Перш за все, виробники відмовляють автомобілістів прогрівати силові агрегати всіх сучасних автомобілів. Для цього налаштовуються системи упорскування палива. Однак при морозі мотор насилу справляється зі своїм завданням, а навантаження на нього стають більше.
Така корисна система, як «старт-стоп» теж здатна піднести неприємні сюрпризи. Будь-який мотор розрахований на конкретне число пусків, а «старт-стоп» розширює це кількість в тисячу разів, пояснили інженери. Кожне відключення двигуна викликає зупинку в роботі маслонасоса, а кожен пуск – збільшує навантаження на шатуни і інші поверхні, що труться, що призводить до зносу деталей силової установки.
Сумнівною також є система катколлектор. Нейтралізатор досить скоро забивається сажею і починає руйнуватися, в зв’язку з чим його керамічні частинки потрапляють в мотор. Це викликає задираки, які далі змушують двигун більше витрачати масло і забирають у нього продуктивність.
Поліцейська зупинка іноді закінчується не просто протоколом за перевищення швидкості, а може мати значно серйозніші…
У 2026 році Porsche готує оновлення для свого електричного кросовера Macan 2026, і цього разу…
Автомобіль - це не разова покупка, а справжній член родини, який постійно потребує витрат. Заправка,…
Вже завтра у китайському місті Ченду стартує великий автосалон. Втім, уже сьогодні автовиробники розставляють свої…
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Leave a Comment