Перш за все, виробники відмовляють автомобілістів прогрівати силові агрегати всіх сучасних автомобілів. Для цього налаштовуються системи упорскування палива. Однак при морозі мотор насилу справляється зі своїм завданням, а навантаження на нього стають більше.
Така корисна система, як «старт-стоп» теж здатна піднести неприємні сюрпризи. Будь-який мотор розрахований на конкретне число пусків, а «старт-стоп» розширює це кількість в тисячу разів, пояснили інженери. Кожне відключення двигуна викликає зупинку в роботі маслонасоса, а кожен пуск – збільшує навантаження на шатуни і інші поверхні, що труться, що призводить до зносу деталей силової установки.
Сумнівною також є система катколлектор. Нейтралізатор досить скоро забивається сажею і починає руйнуватися, в зв’язку з чим його керамічні частинки потрапляють в мотор. Це викликає задираки, які далі змушують двигун більше витрачати масло і забирають у нього продуктивність.
Компанія Tesla випустила бюджетну версію свого електропікапа Cybertruck із приводом на задню вісь, проте її…
Хочу поділитись думками про те, як реально подовжити життя двигуну. Здавалося б, всі ми знаємо…
Поліцейський виписав штраф водієві за порушення Правил дорожнього руху. Однак водій вирішив оскаржити це рішення…
Subaru, яка давно здобула репутацію виробника надійних і водночас неординарних автомобілів, представила оновлену версію Outback…
Audi представила першу серійну модель нового суббренду AUDI , створеного спеціально для китайського ринку. Згідно з прес-релізом , електричний ліфтбек E5…
В Україні активно впроваджують цифрові технології у сфері отримання водійських прав. Одним із важливих нововведень…
Leave a Comment