Часто водії автомобілів з автоматичною коробкою передач не використовують гальмо стоянки для паркування. Така поведінка може стати причиною поломки і сприяти розтягуванню тросового приводу управління КПП. Особливо це стосується парковки на схилі.
У разі паркування на схилі, важіль автомобіля, який фіксує колеса і блокує крупнозубчатие шестірню, знаходиться в положенні підвищеного навантаження. При цьому, перевести автоматичну трансмісію з режиму «парковки» в інший буде складно і будуть потрібні додаткові зусилля.
Справа в тому, що перевести важіль в режим «парковки» дуже легко, а ось перейти на інший режим – в кілька разів складніше.
Для уникнення подібних ситуацій і продовження періоду служби автоматичної коробки перемикання передач стоїть завжди використовувати гальмо стоянки. Також потрібно пам’ятати один важливий нюанс: гальмо стоянки потрібно затягувати з затиснутою педаллю гальма.
Потім, перед стартом треба буде перевести трансмісію в положення D або R і зняти автомобіль з гальма стоянки. Якщо цього не зробити, то машина може покотитися зі схилу, а фіксатор паркінгу в КПП заклинить.
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Багато водіїв знають, що режим N - нейтраль в автоматичній коробці передач - призначений для…
BMW представила оновлений iX3 2026, який має всі шанси змінити розстановку сил у сегменті електрокросоверів.…
Попри воєнний стан, питання штрафів для власників авто на іноземній реєстрації залишається актуальним. Тисячі водіїв…
В Україні загострилася ситуація з дизельним пальним, і ціни можуть зрости. Про це попереджає директор…
Багато водіїв скаржаться, що виробники занижують показники витрати палива. Однак часто підвищена витрата виникає через…
Leave a Comment