Статті

Про які проблеми з мотором автомобіля може говорити колір вихлопу

Share

Колір вихлопних газів – це лакмусовий папірець, за яким можна зрозуміти, чи є проблеми з мотором і якого вони роду. Експерти роз’яснили правила такої колірної «діагностики». Інформує портал UaMotors .

З труби йде білий дим: якщо це спостерігається холодним ранком і виключно при прогріванні, то приводу для хвилювань немає. Однак якщо білий дим спостерігається при плюсовій температурі і навіть на прогрітому агрегаті, то є привід запідозрити відразу кілька неприємних поломок. Як варіант, в циліндри мотора може потрапляти антифриз або тосол. Саме охолоджуюча рідина і перетворюється при згорянні в білий дим.

Чорний дим з вихлопної труби дуже часто може вказувати про перезбагаченні паливо-повітряної суміші, це може бути викликано самими різними факторами. Найчастіше мова йде про несправності систем живлення, запалювання та управління уприскуванням. Якщо говорити простою мовою, то чорним дим стає через частинок сажі, продуктів неповного згоряння палива. Збільшений витрата палива, проблеми з запуском двигуна, його нестабільна робота і втрата потужності – є додатковими ознаками проблеми. Причини перезбагачення паливо-повітряної суміші можуть бути найрізноманітнішими і відрізняються в залежності від виду палива і наявності різноманітних датчиків.

Якщо з вихлопної труби йде синій, блакитний або сизий дим, то це ще один привід для серйозних побоювань. Найчастіше такий колір вказує на потрапляння масла в циліндри мотора, саме воно при згорянні дає такий відтінок. Одночасно з синюватим, масляним димом в такому автомобілі буде спостерігатися підвищена витрата масла. Проте, якщо синій або синьо-білий дим спостерігається тільки під час прогріванні мотора, а потім поступово зменшується або зникає, то приводів для хвилювання немає.

Якщо з силовим агрегатом все в порядку, то вихлоп повинен бути прозорим. Однак можна спостерігати і такі випадки, коли з вихлопу виходить дуже багато пара або навіть капає вода. На справному моторі це повинно проявлятися тільки при прогріванні. Коли ДВЗ досягає робочого стану, ці явища повинні зникнути.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024