Часто водії автомобілів з автоматичною коробкою передач не використовують гальмо стоянки для паркування. Така поведінка може стати причиною поломки і сприяти розтягуванню тросового приводу управління КПП. Особливо це стосується парковки на схилі.
У разі паркування на схилі, важіль автомобіля, який фіксує колеса і блокує крупнозубчатие шестірню, знаходиться в положенні підвищеного навантаження. При цьому, перевести автоматичну трансмісію з режиму «парковки» в інший буде складно і будуть потрібні додаткові зусилля.
Справа в тому, що перевести важіль в режим «парковки» дуже легко, а ось перейти на інший режим – в кілька разів складніше.
Для уникнення подібних ситуацій і продовження періоду служби автоматичної коробки перемикання передач стоїть завжди використовувати гальмо стоянки. Також потрібно пам’ятати один важливий нюанс: гальмо стоянки потрібно затягувати з затиснутою педаллю гальма.
Потім, перед стартом треба буде перевести трансмісію в положення D або R і зняти автомобіль з гальма стоянки. Якщо цього не зробити, то машина може покотитися зі схилу, а фіксатор паркінгу в КПП заклинить.
Будь-який водій може опинитися в ситуації, коли його авто заблокували на парковці іншим транспортним засобом.…
В Україні з кожним роком зростає продаж як нових, так і вживаних кросоверів. Значна частина…
Хоча відеореєстратор давно став звичайним аксесуаром для більшості українських водіїв і часто слугує вагомим доказом…
Повністю електричний Renault Megane, який у 2021 році перетворився на купеподібний кросовер із приставкою e-Tech…
Розробка нового кросовера Renault у сегменті C-класу триває активними темпами. До офіційної прем'єри, яка запланована…
Індійські ЗМІ розкривають плани концерну VAG на місцевий ринок. Зокрема, вони опублікували інформацію про майбутні…
Leave a Comment