Компанія Nissan Motor впевнена, що вік ДВЗ закінчиться ще не скоро, не дивлячись на зростаючу популярність електричних автомобілів. Представники компанії повідомляють, що встановили новий рекорд – досягли теплового ККД 50%. Завдяки цьому буде знижена кількість шкідливих викидів, а значить і продовжено існування ДВЗ.
Додамо, що середній діапазон теплового ККД для автомобільної промисловості становить 40%. Новий підхід до розробки двигунів компанії Nissan підняв планку.
Відзначається, що інженери Nissan змогли досягти рівня теплового ККД в 50% на гібридній системі Nissan e-Power в цілому, а не тільки на бензиновому двигуні. Технологія e-Power була вперше представлена в 2016 році. В технології двигун внутрішнього згоряння служать в якості генератора для підзарядки батареї. У рух автомобіль приходить завдяки електромотора. Цей варіант силової установки називають гібридом послідовного типу. Деякі виробники характеризують подібні автомобілі як електричні, з вбудованим збільшеним запасом ходу.
«Щоб збільшити тепловий ККД з 30 до 40% було потрібно 50 років. За допомогою e-Power ми досягли показника в 50% за кілька років », – каже представник Nissan Тошіхіро Хіра.
Поки невідомо, коли будуть випущені перші автомобілі з новою системою e-Power.
Поточна версія e-Power встановлюється на моделі Note, Serena і Kicks.
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Leave a Comment