Статті

Півмільйона і це не межа. Найдоступніші надійні двигуни

Будь-якому, навіть не автолюбителю, зрозуміло, що двигун – це серце машини. Тому при виборі автомобіля, тим більше уживаного, перш за все, звертають увагу на можливий ресурс двигуна. Зазвичай, чим дорожче модель, тим надійніше і сама силова установка. Однак і з правил бувають винятки.

BSE 1.6 MPI

Один з найвідоміших моторів компанії Volkswagen класичного типу. Алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ремінний привід ГРМ. Причому, останній автовласник здатний поміняти самостійно, що спрощує експлуатацію двигуна. Тривалості ресурсу сприяє невелика, 105 к.с., потужність мотора і застосування гидрокомпенсаторов. На жаль, але двигун, що називається з «старої гвардії», і тому його можна знайти лише на старих машинах. Таких як Volkswagen Golf шостого покоління, Volkswagen Jetta п’ятого, Skoda Octavia-2.

G4FA / G4FC

Ці два алюмінієвих мотора потужністю 107 і 123 к.с., об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, за даними виробника служать близько 200 000 км пробігу. Однак досвідчені автолюбителі знають, що, при дотриманні ряду нескладних правил, обидва мотори спокійно «пробігають» понад 500 000 км. Перш за все, слід за регламентом здійснювати регулювання клапанів. Крім цього, вони не терплять динамічної їзди, підвищеної маси автомобіля. І слід враховувати, що термін служби згаданих вище моторів безпосередньо залежить від типу машини. Найкраще, якщо це будуть Kia Rio або Hyundai Solaris.

К4М / F4R.

Споріднені силові установки з чавунним блоком, об’ємом 1,6 літра і 2 літри. Тут все просто. Щадна потужність, використання гідрокомпенсатором, мінімум ламких деталей, а, отже, пристойний термін служби. Ще один плюс цих моторів – установка в перевірених часом машинах, таких як Renault Logan, Sandero, Duster, Nissan Almera і Lada Largus (К4М). Або той же Duster, Kaptur, Nissan Terranо у випадку з F4R. Правда, у випадку з першим варіантом силової установки К4М максимальна потужність складає всього 105 к.с., зате другий мотор здатний видавати до 143 «коней».
Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Базові Tesla Model 3 і Y більше не мають FM/AM-радіо

Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…

09.10.2025

Audi представила оновлений Q5L 2026 для китайського ринку

Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…

09.10.2025

Топ-3 критичні помилки на дорозі, що можуть коштувати життя

Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…

09.10.2025

Названо автомобілі, які механіки радять уникати через серйозні проблеми

Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…

09.10.2025

Моторист розповів, як знизити витрату оливи без розбору двигуна

Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…

09.10.2025

Два питання поліції, на які водіям не варто відповідати

Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…

09.10.2025