Компанія Nissan Motor впевнена, що вік ДВЗ закінчиться ще не скоро, не дивлячись на зростаючу популярність електричних автомобілів. Представники компанії повідомляють, що встановили новий рекорд – досягли теплового ККД 50%. Завдяки цьому буде знижена кількість шкідливих викидів, а значить і продовжено існування ДВЗ.
Додамо, що середній діапазон теплового ККД для автомобільної промисловості становить 40%. Новий підхід до розробки двигунів компанії Nissan підняв планку.
Відзначається, що інженери Nissan змогли досягти рівня теплового ККД в 50% на гібридній системі Nissan e-Power в цілому, а не тільки на бензиновому двигуні. Технологія e-Power була вперше представлена в 2016 році. В технології двигун внутрішнього згоряння служать в якості генератора для підзарядки батареї. У рух автомобіль приходить завдяки електромотора. Цей варіант силової установки називають гібридом послідовного типу. Деякі виробники характеризують подібні автомобілі як електричні, з вбудованим збільшеним запасом ходу.
«Щоб збільшити тепловий ККД з 30 до 40% було потрібно 50 років. За допомогою e-Power ми досягли показника в 50% за кілька років », – каже представник Nissan Тошіхіро Хіра.
Поки невідомо, коли будуть випущені перші автомобілі з новою системою e-Power.
Поточна версія e-Power встановлюється на моделі Note, Serena і Kicks.
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
У ЄС можуть з'явитися недорогі електромобілі без частини обов'язкових систем безпеки. Чиновники розглядають таку ідею,…
Взимку важливо швидко прогріти двигун і салон. Піч прогріває авто завдяки теплу, яке з'являється в…
Зупинка автомобіля поліцейським має відбуватися лише за законом, а не за власним бажанням інспектора. Стаття…
Toyota продовжує робити ставку на гібридні технології, хоча не відстає від китайських виробників, які вже…
Гостомельська громада передала армії п'ять нових кросоверів, куплених за кошти селищної військової адміністрації. Машини отримав…
Leave a Comment