Статті

Півмільйона і це не межа. Найдоступніші надійні двигуни

Share
Будь-якому, навіть не автолюбителю, зрозуміло, що двигун – це серце машини. Тому при виборі автомобіля, тим більше уживаного, перш за все, звертають увагу на можливий ресурс двигуна. Зазвичай, чим дорожче модель, тим надійніше і сама силова установка. Однак і з правил бувають винятки.

BSE 1.6 MPI

Один з найвідоміших моторів компанії Volkswagen класичного типу. Алюмінієвий блок, чавунні гільзи, ремінний привід ГРМ. Причому, останній автовласник здатний поміняти самостійно, що спрощує експлуатацію двигуна. Тривалості ресурсу сприяє невелика, 105 к.с., потужність мотора і застосування гидрокомпенсаторов. На жаль, але двигун, що називається з «старої гвардії», і тому його можна знайти лише на старих машинах. Таких як Volkswagen Golf шостого покоління, Volkswagen Jetta п’ятого, Skoda Octavia-2.

G4FA / G4FC

Ці два алюмінієвих мотора потужністю 107 і 123 к.с., об’ємом 1,4 і 1,6 літра відповідно, за даними виробника служать близько 200 000 км пробігу. Однак досвідчені автолюбителі знають, що, при дотриманні ряду нескладних правил, обидва мотори спокійно «пробігають» понад 500 000 км. Перш за все, слід за регламентом здійснювати регулювання клапанів. Крім цього, вони не терплять динамічної їзди, підвищеної маси автомобіля. І слід враховувати, що термін служби згаданих вище моторів безпосередньо залежить від типу машини. Найкраще, якщо це будуть Kia Rio або Hyundai Solaris.

К4М / F4R.

Споріднені силові установки з чавунним блоком, об’ємом 1,6 літра і 2 літри. Тут все просто. Щадна потужність, використання гідрокомпенсатором, мінімум ламких деталей, а, отже, пристойний термін служби. Ще один плюс цих моторів – установка в перевірених часом машинах, таких як Renault Logan, Sandero, Duster, Nissan Almera і Lada Largus (К4М). Або той же Duster, Kaptur, Nissan Terranо у випадку з F4R. Правда, у випадку з першим варіантом силової установки К4М максимальна потужність складає всього 105 к.с., зате другий мотор здатний видавати до 143 «коней».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям підказали, як заощадити на рідині, що омиває, влітку і не зіпсувати автомобіль

З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…

05.05.2024

Mercedes-Benz EQXX проїхав 1010 кілометрів на одній зарядці (відео)

Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…

05.05.2024

Lamborghini Revuelto отримає тюнінговий обвіс за ціною суперкара Huracan (фото)

Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…

05.05.2024

Українці масово позбавляються автомобілів: названо причину

У квітні в Україні на внутрішньому ринку зареєстровано 124,5 тис. перепродажів вживаних легкових автомобілів, що…

05.05.2024

Toyota Boshoku показала концепт «мінівену майбутнього» (фото)

Бренд Boshoku, що належить Toyota, у рамках Пекінського автосалону представив концепт «мінівену майбутнього». Розробка з…

05.05.2024

В Україні набрали чинності зміни до ПДР

Відтепер на навчальних автомобілях в Україні не має бути знаків із літерою «У». Відповідні зміни…

05.05.2024