Часто водії автомобілів з автоматичною коробкою передач не використовують гальмо стоянки для паркування. Така поведінка може стати причиною поломки і сприяти розтягуванню тросового приводу управління КПП. Особливо це стосується парковки на схилі.
У разі паркування на схилі, важіль автомобіля, який фіксує колеса і блокує крупнозубчатие шестірню, знаходиться в положенні підвищеного навантаження. При цьому, перевести автоматичну трансмісію з режиму «парковки» в інший буде складно і будуть потрібні додаткові зусилля.
Справа в тому, що перевести важіль в режим «парковки» дуже легко, а ось перейти на інший режим – в кілька разів складніше.
Для уникнення подібних ситуацій і продовження періоду служби автоматичної коробки перемикання передач стоїть завжди використовувати гальмо стоянки. Також потрібно пам’ятати один важливий нюанс: гальмо стоянки потрібно затягувати з затиснутою педаллю гальма.
Потім, перед стартом треба буде перевести трансмісію в положення D або R і зняти автомобіль з гальма стоянки. Якщо цього не зробити, то машина може покотитися зі схилу, а фіксатор паркінгу в КПП заклинить.
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Leave a Comment