Сучасні автомобілі, в тому числі, дуже дорогі вкрай нервово поводяться в асфальтових коліях, та й вивести машину із замету часом просто неможливо. При цьому експерти впевнені, що подібна тенденція буде тільки прогресувати. Давайте розберемося, чому так відбувається.
Почнемо з того, що зараз на багатьох машинах виробники намагаються ставити колеса побільше, а профіль шин робити поменше. Розрахунок простий: так будь-яка модель виглядає стильно. А оскільки яскравість дизайну виходить зараз на перший план, автомобільні маркетологи вдавиться, але не відмовляться від установки коліс великого діаметра. Це прямо впливає на результати продажів. Однак низькопрофільні шини дуже не люблять пощерблені і колійні дороги. Ось тому в коліях навіть преміальний седан починає штормити, немов човен в бурю.
Ще одна причина посередньої керованості – масова установка на сучасні автомобілі електропідсилювач керма. Чи не сперечаємося, в звичайних ситуаціях ЕУР виконує сою завдання чітко. А ось в екстремальних, скажімо, коли машину потрібно вивести з ритмічного заносу, вузол «закушує» вже після двох різких обертань “бублика”, і водій стає глядачем, не в силах що-небудь зробити. Якщо з перших двох спроб стабілізувати машину не виходить, доведеться приготуватися до удару або вильоту в кювет. Ну, а там – як пощастить.
Не будемо забувати і про особливості проектування сучасних транспортних засобів. Все частіше передній підрамник роблять кволим заради економії ваги, а в конструкції задньої підвіски використовують не мультіричажную схему, а пружну балку. Виробників можна зрозуміти.
Такими технічними рішеннями вони знижують витрати на виробництво. Та й в обслуговуванні балка дешевше. Але через спрощеної схеми переднього підрамника страждає жорсткість кузова, а бюджетна задня підвіска робить машину тряскою і валянням. Знову ж таки, це особливо сильно відчувається в швидкісних поворотах і в екстремальних ситуаціях.
Тенденцію змінити ми не в силах, так що доведеться тільки підлаштовуватися. Наприклад, перестати поспішати і навчитися їздити плавно.
З настанням зими власники китайських автомобілів стали помічати, що кількість несправностей у машинах зросла. Так,…
BMW Vision Neue Klasse X показали ще в березні 2024-го, і це був справжній вибух…
Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Leave a Comment