Статті

Чому автовиробники навмисно погіршують керованість машин

Share

Сучасні автомобілі, в тому числі, дуже дорогі вкрай нервово поводяться в асфальтових коліях, та й вивести машину із замету часом просто неможливо. При цьому експерти впевнені, що подібна тенденція буде тільки прогресувати. Давайте розберемося, чому так відбувається.

Почнемо з того, що зараз на багатьох машинах виробники намагаються ставити колеса побільше, а профіль шин робити поменше. Розрахунок простий: так будь-яка модель виглядає стильно. А оскільки яскравість дизайну виходить зараз на перший план, автомобільні маркетологи вдавиться, але не відмовляться від установки коліс великого діаметра. Це прямо впливає на результати продажів. Однак низькопрофільні шини дуже не люблять пощерблені і колійні дороги. Ось тому в коліях навіть преміальний седан починає штормити, немов човен в бурю.

Ще одна причина посередньої керованості – масова установка на сучасні автомобілі електропідсилювач керма. Чи не сперечаємося, в звичайних ситуаціях ЕУР виконує сою завдання чітко. А ось в екстремальних, скажімо, коли машину потрібно вивести з ритмічного заносу, вузол «закушує» вже після двох різких обертань “бублика”, і водій стає глядачем, не в силах що-небудь зробити. Якщо з перших двох спроб стабілізувати машину не виходить, доведеться приготуватися до удару або вильоту в кювет. Ну, а там – як пощастить.

Не будемо забувати і про особливості проектування сучасних транспортних засобів. Все частіше передній підрамник роблять кволим заради економії ваги, а в конструкції задньої підвіски використовують не мультіричажную схему, а пружну балку. Виробників можна зрозуміти.

Такими технічними рішеннями вони знижують витрати на виробництво. Та й в обслуговуванні балка дешевше. Але через спрощеної схеми переднього підрамника страждає жорсткість кузова, а бюджетна задня підвіска робить машину тряскою і валянням. Знову ж таки, це особливо сильно відчувається в швидкісних поворотах і в екстремальних ситуаціях.

Тенденцію змінити ми не в силах, так що доведеться тільки підлаштовуватися. Наприклад, перестати поспішати і навчитися їздити плавно.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія

Останні записи

Новий кросовер Toyota Venza готується стати конкурентом BMW, Audi та Mercedes

Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…

16.06.2025

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025