Часто водії автомобілів з автоматичною коробкою передач не використовують гальмо стоянки для паркування. Така поведінка може стати причиною поломки і сприяти розтягуванню тросового приводу управління КПП. Особливо це стосується парковки на схилі.
У разі паркування на схилі, важіль автомобіля, який фіксує колеса і блокує крупнозубчатие шестірню, знаходиться в положенні підвищеного навантаження. При цьому, перевести автоматичну трансмісію з режиму «парковки» в інший буде складно і будуть потрібні додаткові зусилля.
Справа в тому, що перевести важіль в режим «парковки» дуже легко, а ось перейти на інший режим – в кілька разів складніше.
Для уникнення подібних ситуацій і продовження періоду служби автоматичної коробки перемикання передач стоїть завжди використовувати гальмо стоянки. Також потрібно пам’ятати один важливий нюанс: гальмо стоянки потрібно затягувати з затиснутою педаллю гальма.
Потім, перед стартом треба буде перевести трансмісію в положення D або R і зняти автомобіль з гальма стоянки. Якщо цього не зробити, то машина може покотитися зі схилу, а фіксатор паркінгу в КПП заклинить.
Living Vehicle представила новий CyberTrailer – розкішний причіп із сонячними панелями, створений для власників Tesla…
Експерт вирішив протестувати новий кросовер Hyundai Mufasa та поділитися своїми враженнями про його характеристики. Дана…
Tesla представила оновлену Model 3 Performance 23 квітня, викликавши велику цікавість. Електромобіль отримав більше потужності, кращу ефективність та…
Ford розглядає можливість розширення лінійки Mustang після успішного запуску електрокросовера Mach-E під цим брендом. У…
Незважаючи на весь скепсис з боку окремих експертів, гібридні технології продовжують розвиватися безпрецедентними темпами, а…
Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…
Leave a Comment