Статті

Про які проблеми з мотором автомобіля може говорити колір вихлопу

Share

Колір вихлопних газів – це лакмусовий папірець, за яким можна зрозуміти, чи є проблеми з мотором і якого вони роду. Експерти роз’яснили правила такої колірної «діагностики». Інформує портал UaMotors .

З труби йде білий дим: якщо це спостерігається холодним ранком і виключно при прогріванні, то приводу для хвилювань немає. Однак якщо білий дим спостерігається при плюсовій температурі і навіть на прогрітому агрегаті, то є привід запідозрити відразу кілька неприємних поломок. Як варіант, в циліндри мотора може потрапляти антифриз або тосол. Саме охолоджуюча рідина і перетворюється при згорянні в білий дим.

Чорний дим з вихлопної труби дуже часто може вказувати про перезбагаченні паливо-повітряної суміші, це може бути викликано самими різними факторами. Найчастіше мова йде про несправності систем живлення, запалювання та управління уприскуванням. Якщо говорити простою мовою, то чорним дим стає через частинок сажі, продуктів неповного згоряння палива. Збільшений витрата палива, проблеми з запуском двигуна, його нестабільна робота і втрата потужності – є додатковими ознаками проблеми. Причини перезбагачення паливо-повітряної суміші можуть бути найрізноманітнішими і відрізняються в залежності від виду палива і наявності різноманітних датчиків.

Якщо з вихлопної труби йде синій, блакитний або сизий дим, то це ще один привід для серйозних побоювань. Найчастіше такий колір вказує на потрапляння масла в циліндри мотора, саме воно при згорянні дає такий відтінок. Одночасно з синюватим, масляним димом в такому автомобілі буде спостерігатися підвищена витрата масла. Проте, якщо синій або синьо-білий дим спостерігається тільки під час прогріванні мотора, а потім поступово зменшується або зникає, то приводів для хвилювання немає.

Якщо з силовим агрегатом все в порядку, то вихлоп повинен бути прозорим. Однак можна спостерігати і такі випадки, коли з вихлопу виходить дуже багато пара або навіть капає вода. На справному моторі це повинно проявлятися тільки при прогріванні. Коли ДВЗ досягає робочого стану, ці явища повинні зникнути.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чи переможуть електромобілі бензинові машини

У Статистичному огляді світової енергетики, підготовленому експертами інституту World Energy, йдеться, що у 2023 році…

14.12.2024

Трамп може ухвалити рішення, яке буде вигідним для Tesla та Маска

Команда, якій Дональд Трамп доручив розробити стоденний план змін до автогалузі, запропонувала скасувати вимогу про…

14.12.2024

Як виглядатиме новий Toyota RAV4 2026: можливий дизайн

До прем'єри наступного покоління кросовера Toyota RAV4 залишається не так багато часу. Автомобіль, що з'явився…

14.12.2024

Нові стандарти для бензину: що треба знати водіям

В наступному році український ринок пального може сильно змінитись через нові законодавчі ініціативи та податкові…

14.12.2024

Названо найпопулярніші автомобілі світу у 2024 році

За перші дев’ять місяців 2024 року Toyota Corolla стала найпопулярнішим автомобілем у світі, продавши понад…

14.12.2024

Безпека BMW X4 2025 під питанням: у нових авто знайдена тріщина в даху

BMW вирішила відкликати 130 автомобілів моделі X4 2025 року в США через дефект на лівому…

14.12.2024