Часто водії автомобілів з автоматичною коробкою передач не використовують гальмо стоянки для паркування. Така поведінка може стати причиною поломки і сприяти розтягуванню тросового приводу управління КПП. Особливо це стосується парковки на схилі.
У разі паркування на схилі, важіль автомобіля, який фіксує колеса і блокує крупнозубчатие шестірню, знаходиться в положенні підвищеного навантаження. При цьому, перевести автоматичну трансмісію з режиму «парковки» в інший буде складно і будуть потрібні додаткові зусилля.
Справа в тому, що перевести важіль в режим «парковки» дуже легко, а ось перейти на інший режим – в кілька разів складніше.
Для уникнення подібних ситуацій і продовження періоду служби автоматичної коробки перемикання передач стоїть завжди використовувати гальмо стоянки. Також потрібно пам’ятати один важливий нюанс: гальмо стоянки потрібно затягувати з затиснутою педаллю гальма.
Потім, перед стартом треба буде перевести трансмісію в положення D або R і зняти автомобіль з гальма стоянки. Якщо цього не зробити, то машина може покотитися зі схилу, а фіксатор паркінгу в КПП заклинить.
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment