Перш за все, виробники відмовляють автомобілістів прогрівати силові агрегати всіх сучасних автомобілів. Для цього налаштовуються системи упорскування палива. Однак при морозі мотор насилу справляється зі своїм завданням, а навантаження на нього стають більше.
Така корисна система, як «старт-стоп» теж здатна піднести неприємні сюрпризи. Будь-який мотор розрахований на конкретне число пусків, а «старт-стоп» розширює це кількість в тисячу разів, пояснили інженери. Кожне відключення двигуна викликає зупинку в роботі маслонасоса, а кожен пуск – збільшує навантаження на шатуни і інші поверхні, що труться, що призводить до зносу деталей силової установки.
Сумнівною також є система катколлектор. Нейтралізатор досить скоро забивається сажею і починає руйнуватися, в зв’язку з чим його керамічні частинки потрапляють в мотор. Це викликає задираки, які далі змушують двигун більше витрачати масло і забирають у нього продуктивність.
Наші редактори підготували рейтинг п'яти найкращих сімейних кросоверів 2025 року, які підходять як для щоденних…
Європейський ринок уживаних електромобілів переживає справжній ціновий обвал. Моделі, які ще кілька років тому продавалися…
Lexus готує новий електроседан ZC, який стане серійним втіленням концепту LF-ZC, представленого у 2023 році.…
Для більшості автомобілістів авто - це не просто засіб пересування, а показник акуратності, турботи та…
Перевірка документів - це не єдине, що може трапитися під час зупинки водія. Поліція має…
Стоїш на заправці з пістолетом у руках і міркуєш: який бензин вибрати - 92-й чи…
Leave a Comment