Перш за все, виробники відмовляють автомобілістів прогрівати силові агрегати всіх сучасних автомобілів. Для цього налаштовуються системи упорскування палива. Однак при морозі мотор насилу справляється зі своїм завданням, а навантаження на нього стають більше.
Така корисна система, як «старт-стоп» теж здатна піднести неприємні сюрпризи. Будь-який мотор розрахований на конкретне число пусків, а «старт-стоп» розширює це кількість в тисячу разів, пояснили інженери. Кожне відключення двигуна викликає зупинку в роботі маслонасоса, а кожен пуск – збільшує навантаження на шатуни і інші поверхні, що труться, що призводить до зносу деталей силової установки.
Сумнівною також є система катколлектор. Нейтралізатор досить скоро забивається сажею і починає руйнуватися, в зв’язку з чим його керамічні частинки потрапляють в мотор. Це викликає задираки, які далі змушують двигун більше витрачати масло і забирають у нього продуктивність.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment