Під час руху автомобіля, її обтікають повітряні потоки і через тертя на діелектриках утворюються електричні заряди. Мова в даному випадку йде про фари, решітку радіатора, пластикові бампери і інші елементи екстер’єру. На шинах і дисках машини створюється напруга і відповідно, чим довше поїздка- тим сильніше електричне поле. Серйозно на це впливають кліматичні умови, адже найбільший заряд виникає при сухій і морозній погоді.
Електризація відбувається також в салоні автомобіля. Наприклад, людина в синтетичному одязі при терті об оббивку або чохли може створювати електромагнітне поле. Експерти зазначають, що небезпечна ситуація може скластися після того, як людина виходить їх машини на заправці і береться за заправний пістолет, адже кожна іскра може призвести до пожежі.
Накопиченню електрики на кузові машини сприяють поломки електричного обладнання, а також невірно встановлена сигналізація. Якщо дроти відходять від роз’ємів, то при торканні людина може відчути розряд. Проблеми можуть виникнути через зношення свічок.
Для усунення проблем необхідно заземлити кузов машини. На старих автомобілях можна нерідко помітити гумову смужку ззаду, яка волочиться по дорозі. Даний елемент відіграє роль антистатика, що має всередині електрод. Він знімає розряди і знижує ризик загоряння. Встановити його нескладно. Але якщо автомобіль часто б’ється струмом – варто перевірити його електрику.
Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…
Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…
Skoda Elroq став найпопулярнішим електромобілем у Європі за підсумками жовтня - у 28 країнах було…
Тим, хто підбирає на вторинному ринку надійний корейський кросовер із бюджетом до 40 тисяч доларів,…
Skoda готує оновлення для моделей Kodiaq та Octavia: вже на початку 2026 року обидві комплектації…
Jeep планує можливе повернення моделі Renegade на європейський ринок у довгостроковій перспективі. За даними профільних…
Leave a Comment