Перш за все, виробники відмовляють автомобілістів прогрівати силові агрегати всіх сучасних автомобілів. Для цього налаштовуються системи упорскування палива. Однак при морозі мотор насилу справляється зі своїм завданням, а навантаження на нього стають більше.
Така корисна система, як «старт-стоп» теж здатна піднести неприємні сюрпризи. Будь-який мотор розрахований на конкретне число пусків, а «старт-стоп» розширює це кількість в тисячу разів, пояснили інженери. Кожне відключення двигуна викликає зупинку в роботі маслонасоса, а кожен пуск – збільшує навантаження на шатуни і інші поверхні, що труться, що призводить до зносу деталей силової установки.
Сумнівною також є система катколлектор. Нейтралізатор досить скоро забивається сажею і починає руйнуватися, в зв’язку з чим його керамічні частинки потрапляють в мотор. Це викликає задираки, які далі змушують двигун більше витрачати масло і забирають у нього продуктивність.
Під час заходу, присвяченого розвитку нових енергетичних транспортних засобів, організованого китайською асоціацією, керівник місцевого офісу…
До прем'єри нової генерації найпопулярнішого автомобіля Mazda у світі залишається зовсім небагато часу. Справжній хіт…
Багато українських водіїв відчувають сильну напругу під час спілкування з поліцейськими й одразу намагаються чітко…
Дорожній етикет відіграє ключову роль у забезпеченні безпеки руху. Він регулює, як водії, пішоходи й…
Третє покоління кросовера Dacia Duster дебютувало восени 2023 року, а вже у 2024-му модель вийшла…
Американські автомобілі традиційно не славилися високою надійністю, проте останнім часом ситуація помітно змінюється: моделі зі…
Leave a Comment