Статті

Про які проблеми з мотором автомобіля може говорити колір вихлопу

Share

Колір вихлопних газів – це лакмусовий папірець, за яким можна зрозуміти, чи є проблеми з мотором і якого вони роду. Експерти роз’яснили правила такої колірної «діагностики». Інформує портал UaMotors .

З труби йде білий дим: якщо це спостерігається холодним ранком і виключно при прогріванні, то приводу для хвилювань немає. Однак якщо білий дим спостерігається при плюсовій температурі і навіть на прогрітому агрегаті, то є привід запідозрити відразу кілька неприємних поломок. Як варіант, в циліндри мотора може потрапляти антифриз або тосол. Саме охолоджуюча рідина і перетворюється при згорянні в білий дим.

Чорний дим з вихлопної труби дуже часто може вказувати про перезбагаченні паливо-повітряної суміші, це може бути викликано самими різними факторами. Найчастіше мова йде про несправності систем живлення, запалювання та управління уприскуванням. Якщо говорити простою мовою, то чорним дим стає через частинок сажі, продуктів неповного згоряння палива. Збільшений витрата палива, проблеми з запуском двигуна, його нестабільна робота і втрата потужності – є додатковими ознаками проблеми. Причини перезбагачення паливо-повітряної суміші можуть бути найрізноманітнішими і відрізняються в залежності від виду палива і наявності різноманітних датчиків.

Якщо з вихлопної труби йде синій, блакитний або сизий дим, то це ще один привід для серйозних побоювань. Найчастіше такий колір вказує на потрапляння масла в циліндри мотора, саме воно при згорянні дає такий відтінок. Одночасно з синюватим, масляним димом в такому автомобілі буде спостерігатися підвищена витрата масла. Проте, якщо синій або синьо-білий дим спостерігається тільки під час прогріванні мотора, а потім поступово зменшується або зникає, то приводів для хвилювання немає.

Якщо з силовим агрегатом все в порядку, то вихлоп повинен бути прозорим. Однак можна спостерігати і такі випадки, коли з вихлопу виходить дуже багато пара або навіть капає вода. На справному моторі це повинно проявлятися тільки при прогріванні. Коли ДВЗ досягає робочого стану, ці явища повинні зникнути.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen представила гібридні версії Multivan та Caddy Cargo

Volkswagen розширила свій асортимент комерційних автомобілів, представивши гібридні версії Multivan eHybrid 4MOTION та Caddy Cargo…

02.04.2025

Штрафи для пішоходів в Україні: хто і за що може отримати штраф

В Україні пішоходи також несуть відповідальність за безпеку на дорогах. Дотримання правил дорожнього руху важливе…

02.04.2025

Нові вимоги для водіїв-початківців: що потрібно знати

З початку 2025 року сервісні центри МВС України видали 206 609 посвідчень водія, з яких…

02.04.2025

На випробування вийшов новий BMW M5 у несподівано звичайному кузові

Компанія BMW, згідно з останніми повідомленнями, має намір кардинально змінити зовнішній вигляд у багатьох моделей…

02.04.2025

Експерти розкрили, які авто потрапляють під пильну увагу поліції

Зупинка автомобіля поліцією — звичне явище на дорогах. Хоча патрульні зобов'язані діяти відповідно до норм…

02.04.2025

У топ-5 найліквідніших авто потрапила лише одна Toyota

За підсумками минулого року Toyota RAV4 стала третьою за кількістю проданих автомобілів у світі, досягнувши…

02.04.2025