видавати до 143 «коней».
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025

Відома світова страхова компанія назвала автомобілі, які варто інвестувати в 2026 році

Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…

15.12.2025

Mazda CX-5 2026 отримала за безпеку 5 зірок Euro NCAP

Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…

15.12.2025